Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras

Ir abajo 
+2
Wendy G. Moore
Ethan C. Blood
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDj Maig 02, 2013 8:40 am

El miembro 'Cassandra K. Konstantaras' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau de duels' : 7
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDj Maig 02, 2013 8:55 am

El cabell se'm va tornar d'un color taronja carabassa, ja que no havia pogut esquivar bé de nou l'encanteri. En fi...

-Saps que passaria si de cop em desfés d'aquest cos tan inútil? No tindries possibilitats contra mi... ho saps...

Corro de cop just darrera seva, a una velocitat propia d'una dona llop.

-Locomotor Mortis


[off=29 punts]


Editat per darrera vegada per Wendy G. Moore el Dj Maig 02, 2013 8:55 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDj Maig 02, 2013 8:55 am

El miembro 'Wendy G. Moore' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau de duels' : 6
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDj Maig 02, 2013 9:00 am

Veig com bé corrent cap a mi, però tot i estar mirant-la a ella, puc fer que l'encanteri sols em roça, però note com els dits del peu se me junten, tot i això m'aparte a un costat quant ella està arribant, rodolant pel camp i vaig mig-corrent cap l'altra punta.

- Si que tindria, perquè jo també soc dos.- li dic, la gent crida massa per escoltar-nos però se que ella si que ho fa.

I el Summer te més posibilitats que jo.

- Lapifors!

[Off: 19 punts]


Editat per darrera vegada per Cassandra K. Konstantaras el Dj Maig 02, 2013 9:02 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDj Maig 02, 2013 9:00 am

El miembro 'Cassandra K. Konstantaras' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau de duels' : 9
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDs Maig 04, 2013 6:03 am

Vaig llevar-me de sobre els conills, llançant-los cap a les grades i vaig ensenyar-li els meus ullals a la Cass. Jo em podia transformar i atacar-la si volia, i ella ho sabia. En canvi, si ella es transformava, aniria de cap a Azkaban.

-Però jo soc legal.- li dic, amb un somriure, encara que els conills m'havien fet una mica de mal, mossegant-me al mateix temps.-Avifors

I a veure si et treuen els ulls, bonica.


[Off=20 punts]
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDs Maig 04, 2013 6:03 am

El miembro 'Wendy G. Moore' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau de duels' : 4
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDs Maig 04, 2013 6:11 am

Me la mire amb indiferència quant m'ensenya els ulls, doncs molt bé, no ets la Wen, no ets la Weeen....

- I creus que me importa molt que jo no ho siga?- li dic.

Vale que siga la Nymeria però a veure, soc jo, des de quant m'han importat molt les normes?
M'envia un exercit de pardals, però que no arriben a tocar-me ja que es van desfent pel cami i els que arriben sols em piquen al braç, els aparte amb un moviment de mà.

- Pensava que podies fer coses molt pitjors.- això tu mosqueja-la més, molt bé Cass.

A veure encanteris...encanteris..

- Impedimenta!



[15 punts]
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDs Maig 04, 2013 6:11 am

El miembro 'Cassandra K. Konstantaras' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau de duels' : 5
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDs Maig 04, 2013 6:21 am

Em tiro a terra, per evitar el seu encanteri, i el moviment brusc em fa mal i m'ha llevat l'aire per uns segons. Em recupero i em torno a alçar.

-Maleïda... Inmobilus!

tinc ganes de sortir, però no, no puc, hi ha public, he d'esperar al moment més interessant...

[off: 15 punts]


Editat per darrera vegada per Wendy G. Moore el Ds Maig 04, 2013 6:21 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDs Maig 04, 2013 6:21 am

El miembro 'Wendy G. Moore' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau de duels' : 7
Tornar a dalt Ir abajo
Jack G. Moore
Primer curs
Jack G. Moore


Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 01/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDs Maig 04, 2013 6:28 am

La Wengi m'havia dit que tenia allò del duel hui, la Cassi també m'havia dit feia una setmana que tenia també el duel hui aixi que els tocava juntes, però jo no havia dit res, per si no era veritat, o siga per si no anaven juntes.
Abans de baixar al camp havia vist la Wengi a la sala comuna mirant el foc, o jo crec que el mirava, nose.
M'havia apropat a ella per donar-li una abraçada però ni tan sols m'havia mirat, tot el contrari m'havia fet un costat i m'havia dit que la deixarà en pau! La Wengi, nose, no era normal allò.
Però havia anat al camp per donar ànims a les dues, perquè jo era neutral. Però quant estic allí veig que alguna cosa no va bé i per que ho veig per la forma de moure's de la Wengi i pel que la Cassie fa, algo no va bé, i la Wen l'ataca amb molta furia! Jo les havia vist fer duels de vegades, però sempre reien i no es miraven aixi....feia por o.o
I aleshores em fixe i veig com la Wengi li trau les dents...oh, oh...no...no...he d'anar avisar al professor Blood, però hi ha tanta gent que no puc passar.

- Em deixeeeeu passaaaaar?

Argh, deixeu-me passaaaar, que és urgeeent! Però res, arribaria tard per la seua culpa!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDs Maig 04, 2013 6:37 am

Em torna atacar i començe a riure, si, pot ser la gent te raó quant diuen que hi ha algo que no està bé amb mi, tot i que jo se que no tenen raó, però bé ric i això que l'encanteri m'ha paralitzat mitja cama, però ric. I em sent cansada, o siga, m'estic cansant massa, pot ser perc, però tot i pensar que pot ser perc, continue rient.

- És clar Nymeria, per suposat, el que tu digues.

Començem a donar voltes mirant-nos als ulls.

- Impedimenta!

[Off: 8 punts]
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDs Maig 04, 2013 6:37 am

El miembro 'Cassandra K. Konstantaras' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau de duels' : 10
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDs Maig 04, 2013 6:49 am

L'encanteri em toca de ple al pit i m'expulsa cap enrere fins que em dono contra la grada que tenia al darrere i caic al terra. Hiperventilo, i quan aconsegueixo recuperar l'oxigen grunyeixo, grunyeixo de ràbia, ràbia cap a aquella nena imbècil... cap a la Gwendolyna, cap a ella, cap a tots els de les grades que gritaven. Volien espectacle? En tindrien quan li obris un canal.

M'aixeco del tera i l'apunto, encara respirant amb dificultat.

-Filla de puta! Bombarda!


[off=5 punts]
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin


Nombre de missatges : 451
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 64
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDs Maig 04, 2013 6:49 am

El miembro 'Wendy G. Moore' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau de duels' : 8
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDs Maig 04, 2013 7:00 am

Veig com ix volant, literalment, i s'estampa contra la grada, vaja això no crec que li faça molta gracia, però somric.

- Gràcies, però ma mare no és una puta.- li dic.

I aleshores m'ataca de nou l'esquive però va a donar a la grada del meu costat, fent que aquesta començe a esquerdar-se i abans de que puga apartar-me em cau com un gran tros de grada, bé, del que estiga feta damunt la cama, ah, joder, segur que me l'he trencada, bé, és igual, començe a partar trossos del que hi ha damunt i veig sang, anda mira, sang.
Em gire cap l'Ethan que assenteix, com donant per finalitzat el duel i veig com es mou cap nosaltres, volia dir-li que es donarà pressa perquè per la cara que posa la Nymeria, aci va haver espectacle i no crec que a la gent li agrade trobar-se amb una dona-llop solta i cabrejada.
Tot i que la situació pareix que pinte malament cap a mi, jo continue somrient, que? He perdut si, però i que, hi ha que prendre-ho amb humoooooooor.

- Que vas bé Nymeria? Jo crec que necessites una dutxa.- li dic somrient.- A mi no em vindria gens malament una dutxa ara.

Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDg Maig 05, 2013 7:58 am

Vaig acotar-me, ensenyant els ullals, grunyint. La gent crida, alguns criden el nom de la Wendy. Sembla que he guanyat, bha.

-Let's kill...

I amb facilitat, em desfaig del cos humà de la Wendy i corro a quatre potes cap a la Cassandra, grunyint. Potser el duel s'ha acabar, però jo no he acabat.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDg Maig 05, 2013 9:18 am

Oh, venga! El que faltava, la Nymeria en todo su esplendor, perfecte.
Em gire cap al professor que es mira l'escena atonit, però et pots moure? que no veu que estic atrapada? No sols el professor la mira també com mitja grada, bé, com tot el camp.
Començe a llevar les maderes de damunt meua amb ràpidesa perquè sino no puc mourem d'aci.
Veig arribar la Nymeria a uns metres, i com no se que fer agafe un tros de pedra, espera, no, és la Wen, recorda que és la Wen, Wen, i no pots fer-li mal perquè a més després es sentirà malament, i no pots fer-li mal, res de pedres, madera, li tire un tros de madera apuntant al que és una cama i li dona a la cama, ensenya els ullals, que fàstic.

- Bo, doncs molt bé, tu.

Busque la vareta però veig que és a uns metres, i tinc ja la Nymeria damunt.

- Eh, professor Blood necesitaria una ajuda.

Almenys no és lluna plena, si em mossega no em convertisc, no? Bé, i si soc animàgica no em puc convertir, ja soc un gos...no?

[Off: Fas tu post i envie l'Ethan? ^^]
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDt Maig 07, 2013 8:25 am

[color=darkcyan]Salto en veure com em llança aquell tros de fusta, i corro fins estar damunt d'ella. Ella estesa al terra i ferida. Jo damunt d'ella, amb els meus ullals i les meves urpes sortides. En moure la cama li esgarrapo l'espatlla.

-Grrrrr

T'ho vaig avisar, mala puta... et vaig avisar... Amb mi no s'hi juga.
Tornar a dalt Ir abajo
Ethan C. Blood
Professorat
Professorat
Ethan C. Blood


Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 16/02/2013

Estatus
Estudis: MAG en Astronomia
Residència: Ex-Ravenclaw

Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras    Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras  - Página 2 EmptyDt Maig 07, 2013 8:40 am

Em quede parat al veure l'home llop, no es que veja una alumna convertir-se aixi com si res tots els dies, l'altra alumna la Konstantaras reacciona ràpid i comença a llevar-se maderes de damunt, sense èxit perquè la Moore va cap a ella amb rapidesa, em diu que reaccione, que es pensa que no estic fent res?
Em gire cap la grada un moment, i veig que la gent no es mou, encanteri paralitzador, no venia gens malament.
Em gire i camine amb passos tranquils fins posar-me a una distancia de la dona llop i l'apunte amb la vareta, fent que unes gruixudes cadenes l'empresonen, fent impossible el seu lliberament.

- Senyoreta Konstantaras.- dic agafant-la de la mà i alçant-la amb facilitat.- Deuria d'anar a la infermeria i mirar-se eixa ferida, no es que tinga molt bona pinta.

Bé ferides, també la de la cama. L'alumna nega amb el cap i senyala la seua amiga, de veritat? En serio? D'acord, assentisc i apunte de nou amb la vareta a la dona llop, fent que es dorga.

- D'acord anirem a la infermeria, senyoreta Konstantaras camine.

Em gire cap el camp, de veritat, era necessari que haguera de vigilar els duels? Mira quin embolic han montat, sols hi ha que vigilar, no és res perillós, són alumnes de tercer, alumnes de tercer una de les quals és una dona llop, que no és res perillós.
Amb la Moore dormint i poc a poc tornant al seu estat i la Konstantaras a l'altre costat coixejant, abandone el camp, abans, però d'eixir, reconstruisc la grada i els desparalitze.
Que sols eren unes alumnes de tercer, deien.

Tornar a dalt Ir abajo
 
Wendy G. Moore ~ Cassandra K. Konstantaras
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Cassandra Kaia Konstantaras :D
» Wendy G. Moore
» Jackie Moore ^^
» Rachel Moore
» Casa dels Moore

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: