Qui està Connectat | En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Investigant | |
| | Autor | Missatge |
---|
Invitat Invitat
| Assumpte: Investigant Dl Nov 08, 2010 4:45 am | |
| Vaig arribar a Hogsmeade, com m'havia ordenat la Ginevra Grey. De seguida vaig trobar el lloc del crim; les lletres no es veien bé, per culpa de la neu, i tampoc hi havia rastre de petjades. "I què se suposa que hem d'investigar? No hi ha res!" vaig pensar. Vaig mirar una mica més, per veure si trobava res, i vaig comprovar si hi havia residus de màgia.
Només dos encanteris: un Obitus per Subitum i un Sectumsempra. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Investigant Dl Nov 08, 2010 4:55 am | |
| Em vaig fixar en les lletres, escrites amb sang a terra, la sang de la noia. -Has trobat res Dussell?- vaig preguntar impacient, volia tornar i examinar el cos de la noia- la neu ho ha esborrat tot oi?- vaig dir veient la seva cara. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Investigant Dl Nov 08, 2010 5:03 am | |
| - Les lletres són intel·ligibles, però difícilment les podrem analitzar. - vaig acostar-m'hi i vaig fer un encanteri per recollir-ne una petita mostra -. Sembla sang, possiblement de la noia.
Vaig guardar el flascó amb la mostra de "tinta" del missatge, i vaig acostar-me a la Ginevra.
- No crec que hi hagi res més. Jo només he trobat una mica de restes de màgia, de un malefici de la mort, i un altre que deu haver fet servir per treure-li sang a la víctima. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Investigant Dl Nov 08, 2010 5:09 am | |
| -D'acord doncs, anem que fa molt fred aqui, i vull examinar-la- vem començar a tirar. -Tu creus que l'haura tocat- em vaig adonar de que allò sonava malament- per escriure el missatge vull dir. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Investigant Dl Nov 08, 2010 5:18 am | |
| Vaig escoltar tota la conversa amb la boca tancada. No vaig dir ni una paraula. Em mirava ara la Ginevra, ara el Dussell.
-Ginevra, realment creus, que siguent com s'anomena a ell mateix "el nou senyor de les forçes del mal" haurà comés un error tant garrafal com aquest? |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Investigant Dl Nov 08, 2010 5:25 am | |
| -No, no ho crec realment- vaig dir- però no se'ns pot escapar res, estem desesperats i si trobem, ni que sigui un gra de sorra, o un cabell que puguem relacionar amb ell.- es pensavem que era boja segur, però l'odiava, l'odiava per matar a gent innocent i indefensa, per que no s'enfrenatava als aurors, era un cobard, això es el que era. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Investigant Dl Nov 08, 2010 5:29 am | |
| - No sé com ha escrit el missatge, però dubto que l'hagi tocat directament. - vaig ajupir-me prop de les lletres -. Ha nevat massa...
Vaig incorporar-me i vaig assentir, abans de fer-li un gest per convidar-les a anar cap a Hogwarts.
- Sí, tornem. Aquí no hi ha res a fer...
|
| | | | Investigant | |
|