Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Prenent "una" copa HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Prenent "una" copa HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Prenent "una" copa EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Prenent "una" copa EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Prenent "una" copa EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Prenent "una" copa EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Prenent "una" copa EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Prenent "una" copa

Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDl Des 06, 2010 10:57 am

Després de conjelar-me durant tot el recorregut per la Ronda d'Allà, que m'habia semblat més llarga que mai vem arribar a la Marmita Foradada, jo tenia el nas vermell i les orelles congelades, ho notava, debia sembla el Rudolf.
Vaig buscar una taula amb la mirada i en vaig trobar una força a prop de la barra.

-Allà hi ha una taula.- vaig dir-li.- que et sembla, ens en apropiem?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDl Des 06, 2010 11:03 am

Vam arribar a la Marmita Foradada, amb el nas vermell i tremolant de fred. Va assenyalar una taula i va dir d'anar-hi; vaig assentir amb el cap i vaig anar cap allà amb ella.
Semblava que vinguéssim del Pol Nord, perquè anàvem més abrigats que esquimals. Però a dins de la Marmita Foradada hi feia molta més calor, i de seguida vaig treure'm la jaqueta.

- Què vols, tu, Ginevra? - vaig dir quan el cambrer va venir cap a nosaltres.

Vaig mirar als prestatges, intentant recordar una recepta... Ah, sí, ja ho recordo!

- Escolta, millor prepara'ns una cosa... - vaig assenyalar el prestatge de les begudes alcohòliques -. Porta'ns un parell de còctels: ginebra, vodka i vermouth blanc sec, a parts iguals. - vaig girar-me cap a la Ginevra -. Pago jo, avui, eh?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDl Des 06, 2010 11:09 am

- D'acord.- vaig dir-li.- però amb el que em vols fer beure d'aqui no res em tindràs cantant cançons dels 70, no sé pas si ho podràs soportar.- vaig riure i llavors em vaig adornar de que habia entrat en calor, em vaig descordar la jaqueta però no me la vaig treure, encara.
- Què n'és de la teva vida Dussell.- vaig dir-li per fer conversa, no sabia gaire que dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDl Des 06, 2010 11:16 am

- Gaire res més que el que veus cada dia, Ginevra... - van arribar els còctels -. Sóc el cap de l'agència secreta més avorrida del Planeta, visc sol en un pis petit i cèntric, no tinc mascotes i m'encanta la música dels setanta...

Vaig somriure per l'al·lusió a la seva broma de les cançons dels setanta, i vaig fer un glop del meu còctel. "Oh, perfecte...! Com a mi m'agrada...". Fins i tot hi havien posat el trosset de pell de llimona...

- I tu? - vaig dir després de sentir una esgarrifança pel fred del còctel.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDl Des 06, 2010 11:26 am

-mmm.- vaig fer.- doncs sóc la cap del Departament d'Aurors més nombrós de tota Europa sóm 3 persones.- vaig riure i li vaig fer un glopet al còctel, vaig fer una carota pel gust, no era gaire avesada a beure alcohol i menys del fort. Vaig tancar els ulls i vaig engollir, cremada a la gola però la sensació era agradable, em vaig beure la resta de la copa de cop.
-Ah, cony com crema això.- vaig exclamar i em vaig acabar de treure la jaqueta, l'alcohol em feia venir calor.

-Doncs jo visc en una casa a les afores de Londres i tinc un Gat que curiosament es diu Malibú i un caball que es diu Cobalt- vaig dir.- i ja està.

Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDl Des 06, 2010 11:30 am

Va comentar que tenia un gat que es deia Malibú. Em va fer gràcia, i vaig seguir el joc al tema.

- Ja és curiós, ja... Si al cavall li arribes a posar Vodka, els veïns us prendrien per alcohòlics...!

Vaig somriure-li. M'entrava calor a cada glop que feia del còctel, i veure-la allà treient-se jaquetes i jerseis cada vegada que feia un glop...
I aleshores se'l va prendre tot de cop. Vaig somriure i la vaig imitar, i vaig fer-li un gest al cambrer, indicant-li que en volíem una altra ronda.

- Què, un altre, Ginevra? - vaig dir-li, amb un somriure triomfant a la cara.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDl Des 06, 2010 11:40 am

-Gin.- vaig corregir-lo.- se suposa que els meus amics em diuen Gin, igual que se suposa que jo no sutro amb desconeguts a beure.

Vaig riure per l'ocurrencia del cavall i el vodka. I ell va demanar una altra ronda.
-Vodka, és un nom molt lleig per un cavall, a un gos encara- vaig dir-li- I si, una altra ronda Dussell, fins que no canti no pararé.- en aquell precís moment em va venir al cap una canço que escoltava el meu pare quan jo era petita i vaig començar a cantar:

-Wake me up, before you go go, don't leave me hangin' like a yo yo.- i tot aixpo movent el cap al compàs, estava clar, l'alcohol començava a pujar.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDl Des 06, 2010 11:55 am

Va acceptar la segona ronda, va demanar-me que li digués Gin i va posar-se a cantar. L'alcohol no em pujava tant ràpid com a ella, però quan ja anàvem pel tercer còctel m'hi vaig unir.

Vaig mirar un moment al meu voltant; ja només hi érem la Gin, jo, i algú que es devia estar a alguna de les habitacions.
Vaig mirar la Gin, llavors. M'atreia, sens dubte, i al cap i a la fi... una mica de diversió, de tant en tant, tampoc està malament...

Estava asseguda davant meu, a l'altra banda de la taula. Vaig pensar si seria molt descarat asseure'm al seu costat per les bones; sí, que ho seria, fins i tot amb una una noia que duia una tova com la seva. Vaig seguir-li el joc i vaig seguir cantant.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDl Des 06, 2010 12:02 pm

En un moment d'ilusió incontrolable em vaig aixecar i em vaig posar dempeus sobre la cadira a ballar com ho habia vist fer a les actrius de les pel·lícules muggles, el Dusell cantava i jo cantava i ballava, la mar de feliç.

Vaig fer una mirada al meu voltant el bar s'habia anat buidant estaven solar a la sala, vaig baixar de la cardira d'un salt i fent gala del meu equilibri no vaig caure. em vaig apropar a Dusell i li vaig dir a l'orella amb to infantil.

-Va ballem!.- i vaig riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDl Des 06, 2010 12:09 pm

Va posar-se a ballar, com si fos una stripper, a dalt de la cadira. Estava molt sexy, i m'agradava. Aleshores va baixar, se'm va acostar i em va dir de ballar.
Mai se m'havia donat bé ballar, però estava molt a prop; sentia el seu alè, i la seva escalfor.

- Ballar? Mai se m'ha donat bé - vaig dir-li, també a cau d'orella.

Vaig agafar-la de la cintura, acariciant-li suaument, i vaig acostar-la a mi ràpidament. I li vaig fer un petó, llarg i apassionat. Molt llarg i molt apassionat.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDl Des 06, 2010 12:16 pm

Em va dir que no se li donava bé ballara i em va agafar per la cintura i em va besar, un petó llarg i apasonat, dels millors que m'habien fet. D'acord se'm acabaven de passar les ganes de ballar i de cantar i de fer res que no fos estar amb ell i disfrutar de la jove nit, però una altra canço va venir al meu cap
-Because the night belongs to lovers, because the night belongs to us.- vaig tararejar.- i em vaig asseure a les seves cames abans de fer-li un altre petó.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDl Des 06, 2010 12:22 pm

Vaig agafar-la en braços, vaig fer un gest al taverner i vaig endur-me-la a una habitació, mentre m'excitava per moments i li feia un petó rere l'altre.
Vaig obrir la porta, amb alguna dificultat pel camí, i vaig deixar-la al llit, tirant-m'hi a sobre i tocant-li el cul i els pits, desitjant estar amb ella.

Vaig somriure. Ho feia entre petó i petó, mentre li descordava la camisa. En tenia moltes ganes, ja que feia setmanes que no estava amb cap noia, i a més ella m'atreia especialment.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDl Des 06, 2010 12:31 pm

Em va agafar en braços com si no peses gens i se'm va endur a una habitació tot i que jo només n'era mig concient ja que l'altra mitat de la meva conciència es preocupava de separar-se el mínim possible dels seus llavis.

Em va deixar al llit i es va estirar a sobre meu mentre m'acariciava alguna cosa em va encendre en el meu cervell i jo vaig decidir fer el mateix mentre ell m'intentava treure la camisa. Somrieia com una estúpida, ho sabia. Quan ho va aconseguir, no li va costar gaire, es notava que tenia experiència i que sabia exactament que fer vaig començar a treure-li jo la seva mentre li feia petons pel coll i l'orella.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDt Des 07, 2010 8:35 am

Vaig treure-li la camisa sense massa dificultats i vaig estirar-m'hi al damunt, fent-li molts petons per tot arreu. Va treure'm la camisa, mentre jo li començava a descordar els pantalons.

Vaig somriure, seductorament, i vaig començar a besar-li els pits tan bon punt em vaig haver desfet dels sostens.
Vaig descordar-li els pantalons, també, abaixant-los-hi poc a poc, i deixant-la només en tanga.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDt Des 07, 2010 8:49 am

M'agradaven els petons que em feia encara que no n'era del tot concient li habia tret la camisa i ara atacava els seus pantalons mentre ell em besava tot el cos, de sobte, el meu cervell es va girar i em vaig posar a riure com una histèrica amb un riure agut, d'aquells de persona borratxa i tot rient li vaig treure els pantalons.

Me'l vaig mirar (tot i que el veia doble) i llavors demostrant la meva força física ens vaig girar als dos quedant jo sobre ell i li vaig començar a acariciar tot el cos amb les puntes dels dits, mentre li feia un petó apasionat.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDt Des 07, 2010 9:05 am

Va posar-se a riure, i ja diuen que el riure s'encomana. Quan el riure se'm va passar, vaig treure-li el tanga i la vaig deixar totalment despullada.
I li vaig començar a fer petons, a tot arreu; començant des dels llavis, baixant avall pel coll, els pits, la panxa, fins les cuixes. Vaig besar-la molts cops, amb dolçor, a les ingles i el pubis. I aleshores vaig arribar al clítoris i vaig començar a llepar, movent la llengua molt ràpid, i xuclant amb els llavis.
La Gin va deixar anar un gemec de plaer, mentre arquejava l'esquena i es posava vermella.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDt Des 07, 2010 9:16 am

Vaig gemegar de plaer i vaig erquejar l'esquena sense poder-ho evitar, sentia que cada terminació nerviosa del meu cos tenia vida pròpia i la meva pell estav completament de gallina.

Vaig xiclar de plaer quan vaig arribar al primer orgasme de la nit i tot seguit vaig fer veure que em penetrava encara amb la seva roba interior posada, ballant sobre el seu membre erecte, després li vaig treure els calçotets i vaig començar a acariciar-li suament fent que deixes anar sospirs de plaer.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDt Des 07, 2010 9:26 am

Va cridar, clavant-me les ungles, quan va arribar a l'orgasme, i aleshores va posar-se al damunt meu, movent-se gràcilment sobre els meus calçotets. Estava excitadíssim, i encara ho vaig estar més quan em va treure els bòxers i em va començar a masturbar, suaument.

Vaig acostar-la a mi i li vaig fer un petó, sense que parés d'acariciar-me el penis erecte, i vaig començar a gemegar quan l'excitació va augmentar.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDt Des 07, 2010 9:41 am

El cor em bategava a mil per hora, i tenia la sensació de que m'explotaria un moment a l'altre, el necesitava i volia que ho fessim ja, em va fer un petó i després d'aquell jo vaig continuar fent-ni pel coll, pel pit, pels seus abdominals ben formats fins que vaig arribar al seu membre i em vaig posar a la boca succionant.

Feia molta calor en aquella habitació, tot i ser hibern i anar totalment despullada no tenia gens de fred, de fet, estava suant va gemegar encara més fort i em va agafar els cabells.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDt Des 07, 2010 9:49 am

Va ficar-se el meu penis a la boca i va començar a llepar, xuclar i tot el que pogués fer, fent-me posar a mil per hora. La respiració se'm va accelerar i vaig agafar-la pels cabells, sense estirar massa fort, movent-li el cap endavant i endarrere, pausadament.
Vaig fer-la girar i vaig posar el seu entrecuix davant meu, mentre ella seguia mamant a plaer. Vaig començar a llepar, amb avidesa, el clítoris, mentre li ficava dos dits a la vagina i els movia, donant-li tant plaer com fos possible.

Gemegàvem cada vegada més fort. I n'hi havia per fer-ho, perquè estava essent espectacular. Quan van haver passat uns minuts, vaig dir-li que ho féssim ja i em vaig aixecar. La vaig estirar, de panxa enlaire, i m'hi vaig posar al damunt.
Estava excitadíssim, i ella anava molt lubricada, o sigui que no va costar gaire penetrar-la, i vaig començar a moure la pelvis endavant i enrere, acariciant-li els pits i fent-li petons mentre gemegava de plaer.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDt Des 07, 2010 9:54 am

Vaig sentir que moria de plaer quan em va penetrar amb suavitat però amb rapidesa, m'agradava el que estavem fent. Vaig començar a moure la meva pelvis al ritme de la seva fent que cada penetració fos més profunda, més intensa.

Vaig cridar, gemegrar i li vaig clavar les ungles a l'esquena amb força demanan-li més, li vig llepar l'orella i despres vaig tornar als seus llavis vermells.
-Més.- vaig suspirar.- Si us plau, no paris.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDc Des 08, 2010 4:27 am

Vaig accelerar el ritme, sempre des de la posició dominant. Em clavava les ungles i em mossegava els llavis quan em besava.

- No penso fer-ho... - vaig murmurar quan em va demanar que no parés.

Vaig augmentar les envestides, que cada vegada eren més fortes i més ràpides, i vaig notar com, mica en mica, l'excitació pujava. Pujava fins al punt que, de tant com panteixava, no era capaç de formular ni una paraula.

Tenia bastant aguante; sempre n'havia tingut. Quan ja passàvem pel que devia ser el tercer orgasme de la Gin, vaig separar-me'n i vaig posar-la de costat. M'hi vaig posar al darrere i, mentre li besava i li acariciava l'esquena, vaig tornar a penetrar-la amb suavitat, però sense anar massa poc a poc.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDj Des 09, 2010 6:50 am

em va dir que no pensava parar i allò em va posar a mil, al cap d'una estoba em va posar de costat i em va penetrar desde darrera suaument anant a un ritme que em permetria recobrar l'alé com a minim un moment.

Quan vaig aconseguir que la meva respiració es normalitzes mínimament vaig tornar a la càrrega movent me jo també en harmonia amb elli la meva respiració es va tronar a accelerar, no sabia quanta estona duiem allà dintre però m'era igual, l'unic que volia era que em fes arribar al cel un vegada més.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDj Des 09, 2010 9:04 am

Vaig augmentar el ritme quan vaig notar que m'acostava a l'orgasme. El plaer que sentia en aquell moment ja era espectacular, però volia més: volia arribar al clímax, i volia arribar-hi amb ella.

Vaig agafar-li un pit amb una mà, mentre amb l'altra li vaig començar a acariciar el clítoris, sense parar de moure la pelvis endavant i endarrere. Va gemegar encara més fort, i de manera continuada. Vaig pensar que ella també estava a punt de córrer-se, de manera que vaig accelerar encara més.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Prenent "una" copa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prenent "una" copa   Prenent "una" copa EmptyDj Des 09, 2010 9:20 am

Va accelerar el ritme i jo vaig notar com estava a punt d'arribar al quart o cinqué orgasme de la nit (o de la matinada) vaig notar com es contreien tots els musculs de la meva panxa i vaig augmentar una mica més el ritme.

Al cap de pocs segons vaig arribar a l'orgasme i ell amb mi, vaig somriure i vaig bufar relaxada, estva agotada però no em volia moure ni un centímetre, estàn allà de la manera com estavem era massa agradable.

Vaig girar el coll sense moure el cos i li vaig fer un petó suau als llavis.
Tornar a dalt Ir abajo

Prenent "una" copa
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent