Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Cassandra Kaia Konstantaras :D HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Cassandra Kaia Konstantaras :D HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Cassandra Kaia Konstantaras :D EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Cassandra Kaia Konstantaras :D EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Cassandra Kaia Konstantaras :D EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Cassandra Kaia Konstantaras :D EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Cassandra Kaia Konstantaras :D EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Cassandra Kaia Konstantaras :D

2 participantes
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Cassandra Kaia Konstantaras :D Empty
MissatgeAssumpte: Cassandra Kaia Konstantaras :D   Cassandra Kaia Konstantaras :D EmptyDl Oct 03, 2011 5:35 am

Cassandra Kaia Konstantaras ^^
Cassandra Kaia Konstantaras :D Normal_001
Edat: 12 ^^^

Residència: Gryffindor

Curs: 2on

Aniversari: Vaig neixer en Gener, el 31 ^^

Família: Samanta Williams i l’Edgar Williams.

Aspecte físic: Soc rossa, ho soc? Si, crec que si, o castanya... i ulls... blaus? O verds...nose, pregunta-ho al mirall.

Personalitat: He de descriure'm? Doncs...soc divertida ^^ i m'encanta fer bromes. I botar, m'encanta botar. bounce Soc valenta, i segons la meua germana impulsiva, que no se que significa però te pinta de ser guay bounce I el meu pare diu que soc cabuda com ningú, supose que també deu ser guay, no? M'agrada riure, sempre estic rient, i si em fas plorar sabras qui soc jo ^^ No m'agrada que em diguen le que he de fer, soc suficient major per saber-ho....i...i..ja he dit que soc divertida? M’encanta disfressar-me, tinc una perruca morada que m’encanta dur.

Breu història: Soc de Grecia, i tinc una germana major que jo, te-emm.....16! Si, 16 i els meus pares, tot i que no se quants tenen, però són majors i també estan els meus avis, que són més majors que els meus pares. La meua germana és una avorrida, sempre esta o estudiant o amb els amics, crec que és adoptada, segons els meus pares no, però jo crec que si, encara que segons ella o soc jo,però és mentida. No li agraden les meues bromes, i em renyeix, hi ha moments on no mola, però jo la vuic igual. La meua cosina mola més, és més divertida i sempre em fa cas. També esta el meu cosi, és raret, però m’encanta bounce I...he dit que soc de Grècia? L’escola d’alli no m’agradava, eren uns avorrits, aquesta segons Bam-Bam mola més.

Habilitats especials: Se botar i volar cap per avall i escabullir-me sense fer soroll.

Mascota: Tinc el Pinya, és el meu mussol, és una bola, jo vuic una iguana o un altre bitxo, o un drac, un drac molaria, perque el Pinya sols dona bots.

Altres: Tinc una vareta molt maca. Tinc un bagul ple de disfresses i de pintura per a pintar-se.

Editat per darrera vegada per Cassandra K. Konstantaras el Dj Set 06, 2012 9:01 pm, editat 3 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Barret que Tria
Barret que Tria
Barret que Tria

Nombre de missatges : 18

Cassandra Kaia Konstantaras :D Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cassandra Kaia Konstantaras :D   Cassandra Kaia Konstantaras :D EmptyDl Oct 03, 2011 7:41 am

Benvinguda a Hogwarts!
Tornar a dalt Ir abajo

Cassandra Kaia Konstantaras :D
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1