| Una carta als pares | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Una carta als pares Ds Oct 23, 2010 12:32 am | |
| Vaig obrir la porta de la mussolerissa amb l'inhalador ben agafat a la mà. Afortunadament no hi havia pols aquest cop.
- Hola mussols! Sento allò de l'altre dia- vaig dir- ara ja estic millor. Com esteu?- vaig preguntar mentre m'acostava a la Moonlight i li lligava la carta a la poteta. Els mussols se'm van acostar i em van començar a esgaripar al costat, contents.
- Ja veig que esteu molt bé... Us he portat una coseta.
Mentre posava al terra el tovalló amb les galetes, es va obrir la porta. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Una carta als pares Ds Oct 23, 2010 12:39 am | |
| - ERIIN!!! - vaig fer, al entrar, en veure que estava allà, corrents a abraçar-la
Vaig veure el tovalló a terra, i vaig fer:
- I aqui la meva contribució.
I vaig abocar el contingut de la bosseta de pipes que portava a la butxaca de la túnica al tovalló de l'Erin | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
| Assumpte: Re: Una carta als pares Ds Oct 23, 2010 12:45 am | |
| En sentir el crit vaig saber que era l'Al. Vaig somriure.
Va entregar la seva contribució. I els mussols es van posar a menjar contents. Després de donar-li'n una mica a la moonlight i que aquesta se n'anés, vaig acaronar el mussol del meu costat.
- Veig que us agrada, eh? Ja mirarem de portar-ne més sovint.
Vaig mirar a l'Allie somrient.
- Venies a enviar alguna cosa? | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Ds Oct 23, 2010 3:53 am | |
| - Si...
Vaig treure un pergamí escrit en lletra gran, i em vaig treure una de les còpies de la foto del Mark de la butxaca. La vaig enganxar al pergamí, i la vaig lligar a la pota d'un dels mussols de l'escola.
- A casa els Shuller, petitó... - vaig fer, acariciant el cap emplomat de l'animalet. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Ds Oct 23, 2010 4:07 am | |
| Uff. Acabava de veure la foto i havia entès el què passava. No semblava que l'Allie estigués excessivament malament, però havia de parlar amb ella. El tema ja estava tocat.
- Eh, escolta, Allie...- vaig començar a dir, suaument- et volia parlar d'una cosa... | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dg Oct 24, 2010 11:16 pm | |
| - Si? - vaig fer, distreta
Vaig plegar la carta, i la vaig mirar, esperant. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dg Oct 24, 2010 11:42 pm | |
| Uf. Esperava que lligaria caps.
- Doncs veuràs... Allò del Mark... De debò sento treure el tema, però és que et vas posar molt malament, i... Bé, que ja ho saps. Estic aquí, val? | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dl Oct 25, 2010 5:16 am | |
| El Mark. Sabia que trauria el tema, però volia intentar no pensar-hi.
- Erin. El Mark ja forma part d'un passat a recordar. I jo prefereixo utilitzar el present per pensar com venjar-lo en un futur.
Vaig intentar somriure... en va. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dt Oct 26, 2010 4:24 am | |
| HO sabia. l'havia posat trista. Vaig notar com se m'enfosquia la mirada i abaixava el cap inconscientment.
- Eh... De... De debò que ho sento... De veritat que em tens aquí pel que vulguis... | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dj Oct 28, 2010 4:57 am | |
| Me la vaig mirar, seriosa.
- Erin... El futur ens tortura, el passat ens encadena. Heus aquí perquè se'ns escapa el present. I jo penso que, com que el temps perdut mai es torna a trobar, prefereixo viure el present, dia a dia, amb la gent que val la pena.
La vaig abraçar amb força.
- Tants milions de persones en el mon, i a vegades només en necessito una... | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dj Oct 28, 2010 5:02 am | |
| El que em va dir era molt maco. Vaig somriure.
- Està bé. Però promet-me que 1) de debò penses el que dius i 2) Em deixaràs ajudar-te quan tinguis un problema. Val? De debò que odio posar-te trista... | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dj Oct 28, 2010 5:19 am | |
| Me la vaig mirar, sorpresa.
- Erin, contesta'm només una cosa. T'he mentit alguna vegada, JO? Oi que no? I, que jo sàpiga, sempre he estat completament sincera amb tu. És, o no és? Així doncs, que sàpigues que no penso començar a mentir-te ara... | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dj Oct 28, 2010 5:51 am | |
| Vaig somriure.
- Ja sé que no. Només vull assegurar-me'n. De debò que no penso que em menteixis, però vull que tinguis present que pots comptar amb mi en tot moment. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dg Oct 31, 2010 2:54 am | |
| - De veritat? No ho sabia, Erin... - vaig fer, amb sarcasme.
Vaig fer una pausa, preparant-me pel que anava a dir.
- Però jo et volia parlar d'una altra cosa, Erin... L'Edgar. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dg Oct 31, 2010 3:53 am | |
| OFF: No et mato però em faig la boja XDD
Eh? L'edgar? Què passava amb ell?
- Ha passat alguna cosa?- vaig preguntar, preocupada- Si és lo de la torre d'astronomia ja ho sabia... | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dl Nov 01, 2010 12:19 pm | |
| ¬¬' Ara feia con si res...
- Erin, només que al menjador us vaig veure molt... Junts, no sé...
Em vaig fregar les mans, nerviosa.
- Si mai passés alguna cosa... Jo seria la tercera en saber-ho? Primer l'Ed i tu, clar... | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dt Nov 02, 2010 2:08 am | |
| Ah! Vaig riure.
- No ha passat res, Al. Ens vam fer amics fa poc, i la veritat és que m'ha ajudat molt en tot. Però no. Tenim tretze anys per l'amor de déu...- vaig fer que no amb el cap. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dc Nov 03, 2010 6:54 am | |
| Vaig riure.
- Als tretze és quan es sol començar, Erin... Vés amb compte, i si toca més del compte, BUFETADA! - vaig fer, divertida.
Li vaig fer pessigolles a la panxa.
- Erin, ja saps com penso... Si mai hi ha res, jo la tercera, eh?
La veritat es que feien molt bona parella... Que monos ^^. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dc Nov 03, 2010 9:08 am | |
| Vaig riure.
- Allie! Per l'amor de déu, l'Ed no és així. De debò, ja et dic ara que no passarà res. I si fos, així, saps que t'ho diria. Amb pesar, però t'ho diria- vaig miar divertida la cara que va posar i vaig afegir, per a què no hi haguessin malentesos- Ja saps que a mi, lo d'explicar el que sento... | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dj Nov 04, 2010 3:26 am | |
| - Ja ho sé, que no és així - vaig fer, picant-li l'ullet -. I ja sé que a tu no se't dona bé explicar el que sents. I m'alegro de sentir que m'ho explicaries.
Vaig mirar els mussols, que picotejaven el tovalló amb menjar
- A vegades els envejo, saps? Ser lliure, volar... | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dj Nov 04, 2010 6:26 am | |
| Vaig somriure.
- La veritat és que és maco. Però jo per sentir-me lliure ja en tinc prou amb la sala de la necessitat, en la que, per cert, he notat que mhas remenat els dibuixos una altra vegada. Algun dia ja tel's ensenyaré jo, no cal que vagis a cotillejar... | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dj Nov 04, 2010 6:29 am | |
| Piiiiilada!
- I quina gràcia tindria llavors, Erin? Si tu mel's ensenyes no et puc dir que estan bé, no saps acceptar els piropoos. XP
Li vaig donar un cop de colze, divertida, i vaig afegir:
- Però encara m'has de cantar... | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dj Nov 04, 2010 6:34 am | |
| - Ja, però algun dia m'agradaria ensenyar-t'ho tot per voluntat pròpia...- vaig dir, sentint-me culpable de cop. Mai havia ensenyat res a la meva millor amiga i vaig i li ensenyo a l'Ed, que feia molt poc que el coneixia. Vaig afegir, convençuda:- Algun dia ho faré. I acceptaré totes les crítiques, tant si són bones com si són de "nena, millor dedica't al parxís, que ho fas fatal". Algun dia ho faré... | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dj Nov 04, 2010 8:52 am | |
| - D'acord, el pròxim cop que tingui intenció de cotillejar, t'ho diré i no tindràs més remei que ensenyar-ho tu mateixa ^^. - vaig fer, somrient. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Una carta als pares Dj Nov 04, 2010 9:01 am | |
| Tampoc és això...- vaig dir- de debò que tinc ganes d'ensenyar-t'ho per voluntat pròpia. Un dia ho faré i després em dedicaré al parxís. Tracte? | |
|
| |
| Una carta als pares | |
|