Qui està Connectat | En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Passant-ho bé una estona | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dt Gen 22, 2013 9:58 am | |
| El miembro ' Oliver Wood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Prendre la bomba' : | |
| | | Daniel Forester Sisè curs
Nombre de missatges : 177 Fecha de inscripción : 24/12/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dt Gen 22, 2013 10:03 am | |
| - Sí, tio, t'ho pots creure? M'apropo a buscar la bomba que l'Oliver ha llençat, però ell és molt més rapid que jo i ja la te a les mans. Em queixo una mica en veu alta mentre m'acosto a ell per sota r provar de treure-li la bomba de les mans. - Daniel Forester ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Prendre la bomba :
| |
| | | Oliver Wood Sisè curs
Nombre de missatges : 127 Fecha de inscripción : 24/12/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dt Gen 22, 2013 10:09 am | |
| Merda...
Freno de cop quan em lleva la bomba i vaig cap a ell, accelerant de cop.
-Va, Corre una mica més, Dan!
| |
| | | Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dt Gen 22, 2013 10:09 am | |
| El miembro ' Oliver Wood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Prendre la bomba' : | |
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dt Gen 22, 2013 10:13 am | |
| - Cabrón, que te l'havia tret!- Per un cop que aconsegueixo treure-li sense un cop de bala per mig... u.u
No provo de treure-li la bomba una altre vegada, si no que accelero l'escombra tot el que pot per arribar als aros abans que ell.
Bé, a veure que tal ho faig de porter ^^ | |
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dt Gen 22, 2013 10:17 am | |
| -T'he dit que correguessis més, home!
Somric amb la bomba sota el braç i volo cap als cercles on m'hi trobo amb el Dan de cop.
-Molt bé, prepara't, Dan!
| |
| | | Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dt Gen 22, 2013 10:17 am | |
| El miembro ' Oliver Wood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Quidditch: Cistelles' : | |
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dt Gen 22, 2013 10:22 am | |
| L'Oliver llança la bomba. Em decideixo a tirar-me cap al cèrcol dret i, sí! La paro!
- Woohooo! - No puc evitar cridar. - Qui, a més d'un batedor excepcional, és un porter magnífic? El Dan!
Dono una volta amb l'escombra per celebrar-ho i agafo la bomba, per tal de començar a accelerar cap a l'altre banda del camp. | |
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dt Gen 22, 2013 10:50 am | |
| -Has tingut sort!- Li crido.
Deixo que avanci una mica abans d'anar rere d'ell, ja que pel que sembla la seva escombra es més lenta que la meva, i em col.loco ara jo davant dels cercols.
-Vinga, tira! | |
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dt Gen 22, 2013 10:55 am | |
| - Digue-li sort o digue-li talent natural! Veig com l'Oliver m'avança i es coloca davant delz cèrcols, preparat per parar la bomba. Llanço la bomba cap al cèrcol esquerre, esperant que entri. Mai he sigut massa bon encistellador. - Daniel Forester ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Quidditch: Cistelles :
| |
| | | Julie Poynter Cinquè curs
Nombre de missatges : 170 Fecha de inscripción : 17/12/2012
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dg Gen 27, 2013 9:00 am | |
| -Ei Rose deixa ja aquell plasta de llibre i...
Però al sofà de la sala comuna no hi ha ningú. Alço una cella, la Rose m'havia dit que volia llegir una estona, i jo m'havia anat a jugar amb el Pi Cabaralla. L'havia deixat allà, al sofà.
-Rose?
Vaig cap allà i veig el llibre que llegia, al terra, i la seva vareta damunt del sofà. La recullo i miro el llibre, veig un noia estudiant a una de les taules i vaig cap a ella corrent.
-Ei! Saps alguna cosa de la noia que estava aquí llegint?
Em mira com si fos imbécil durant uns segons. En veure que ho demano seriosament alça una cella.
-Li has dit que una noia l'estava esperant a Hogsmeade i te l'has endut farà unes hores, no?
La por recorre tot el meu cos de cop, em quedo uns segons mirant a aquella noia i surto corrents, cap al camp de Quidditch, on havia vist volar a l'Oliver.
-Oliver!!! Ol!!!!
| |
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dg Gen 27, 2013 9:06 am | |
| -Bé, aquí s'ha acabat l'avantatge del batejador, m'has sentit?- dic, abans de que faci burla, rient, llavors sento que algú em crida i em giro, alçant una cella.- Julie?
Volo cap al terra, cap on és, alçant una cella, se li veu alarmada.
-Què passa?
-La Rose! Saps res d'ella? Quan fa que no la veus?
-Com que quan fa que no la veig? Des del dinar, pensava que estava amb tu.
-Algú s'ha fet passar per mi i se l'ha enduit!
-Espera, QUÈ?? DAN!- li crido, en veure que m'espera encara a l'aire.-BAIXA, HI HA UN PROBLEMA! | |
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dl Gen 28, 2013 12:05 am | |
| - Tens raó, el batedor no necessita ventatge. El batedor podria muntar un equip ell solet. - Dic, mentre em ric. - Treu-me la papallona daurada, que també l'agafaré.
Em ric, donant una volta amb l'escombra i veig aparèixer una persona que crida a l'Oliver. Al fixar-me veig que és la Julie. La saludo amb un somriure encara desde l'escombra. M'espero a que l'Oliver torni, però al cap de poc ja m'està cridant que baixi.
- Què passa? - Pregunto, mentre em baixo de l'escombra d'un salt. - Un problema, dieu? | |
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dl Gen 28, 2013 2:34 am | |
| -La Rose!! -dic al Dan, fent un bot.- No és on l'he deixada, el llibre que llegia era al terra i la vareta al sofà! Ella mai deixaria el llibre al terra!! Li han fet alguna cosa! Algú s'ha fet passar per mi i se l'ha endut a Hogsmeade!
Agafo aire, ho havia dit tot sense respirar, quan ja he omplert els meus pulmons torno a obrir la boca.
-Jo no l'he portada algú se la endut fa hores i no ha tornat, no sé qr ha passat, perquè algú s'ha volgut fer passar per mi? Jo que he fet? Que vol de la Rose? ON ES?? | |
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dl Gen 28, 2013 2:51 am | |
| -No té la vareta???!!!
Això no pot estar passant. M'aguanto les ganes de fotre una potada al terra perquè sé que això no m'ajudarà.
-Bé, sigue'm raonables, has dit que se l'ha endut a Hogsmeade?
-Però fa hores!! I no han tornat!!
Joder, Rose... Que faig... Que faig... "Oliver, vigila la Rose a Hogwarts, val? Ets el seu germà gran..."
-Anem a Hogsmeade? Parlem amb el director? La cerquem per Hogwarts? Joder, Julie, veus? Veus el que ha passat per tornar al passat!?
-A mi no em possis la bronca!- diu, possant-se a la defensiva. | |
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dl Gen 28, 2013 3:06 am | |
| - Eh, EH! - Faig per cridar l'atenció dels dos. - No es culpa de ningú, d'acord?
Em posso al mig, per evitar més discussions. No és el moment, ara. Manda huevos que hagi de ser jo el racional, aquí u.u
- Vale... Som tres, no? Ens podem separar. Anar a parlar amb el director estaria bé i hauries d'avisar a la teva mare, Oliver. I anar a Hogsmeade, clar...
- Teniu alguna idea de per què se la voldrien emportar?
Jodeeeer, joder. Cada cop la cosa va a pitjor... | |
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dl Gen 28, 2013 7:44 am | |
| -Per saber qui som?- demano, jo tampoc no tinc ni idea.- Però s'han fet passar per mi! La volia expressament a ella, si no, no entenc perquè s'haurien fet passar per mi, no?
-Ja no seran a Hogsmeade- Diu l'Oliver, molt trist de sobte.- Sigui qui sigui qui s'hagi fet passar per tu i s'ha endut la Rose, no serà tan estúpid com per quedar-se a Hogsmeade, quan ha cridat als quatre vents que anava cap allà... De veritat creus que parlar amb la mare servirà?
-La Lily segur que ens ajuda, és la Rose...
Ens havia d'ajudar. I el director. Era la Rose, no tenia que desapareixer en una época que ni tan sols era la nostra.
[Ja pots fer post amb el Dan xD] | |
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dt Gen 29, 2013 5:28 am | |
| L'Oliver te raó. Sigui qui sigui ja haurà marxat de Hogsmeade... I poden haver-se-la endut a qualsevol lloc...
- Merda. - Em queixo, tapant-me la cara amb les mans. Qui voldria raptar la Rose? Encara que sapiguéssim d'on venim no era motiu per endur-se a algú. No entenc res.
- D'acord. Vaig a avisar el Director. Vosaltres busqueu a la teva mare, Oliver.
Vaig sortir corrents cap al Castell, esperant que el director estigués al seu despatx. | |
| Assumpte: Re: Passant-ho bé una estona Dc Gen 30, 2013 10:50 am | |
| Em quedo uns segons mirant com se'n va, miro a l'Oliver i ens quedem uns segons mirant-nos, després l'Oliver desvia la mirada, perdut. Mai l'havia vist així, sembla.... perdut, fora de lloc. L'Oliver fora de lloc...!
-Escolta Juls... jo... jo... necessito estar sol, abans d'anar a cercar la mama.
Me'l quedo mirant i faig que sí amb el cap. Em giro, per anar cap al castell.
-Juls
Em giro de nou, alçant una cella.
-Em sap greu el que t'he dit, no... no ho deia en sèrio.
I li veig, una llàgrima. Es gira de seguida, però jo l'he vista. No dic res. Torno a anar cap al castell, corrents.
[Tema Tancat] | |
| | | | Passant-ho bé una estona | |
|