Cassandra Kaia Konstantaras ^^Edat: 12 ^^^
Residència: Gryffindor
Curs: 2on
Aniversari: Vaig neixer en Gener, el 31 ^^
Família: Samanta Williams i l’Edgar Williams.
Aspecte físic: Soc rossa, ho soc? Si, crec que si, o castanya... i ulls... blaus? O verds...nose, pregunta-ho al mirall.
Personalitat: He de descriure'm? Doncs...soc divertida ^^ i m'encanta fer bromes. I botar, m'encanta botar.
Soc valenta, i segons la meua germana impulsiva, que no se que significa però te pinta de ser guay
I el meu pare diu que soc cabuda com ningú, supose que també deu ser guay, no? M'agrada riure, sempre estic rient, i si em fas plorar sabras qui soc jo ^^ No m'agrada que em diguen le que he de fer, soc suficient major per saber-ho....i...i..ja he dit que soc divertida? M’encanta disfressar-me, tinc una perruca morada que m’encanta dur.
Breu història: Soc de Grecia, i tinc una germana major que jo, te-emm.....16! Si, 16 i els meus pares, tot i que no se quants tenen, però són majors i també estan els meus avis, que són més majors que els meus pares. La meua germana és una avorrida, sempre esta o estudiant o amb els amics, crec que és adoptada, segons els meus pares no, però jo crec que si, encara que segons ella o soc jo,però és mentida. No li agraden les meues bromes, i em renyeix, hi ha moments on no mola, però jo la vuic igual. La meua cosina mola més, és més divertida i sempre em fa cas. També esta el meu cosi, és raret, però m’encanta
I...he dit que soc de Grècia? L’escola d’alli no m’agradava, eren uns avorrits, aquesta segons Bam-Bam mola més.
Habilitats especials: Se botar i volar cap per avall i escabullir-me sense fer soroll.
Mascota: Tinc el Pinya, és el meu mussol, és una bola, jo vuic una iguana o un altre bitxo, o un drac, un drac molaria, perque el Pinya sols dona bots.
Altres: Tinc una vareta molt maca. Tinc un bagul ple de disfresses i de pintura per a pintar-se.