Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Juro solemnement... XD - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Juro solemnement... XD - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Juro solemnement... XD

Ir abajo 
+2
Mark Shuller
Agatha Black
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDv Oct 08, 2010 8:03 am

- Et creus molt graciosa, oi Black? ET CREUS MOLT GRACIOSA?!?!?!

Era odiosa, aquella noia. No sabia qui era jo... No sabia què podia fer jo.
I la Lovegood seguia rient com una boja, com una... Llunàtica

- Para ja de riure, LLUNÀTICA DE MERDA!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDv Oct 08, 2010 8:11 am

La situació era molt graciosa, però de sobte vaig sentir unes paraules que em van matar. Em van deixar glaçada.
Llunàtica de merda. Llunàtica. Llunàtica...
Vaig sentir com les llàgrimes acudien als meus ulls, i vaig sentir ràbia. Podia suportar tota classe d'insults, però no Llunàtica.

- Tu? Tu em dius Llunàtica? TU Possesseur, TU? Tu que ets més puta que ja què sé què, tu que et passes la vida manipulant a la gent? - vaig començar a plorar -. TU et veus en posició de dir-me llunàtica per la meva família, quan la teva no ha fet més que maldats! Ets una noia horrible, Gisèlle Possesseur, HORRIBLE!

Vaig esclatar, però em sentia millor, m'havia desfogat, i ara podia plorar tranquil·la.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDv Oct 08, 2010 10:47 am

En qüestió de segons allò s'havia convertit en una batalla de gatetes, amb urpes esmolades incloses. La Gisèlle havia aparegut i s'havia posat a repartir a tort i a dret, però les altres no es quedaven enrere. Em mirava l'escena divertit, llàstima que no portés crispetes. M'encantaven les respostes de la Black, tan iròniques.

- Senyoretes, jo de vosaltres resoldria les desavinences d'una vegada per totes. No potser que us guardeu tanta rancúnia... Acabareu podrides per dins! - vaig dir, amb una veu que va sonar intencionadament falsa.

Però la cosa s'anava descontrolant de manera gairebé alarmant. La noia de Ravenclaw plorava a llàgrima viva, la Gisèlle cridava com boja... Mare meva. Gairebé era preferible escoltar les sirenes fora de l'aigua. Però no em vaig moure d'allà. Volia veure com acabava tot plegat. Per si de cas, vaig agafar la punta de la vareta. Coneixia el temperament de la Gisèlle i m'imaginava com seria el de la Black i, en el fons, tampoc volia que ocorregués cap desgràcia.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDs Oct 09, 2010 2:51 am

De repent va vindre una sly, al principi no anava a fer-li molt de cas fins que es va posar a cridar i a insultar a la gent. Aleshores vaig sentir el seu nom. Giselle Possesseure. Era la sly de la que me havia parlat la meua germana. Va dir no se que a la Ravenclaw, Lovegood, que va fer que aquesta es posar a plorar. No vaig poder aguantar més i em vaig apropar, que es pensava que era?
- ES POT SABER QUI ETS PER A INSULTAR A LA GENT?!- no ho vaig poder evitar, si me enfadava molt era imparable i abans de que em donara compte del que estava fent li vaig pegar una bufetada a la cara.- ET CREUS GUAY PER SER SLY? DEIXA DE POSAR-TE AMB LA GENT!
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDs Oct 09, 2010 8:10 am

Vaig obrir els ulls quan vaig veure que el William li fotia una hòstia a la Giselle.

"Toma yaaaa!"

Vaig desviar la mirada cap al nois d'Slytherin... semblava que estigués... empunyant la vareta...? Vaig allargar la mà a la butxaca, dissimuladament, per quan arribés l'hora (per com anava, segur que arribaria).
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDs Oct 09, 2010 10:24 pm

-Vaig veure com el Wiliam li deia 4 coses a la sly i vaig anar a consolar a l'allie, no la coneixia de molt, però per lu que havia vist li havia afectat molt lu que li havia dit aquella sly.

-Tranquila allie, tot lu que t'esta dient aquest es "palabreria", numes ho fa per veuret que et posses trista, tu fes veure que no la sent, i no ploris, que aixó és el que ella vol, tranquila... no li vagis cas...-li vaig dir.Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 2:27 am

Vaig notar que l'Agatha es removia al meu costat i me la vaig mirar de reüll. O molt m'equivocava, o estava preparant la vareta. Els dos d'Slytherin també semblaven a punt de saltar. No veia com podia evitar allò jo tota sola quan semblava que tothom volia brega, però al menys ho intentaria.

- Molt bé, nois! - vaig dir alçant la veu-. Què tal si ho deixem refredar, eh? Ens dispersem una mica, i tothom a seguir el seu camí. Estic convençuda que tant la Gisèlle com l'Agatha retiren les bestieses que han dit - aquí les dues em van mirar, deixant clar que no ho retiraven ni de conya -. I el que han dit els altres també. Estem una mica nerviosos però no cal arribar a aquests extrems. Ningú treu punts a ningú, i quedem en paus, d'acord?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDg Oct 10, 2010 9:38 am

Wow! Aquell noiet de Hufflepuff li havia clavat una bufetada bestial a la Gisèlle. Vaig haver-me d'aguantar les rialles, esperant la reacció de la noia. De cua d'ull vaig veure com la Black s'aferrava a la vareta, no m'havia equivocat, allò s'estava encalentint! La Gisèlle s'estava inflant com un gripau i es posava cada cop més i més vermella per la ràbia. La veritat és que la bufetada l'havia agafada desprevinguda. Quan semblava que anava a actuar, però, la Gray va parlar, intentant posar pau.

Vaig estar pensant en donar-li la raó, però volia veure que faria la Gisèlle xD així que no em vaig moure ni un centímetre, i vaig clavar els meus ulls en la Black, que semblava que anés a mossegar algú.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDc Oct 13, 2010 2:20 am

N'estava farta de tot i de tothom.

- Mira, Possesseur, saps que et dic? A prendre pel sac! Ja no t'aguanto més!

I sense que se n'adonés, vaig fer un moviment de vareta, dient:

- Trantallegra!!!

Touché. L'encanteri la va tocar de ple. Chupete esa, Possesseur, i un altre cop pensa abans de dir les coses!!!
I vaig marxar, enfadada, sense esperar cap reacció, ni resposta, ni res.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDt Oct 19, 2010 5:15 am

- Seràs...

Amb un moviment de vareta vaig acabar amb aquell cansat moviment, que m'estava traient de polleguera.

- Lovegood, me les pagaràs! ME LES PAGARÀS! Patiràs, Lovegood, oh i tant! Puta noia... Oh, Zute!

Vaig mirar als altres, amenaçadora.

- Ni proveu d'imitar-la, entesos!?!?!

I vaig marxar a pas lleuger.


[SURTO DEL TEMA]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDt Oct 19, 2010 9:17 am

Vaig sortir de la recidència d'Slytherin i vaig caminar per les masmorres cap a poscions per portar a cap un pla malevols dels meus però vaig sentir veus. Així que una mica frustrada vaig ancaminar-me cap allà.
-Què?!- vaig dir aperaxent- es que avui tots us heu posat en contra meva per que no robi a ningú?!- em vaig girar cap al noi de Slytherin- a per cert m'encanta la vostra residència es enorme i molt guay, perquè m'agrada molt Hufflepuff que si no em passaria a Slytherin- de cop em vaig ficsar millor amb les seves cares que estaven una mica en estat de batalla.
-Què us passa? No em digueu que en Voldy a resusitat i està aqui? perquè sinó no se que us ha passat. Esta aquí en Voldy?- vaig dir tornant al tema. Canviava de tema molt ràpid i no ho podia evitar- si est a qui dieu-mo que vull fer-li una entrevista.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDj Oct 21, 2010 2:11 am

- Hola Celo,- vaig dir.- Be jo marxe, que he de fer una cosa abans de començar les classe. Ens vejam.

Vaig eixir per l'altra punta del passadis.


[Isc del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDj Oct 21, 2010 4:00 am

-Hola!!!- li vaig dir a una noia que acabava d'arribar.

-Que fas aqui??
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDv Oct 22, 2010 4:42 am

-És que hi han sert element de poscions sertes especies que fem servir que m'agraden molt. Vull dir que me les menjo, són com una droga, és impossible parar, estan bonissimes! Axí que vaig a robar-ne unes quantes a poscions per zamparmelas durant la setmana.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDs Oct 23, 2010 8:49 pm

-A dons sort amb conseguir les especies!!!

Encara no entenia com se les menja perque si pero... buenu.. cada u es com es no???
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDg Oct 24, 2010 1:36 am

- En fi... - vaig dir-. Me'n vaig, perquè no sé què fer en un cas com aquest de addicció a les espècies / robatori.

Vaig engrapar l'Agatha abans que se li acudissin idees estranyes.

- Au, marxem. Jo no he vist res... U.U'

[sortim del tema les 2]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDg Oct 24, 2010 6:58 am

-Escolta vaig dir-li al d'Slytherin- em podries ensenyar algun dia tota la residència d'Slytherin, porfi. És que es genial!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDv Nov 05, 2010 12:25 am

Ningú havia reaccionat com jo esperava. Llàstima, ja no hi hauria acció. Les classes estaven a punt de començar, així que em disposava a marxar sense dir res quan una noia de Hufflepuff que semblava una mica desorientada em va demanar a veure si li ensenyaria la nostra residència. La pregunta em va agafar completament per sorpresa.

- I tant que és genial. Però és, com tu has dit, la residència d'Slytherin, per a alumnes d'Slytherin. Sé que és trist ser una Hufflepuf... però reina, això és el que hi ha.

I fent-li l'ullet vaig marxar.

[Surt del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDs Nov 06, 2010 5:45 am

Era tris ser una Hufflepuff. Em vaig posar a riure, aquest noi es pensava que era trist ser una Hufflepufff? Ja ja, però si m'encantava ser una Hufflepuff, es més, el color groc era el meu preferit. El que passa es que si no hagués sigut Hufflepuff no m'agués importat ser d'Slytherin, Però Hufflepuff era la polla.
Vaig segir rient.
-Aquest noi es creu Déu!- vaig exclamar entre rialles.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDs Nov 06, 2010 8:39 am

Tranquila celo, acostma a passar amb tots els sly, es algú avitual!!! jiji
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDs Nov 06, 2010 11:51 pm

-No si a mi no m'ha ofes-vaig dir encantada de la vida- el que passa es que em fa gràcia que es cregui el rei del món, aquest Sly. Si me'l torno a trobar li faré saber que el Déu són jo, Mujaja.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDs Nov 06, 2010 11:55 pm

-Ui!!! ya m'havisaras, perque aixó jo no m'ho perdu per re!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDs Nov 06, 2010 11:59 pm

-Oi tant!- vaig exclamar- algu la de fer baixar del nuvols!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDg Nov 07, 2010 12:01 am

Si!!sisisisisisi!!! per fi passara algú divertit!!!!! Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Juro solemnement... XD - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Juro solemnement... XD   Juro solemnement... XD - Página 2 EmptyDg Nov 07, 2010 12:07 am

-Crec que a partir d'ara li diré Déu jaja li queda que ni pintat, a més no m'enrrecordo mai del nom de les persones, per això totes tenen un mote, ni si quiera me'n recordo del teu nom. Sí, Déu li queda bé.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Juro solemnement... XD
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Et juro que no es un adéu per sempre...

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Masmorres-
Canviar a: