Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG]

3 participantes
AutorMissatge
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

Nombre de missatges : 844

Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG] Empty
MissatgeAssumpte: Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG]   Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG] EmptyDg Gen 09, 2011 7:43 am

Estava amb la Ursula i la Rapunzel al Gran Saló, esmorzant tranquil·lament. Vaig aixecar la vista de les torrades en sentir el batre d'ales. El correu. Vaig reconèixer l'immens mussol de l'oncle Jules, que se'm va acostar amb una petaca lligada a la pota esquerra. Però un altre mussol se'm va acostar, sen's va acostar. Era bufó, o això em semblava fins que vaig veure el remitent de la carta. La Rosalie.

- La Rosalie? - vaig fer, sense creure per què ens podia escriure. Vaig dirigir-me a les altres -. Noies, tenim carta de la Barbie per les tres.

Vaig treure la carta de la pota del mussol sense gaire miraments, i la vaig obrir, de manera que la poguessim llegir les tres. Deia així:

"Estimades" companyes de residència,
Aquest any he rebut molts regals per nadal, masses de fet, perquè un d'aquests no era per mi, si no que era per vosaltres. M'ho he estat mirant i diria que són uns posters. Anava amb una noteta que posava:

El mes s'ha acabat, i el temps extra per manca de cocient intel·lectual també, ja sabeu què us toca fer, no?

Com que pesava bastant, he fet que un elf us el portés a l'habitació.
Molt bon nadal, i si teniu fred, ja sabeu, només heu de cremar tot el carbó que tindreu per ser tan putes.
Cordialment,

Rosalie Lestrange

Vaig aixecar els ulls de la carta, i vaig dir:

- Vaja... Em sorprèn. S'ha preocupat d'escriuren's i no ha estat extremadament desagradable...
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Nombre de missatges : 1021

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

MissatgeAssumpte: Re: Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG]   Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG] EmptyDg Gen 09, 2011 11:35 am

- Això és el nadal que li fa perdre facultats.-vaig riure- que vol dir amb aquesta carta un regal per nosaltres- vaig fer dibertida- veieu, ens troba a faltar... Com que no té amics...- vaig dir posant veu trista- que voleu que fem?
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

MissatgeAssumpte: Re: Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG]   Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG] EmptyDg Gen 09, 2011 11:41 am

- Home, Ra, tu no saps que el Nadal obre el cor a tothom? - vaig dir, fent broma.

Vaig reflexionar. Què feiem? Ens fiavem de la Rosalie? Passavem d'ella?

- Mmm... Encara que la possibilitat de trobar-nos una bomba al regal és elevada, proposo que anem a mirar què ens ha enviat la tia aquesta... - vaig dir, amb un somriure torçat.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG]   Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG] EmptyDl Gen 10, 2011 6:16 am

Mirava per sobre l'espatlla de la Gis la carta de la Barbie. No em va agradar gaire com sonava tot allò... Em vaig posar pensativa, intentant esbrinar i desxifrar les paraules que duia escrites la carta.

"Un regal...posters...el més que s'havia acabat..." Totes aquelles paraules venien i marxaven del meu cap com un remolí d'idees.

Vaig seguir rumiant mentre la Ra i la Gis parlaven. Una carta, i a més a més de la Barbie...feia pudor de socarrim.

"Ja diuen que el nadal posa tou a tothom, però a la Barbie... Si home!" Vaig pensar, per a mi.

Llavors hi vaig caure, i em vaig posar blanca de cop, adonant-me d'una cosa que no em feia cap gràcia.

- Noies... - Vaig dir, en un murmuri quasi inaudible fent que la Ra i la Gis es giressin per mirar-me.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

MissatgeAssumpte: Re: Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG]   Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG] EmptyDl Gen 10, 2011 6:59 am

Em vaig girar cap a la Ursula, en sentir el seu murmuri.

- Tia... Estàs bé? Què passa?

Vaig quedar-me mirant-la, expectant, preocupada.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG]   Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG] EmptyDl Gen 10, 2011 7:33 am

Em vaig mirar les noies. No ho havien entés encara... PFF...

-Sabeu el dia aquell a la sala comuna? Quan vam estar barallant-nos amb la Barbie i al final vam fer una aposta? - Vaig dir, en un murmuri, sense acabar de creure-m'ho - Al final vam quedar que si nosaltres perdiem hauriem d'empapelar TOT el castell amb la foto de la meva cosina i el Lestrange aquell. Us enrecordeu?

Vaig empassar saliva i vaig prosseguir.

- I es veu que ja ha passat un mes i hem perdut l'aposta. Com que hi ha hagut el nadal i les festes pel mig, no ens n'haviem recordat més, de l'aposta, però es veu que la puta aquesta si que n'estava, de pendent...
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

MissatgeAssumpte: Re: Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG]   Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG] EmptyDt Gen 11, 2011 10:58 am

- Joder... La aposta... Me n'havia oblidat completament! - vaig exclamar.

Vaig ficar-me el cap entre les mans, enfadada. Com ho havia pogut oblidar!? Com???

- Bé, noies, mirem el got com si estigués mig ple! Almenys deixarem en ridícul a la Black i al Lestrange!
Tornar a dalt Ir abajo

Una carta de la nostra "amigueta estimada". [LTNG]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1