Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Pensaments... HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Pensaments... HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Pensaments... EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Pensaments... EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Pensaments... EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Pensaments... EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Pensaments... EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Pensaments...

Ir abajo 
3 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Pensaments...   Pensaments... EmptyDt Nov 09, 2010 4:26 am

Ja era casi eren les vuit, però aquell dia no tenia ganes d'anar a sopar. Tenia un poc de fam, però no volia anar al GS, sentar-me en la taula, mirar alrededor i vore que la Cass i el Mark ja no estaven. Ningú se havia donat compte de que tots dos eren de Ravenclaw? Era simple casualitat o estaven elegits? Tenia milers de preguntes i ninguna resposta, perfecte.

Aleshores em vaig donar compte de que havia arribat a un dels llocs del bosc que més m'agradava, una clariana rodejada d'arbres, però des d'on podies vore el cel. Em vaig sentar al terra, recolçant l'esquena en el tronc d'un arbre. I sense que ho poguera evitar, em vaig dormir.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDt Nov 09, 2010 6:26 am

Anava pel bosc, donant una volta per distreure'm, ja que no tenia res a fer, quan em vaig trobar a una noia dormint. Anava a la meva clase... Creia. No acostumava a fixar-me en la gent del meu curs, la veritat.
-Desperta- Vaig dir-li. Estava a punt de fer-se fosc, i el bosc es tornava perillós per la nit. No és que m'importés massa, però...- Desperta- Vaig repetir, al veure que no movia ni un múscul- Eh, tu!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDt Nov 09, 2010 6:32 am


Vaig obrir els ulls i vaig vore a un noi mirant-me.

-Que?- vaig preguntar, aleshores em vaig donar compte de que me havia dormit.
Em vaig donar compte de que era sly i tenia la sensació de que anava al meu curs. La ultima vegada que vaig estar al bosc amb un sly vaig acabar ferida, esperava que aquesta vegada no em pasara el mateix.

-Hola.- vaig dir badallant.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDt Nov 09, 2010 6:40 am

-Ei- Vaig saludar-la- És perillós quedar-se aquí- Vaig afegir, senyalant el bosc en general. I vaig esperar a que s'anés o a que em donés una resposta tipu: No m'importa, em sé cuidar bé soleta o alguna cosa semblant.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDt Nov 09, 2010 6:43 am

Me el vaig mirar.

- Si, ja se que és perillos, però sempre m’agradat el bosc, és molt tranquil i silencios. – vaig dir- No és la primera vegada que vinc a aquestes hores, he estat aci en nit més fosques. I tu, si és tan perillos que fas aci?
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDt Nov 09, 2010 6:50 am

-Jo?- Vaig preguntar, sorprès. Vaig quedar-me una estona pensant- Passejar- Potser tenien raó quan deien que era un noi de poques paraules, la veritat. Vale. Merda. Cagada. Ja savia qui era aquella noia. Sam Williams, clar. Quina altre Ravenclaw es dedicaria a passejar pel bosc a les vuit de la nit? Si s'enterava que era jo qui havia paralitzat al seu germà, era home mort. -Eh...- Vaig dir, pensant en dir alguna cosa per anarme'n abans de que es donés compte.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDt Nov 09, 2010 7:03 am

- Passejar?- vaig dir. Em vaig mirar el sly, pareixia nervios.- Mmm... se que soc un poc violenta, i més si sou sly, però encara no has fet res per a cabrejar-me. O pot ser si?- vaig dir mirant-lo.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDt Nov 09, 2010 7:14 am

-Què va- Vaig contestar. Cara de póker, Jack, cara de póker.Vaig donar-me la volta i anava a seurem a una roca quan vaig pensar: No podia sentar-me, perquè llavors encara em donaria més conversa o el que fos. Havia d'idear un pla de fugida rapidament.

(OFF: Al Jack se li'n va la pinza xDD)
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDt Nov 09, 2010 7:22 am

[OFF: seeh xd]

Me el vaig mirar alucinada, es pot saber que feia.

- Mmm... et passa algo?- vaig dir al vore que no parava de caminar.- Et trobes be?
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDt Nov 09, 2010 7:32 am

(Off: S'emparanoia, el pobret meu)

-No, no em passa res- Vaig contestar, rapidament- Bé, sí, que no he fet els deures d'Encanteris. Així que millor me'n vaig. Ala, adéu- Vaig dir, d'una tirada, i dirigint-me cap a la sortida i disposat a pedre'm entre els arbres. No m'agradava barallar-me, era un home pacífic i tranquil.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDt Nov 09, 2010 7:37 am

Sincerament a aquell li pasava alguna cosa.

- Mmm.... Val!- vaig dir- Però ves amb compte, per ahi no se’n va al castell.- vaig dir mirant per on anava.- Si vas per ahí acabaras malament.- em donava la sensació de que aquell li pasaba alguna cosa, vaig pensar si havia fet alguna cosa a aquell sly en concret però no vaig recordar res.- Ara que ho pense, no me has dit com te dius.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDt Nov 09, 2010 7:48 am

Vaig canviar de direcció, i vaig anar-me'n cap a uns arbres de color groc, cap on es tornava cap al castell. - El meu nom?- Vaig preguntar, sorprès.- Jack Fox- Vale, Jack, una mica més llest i no neixes. Fuig, ara que pots. Vaig girar el cos i, fent pas normal, intentant disimular, vaig tornar a dirigir-me cap a la sortida.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDc Nov 10, 2010 5:29 am

Em vaig mirar aquell noi, alucinant, era la primera vegada que algú feia coses tan rares.

- Mmm.... be, doncs, si marxes... Adeu!- vaig dir- Però ves amb compte, no et vajes a equivocar de cami.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDc Nov 10, 2010 6:06 am

Vaig entrar al bosc amb l'intenció de refrescar una mica les idees. Sempre s'hi estava bé en un lloc buit de gent, on un pugués pensar amb tranquilitat. Portava una estona seguint el camí, quan vaig sentir veus. Primer una de noi, i llavors en va seguir una de noia. De la noia. De la Samanta. "Sam, no..?"
Vaig acostar-m'hi a poc a poc. En Jack estava perdut per allà, no sabia si havia de tirar amunt o avall. La Sam... ah, bé, només l'intentava guiar. UU" semblava que ell no sabia tornar al castell.

-Hola..-vaig dir com qui res, sortint de darrere un arbre. No m'havia amagat, però bé, havia observat què passava. -Mmm.. i si ¿Jack? el castell es troba cap a aquella direcció. - Vaig dir-li, assenyalant la mateixa direcció on senyalava la Samanta.

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDc Nov 10, 2010 6:11 am

Em vaig girar al vore al Thomas.

- Thomas!- vaig dir mentres me apropava, el vaig abraçar, ja feia temps que no ho feia.- Com va?- vaig preguntar.- Feia temps que ja no et veia.- ell em va mirar- Val, feia un dia que no et veia.- vaig dir somriguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDc Nov 10, 2010 6:19 am

-Un dia mooolt llarg, ara que ho dius. - Vaig apropar-la cap a mi i la vaig olorar. M'agradava la seva olor. - I m'agrada aquest planàs que tenies... tarda amb un Slytherin al bosc prohibit... Divertit, no?

Sabia que la Samanta no era de les que anava amb Slytherins per diversió... val, no, no ho sabia.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDc Nov 10, 2010 6:24 am

Me el vaig mirar, estava celos?

- Thomas, no pensaras que...- vaig dir- Oh! Va que és un sly, jo estava aci dormint quan ell ha vingut, sols estavem parlant.- vaig dir- Jo no soc de les que van amb sly, no em cauen be i tampoc soc de les que se van amb el primer que passa, a mi, m’agrades tu i ho saps.- vaig dir abraçant-lo.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDc Nov 10, 2010 6:31 am

-Així que t'agrado jo...-vaig demanar-li. -I doncs, a mi qui m'agrada? ... Si jo ja estic ocupat... malament ho porto, no? - vaig dir, posant cara de preocupació.

llavors me'n vaig enrecordar del Fox. Estava allà davant.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDc Nov 10, 2010 6:35 am

El vaig mirar.

-No saps qui t’agrada?- vaig dir- No ho saps?- vaig dir fent-me la sorpresa; vaig rodejar el seu coll amb els meus braços i el vaig besar.- Ara ja saps qui t’agrada? O encara no?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDc Nov 10, 2010 6:39 am

-Bé, doncs... Pots ser que en començi a tenir flashs, ja saps, però...-vaig negar el cap amb cara de consequències.- Encara no me'n recordo del tot... Pot ser que estigui massa lluny?


La vaig acostar cap a mi, tornant-li el petó.

-Val, em sembla que... oh, no. Se m'acava d'oblidar! Però diria que la memòria se m'està començant a aclarir..

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDc Nov 10, 2010 6:47 am

- Si? Ja comences a recordar? Uff, menys mal...- vaig dir, em vaig apropar més a ell, i el vaig a tornar a besar- I ara? Et recordes d’alguna cosa?- vaig tornar-lo a besar, un bes llarg i intens.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDc Nov 10, 2010 6:56 am

-Bé,... puc recordar que és rossa... i que té un germà ... i que, bé, que tampoc està tan lluny ara mateix...-

Vaig acostar-me més a ella, si és que era possible, amb els ulls tancats. Llavors els vaig obrir, i li vaig xiuxiuejar:

-Et pots creure que tenia a aquesta persona just al davant?

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDc Nov 10, 2010 7:01 am

- No, no me ho puc creure.- vaig dir mirant-lo.- Segur que la tens davant?- vaig preguntar. El vaig mirar als ulls, em perdia en la seua mirada.- I a la persona que tens davant, la vols?- vaig preguntar.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDc Nov 10, 2010 7:17 am

Bé...- Vaig dir, amb les mans a la butxaca, una mica incòmode per la situació. Semblava que s'haguéssin oblidat de mi. Bé, en realitat, era millor. Tot i que lo de "un Slytherin" amb to despectiu no m'havia agradat gaire... - Bueeeeeno...- Vaig dir, per cridar la seva atenció- Jo me'n vaig, eh? Ala, adéu- I vaig fugir cap al castell ^^

[Surto del tema] Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Pensaments... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensaments...   Pensaments... EmptyDc Nov 10, 2010 7:24 am

UU" m'havia oblidat per una estona que no estavem sols... hi havia el Jack. Bé, però va decidir marxar. Devia haver estat una situació una mica incòmode, per ell. Va anar a buscar el caminet aquest cop si, per el lloc correcte.

-I em demanaves que li volia a la persona que tinc davant... doncs si. Més que cap altre cosa que pugui existir avui, demà o en 150 anys, aqui, a amèrica o a l'univers sencer... I tu, de debò vols a la persona que t'acaba de confessar el seu secret millor guardat? -Llavors hi vaig caure. L'hi havia d'explicar una cosa important respecte a mi.



Tornar a dalt Ir abajo
 
Pensaments...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Pensaments

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Bosc Prohibit-
Canviar a: