Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 26 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 26 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

A la de 3...1...2...3! GO!

4 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDl Jul 02, 2012 10:27 am

Em va possar el cap de carbassa, anava a riure quant vaig veure que acabava d'explotar a mosqui, O.O
Agafe la vareta mm'apunte al cap i em faig l'encanteri que havia fet Wen a les cadenes. Ha explotat a mosqui, a mosqui! La meua unica granera, no he tingut una altra, i aquesta era un regal de la Wen i la Rue!
Abans que la Wen em puga parar, em llançe damunt l'asquerosa, i li done una patada de karate en la cara, vale, que em varen dir que ma ho utilitzara per lluitar, pero em donava igual, havia destruia mosqui, no puc plorar, pero ho pagaria i tant!

- Ningu ens diu el que em de fer, ningu ens ordena el que em de fer, i ningu toca les nostres coses!!- li done una patada a la panxa estic enfadada, moolt enfadada!- Σκύλα! Δεν κουπόνια για τίποτα και να το στείλετε!!! Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας για να σπάσει κάτι δικό μας και είστε νεκροί!

Em pose en la posicio de karate d'atac, mirant-la amb rabia, la vareta a la butxaca, i mosqui destruida...pot ser es podia arreglar, pot ser Bam-Bam coneixia una manera o la Lily, o algun adult. Pero l'havia destruit, oh, i ja podia marxar. Tinc el punyalet al cinturo, com sempre, com s'atrevira a fer alguna cosa més.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Nombre de missatges : 1175

Estatus
Estudis: No acreditat

MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDl Jul 02, 2012 11:39 pm

Em quedo de pedra quan la Davies explota l'escombra de la Cass, i abans de que pugui fer res la Cass ja s'hi ha llançat. Em faig un encanteri al cap, llevant-me el cap de carabassa, i faig un salt cap endavant, amb el Nyan. El Nyan li mossega el pantaló, intentant, estirant-la cap enrere, i jo em posso enmig, agafant-la de les espatlles.

Caaaaaass! Caaaaaaaaass! Segur que ho fa per aixòooo! No li donis el plaer de veure que ho ha aconseguit!! Segur que la Lily sap arreglar l'escombra, m'ha arreglat la meva moltes vegades! Si no podem anar a la tenda i que te la arreglin! Paraaaaaa!

El Nyan li miolava. Esperava que reaccionés...
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Nombre de missatges : 1021

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDl Jul 02, 2012 11:53 pm

La cosina de la tal Bam-Bam se'm va llençar a sobre, perfecte a sobre les podria castigar per agresió a un monitor, però l'altra noia la filla de muggles es va posar al mig i va intentar separar-nos. La vaig apartar d'una empenta.

- Saps, et podria castigar per agresió a una monitora.- vaig dir-li a la primera.- Però no ho faré, crec que es castig suficient que t'hagi deixat l'escombra en un estat irreparable.- vaig somriure malevolament.- Això, MACA.- Vaig dire recalcalnt el maca.- Et passa per no haber-me fet cas a la primera i haber anat a molestar a un altre lloc.- vaig afegir mentre li donava uns tocs "suaus" a la galta.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Jul 03, 2012 12:04 am

- Si tu em castigues per agressio a una suposta monitora, jo podria parlar amb el James i dir el que has fet, i em faria més cas a mi que no pas a tu, perquè jo soc més guay i a nosaltres ens creuria.- li dic fent un somriure. Em recorda a la Philana, amb els seus aires de creure's superior.- I la meua escombra es podra arreglar.- li ho diria a Bam-Bam segur que ella sabia alguna manera.

Em va posar la mà a la cara, que amb un autoreflex li vaig agafar i li vaig girar.

- I això et passa per ser una armagada, que per tindre una serp a una samarreta es creu guay.- menys mal que no duia l'uniforme, amb la capa seria més complicat fer les coses guay de karate.

Aleshores vaig veure que el Nyanem mosegava la sabatilla, i la Wen, que seguia agafant-me de la samarreta, ala, doncs jo no m'havia donat compte.

- Quant ens demanes disculpes, a la Wen per dir el que li has dit, al Nyan per llançar-lo volant, i a mi per explotar-me la granera, marxarem, millor, et deixarem marxar.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Jul 03, 2012 12:16 am

Vaig fer un gemec quan em va apartar de cop. El cop contra la paret m'havia fet mal. Vaig agafar la camiseta de la Cass per impedir que es llançara sobre ella i vaig mirar a la Davies, fulminant-la amb la mirada.

-Si et molestem, MACA.- dic, amb el mateix to que havia utilitzat ella.- Doncs te'n vas a un altre passadís. A ningú més hem molestat, només s'apartaven i ja. Seguien amb les seves vides. Per què no pots fer el mateix? No, m'havies d'insultar i fer enfadar a la Cass i fer-li mal al Nyan... Hi han altres maneres per desfogar-se, ho sabies?

Em torno a possar davant de la Cass.

-I no em tornis a tocar o cridaré al James Bohr.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Jul 03, 2012 12:35 am

Vaig percebre alguna cosa en els seus pensaments, la tal Bam-Bam li arreglaria l'escombra i jo vaig començar a lligar caps, aquelles nenes sempre anaven amb la Williams de Ravenclaw debia ser la tal Bam-Bam.
Vaig exclatar a riure al sentir el comentari del Bohr, quin parell de inutils estaven fetes.
Em tenia agafada pel braç si, pero jo tenia la vareta i li vaig posar contra el coll amb l'altra ma.

-Ja, crec que no cal que et recordi que la teva estimada Bam-Bam.- vaig dir amb despreci.- Es amb coma a Sant Mungo i que en el hipotètic cas de que desperti, es prioritat del nou Senyor de les Forces del Mal, així que sigui per el coma o per una altra cosa, la teva estimada Bam-Bam es morta.- vaig dir rient.- Morta, ho entens, caput, no et podrà arreglar l'escombra.

Em vaig girar cap a l'altra noia, i li vaig somriure amb fingida dolcesa.

-Aveure, tonteta número 2, realment et perses que jo, JO!.- vaig reprtir.- Em disculpare amb vosaltres, perque m'amenaçis amb fer de porta platets amb en Bohr?.- vaig preguntar.- Que vingui el Bohr, com si vol vindre el mismissim Ministre, que no tindre cap problema en deixar-los el l'estat de la tal Bam-Bam, estem entesos?.- vaig relaxar la cara i vaig tornar a somriure suaument.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Jul 03, 2012 12:45 am

Aleshores va començar a parlar i va atrevir-se a parlar de Bam-Bam, va pronunciar el seu nom i va dir que era morta, que era morta...que era morta...morta...

- BAM-BAM NO ESTÀ MORTAAAA!

I abans que la Wen em poguera impedir, abans que la imbècil aquella es donara compte, aparta la seua vareta, tirant-la a terra i em llançe damunt seua donant-li un cop de puny a la cara, i després a la panxa i comencé a pegar-li amb tota la força que tinc i totes les tecniques de karate que conec, que no són poques.

- NINGÚ INSULTA A BAM-BAM! NINGÚ I MOLT MENYS TU! δεν έχει πεθάνει, και δεν λένε ποτέ το όνομά σας με βρώμικο στόμα σας κολλήσει πάνω, υπερήφανη, σκύλα! No li arribes ni a ella ni al James ni a la sola de les sabates! ηλίθιος! ηλίθιος!

Agafe el punyalet i li intente clavar al braç, mentres amb l’altra mà continue pegant-li.

- ηλίθιος! ηλίθιος!- li cride mentres li continue pegant.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Jul 03, 2012 12:54 am

-AMB LA SAM NINGÚ S'HI FICA!!!- crido, enfadada.- I AMB EL JAMES TAMPOC!!

Em llanço jo també cap endevant, mentre veig, de reüll, com el Nyan se'n va corrent a gran velocitat per les escales. No sé cap a on va, però em dona igual. Estic massa enfadada.

-LA SAM NO ÉS MORTA!

Li llevo el punyal a la Cass, quasi sense que s'adoni, mentre pega a la Davies. Tampoc es plan de matar-la...
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr

Nombre de missatges : 898
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Jul 03, 2012 1:01 am

Veig com un gat es fica al despatx i es posa a miolar. Alço una cella i deixo tot el que estic empaquetant per canviar de despatx; segueixo el gat, i quan trec el cap al passadís sento els crits de la Wendy i em poso a córrer cap on es troba.

- AMB LA SAM NINGÚ S'HI FICA! I AMB EL JAMES TAMPOC! LA SAM NO ÉS MORTA! - crida; corro més ràpid en sentir els noms que exclama.

- Wendy! Cass! - dic, jo, quan les veig barallant-se amb la Davies; vaig ràpid fins a elles i les separo de la monitora -. Què passa, què feu?

Miro la Davies i la saludo amb un cop de cap, dedicant-li una mirada de desconfiança mentre comprovo que no s'hagin fet mal i li demano a la Cassandra que guardi el punyalet.

- Què ha passat, aquí?
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Jul 03, 2012 1:29 am

La que cridava amb grec se'm va tirar a sobre pegant-me cops i patades i tot i que alguns feien mal, la noia sabia pegar i depsres em va intentar clavar un punyal al braç però l'altra li va treure de la mà i en aquell moment va arribar el Bohr.

-Que Bohr, fent la ronda?.- vaig dir amb sarcasme.- Et vols unir a la baralla, encara hi ha lloc per tu si vols, procurar re no fer-te gaire mal eh.- vaig dir amb un somriure mentre li feia l'ullet tot i que el meu to seguia sent sarcastic.- Aquest parell de senyoretes, si es que se'ls pot dir així.-vaig afegir.- estaven volant pel passadís, els he demanat que marxessin al camp de quidditch, amb educació i s'hi han negat, petita discusió verbal, un parell d'encanteris per aquí i allà i se'm han llençat a sobre per una baralla al més pur estil muggle.

Vaig mirar a les nenes amb superioritat, la meva mirada deia: "que penseu fer ara?".
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Jul 03, 2012 1:47 am

Sospiro, escoltant l'explicació de la Davies. Ella és oclument, però entro a la ment de les dues nenes i veig com ha anat, per sobre, la baralla. Després em tapo un moment la cara amb les mans, fregant-me els ulls, i em miro les dues nenes.

- Noies... ja ho sabeu, que està prohibit. I ja sabeu que les normes, encara que sigui divertit trencar-les, hi són per un motiu: és perillós volar per aquí dins, per a vosaltres i per als que hi passen. I la pròxima vegada que un professor o monitor us digui que compliu una norma, feu-ho, per l'amor de déu...

Després em giro cap a la Davies, fent una ganyota i posant-me al seu nivell.

- Davies, t'ho dic ara i no ho tornaré a repetir. En aquesta escola no s'accepten insults de caràcter racial o de cap altra mena, tampoc si ho diu un professor o monitor en un rebot de ràbia per una insolència d'un alumne. Que no m'assabenti que ho has fet, ni un cop més. I la pròxima vegada que vulguis castigar algú, evita els càstigs físics a no ser que siguin estrictament necessaris: i no, aquesta vegada no eren necessaris, però les nenes estan bé... vés al despatx del director i n'acabarem de parlar allà.

Em giro cap a les nenes una altra vegada.

- Esteu bé, oi? - ric, per sota el nas, lleugerament -. Qui us manava ficar-vos amb algú quatre anys més gran que vosaltres?
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Jul 03, 2012 1:58 am

-No molestàvem a ningú.- dic, fent morros.- Ella ha estat l'única que s'ha queixat.

La miro, fulminant-la amb la mirada, però no puc evitar fer un somriure quan el James es dirigeix a la Davies.

-No ens ficavem amb ella, només l'ignoràvem. Almenys fins que ha explotat l'escombra de la Cass, que això ha fet que la Cass s'enfadés. No tenia cap dret a explotar l'escombra! Li ha de comprar una altra.- dic, creuant els braços.- I després s'ha ficat amb la Bam-Bam. Ha dit que era morta, i no és veritat! I jo li he dit que no ens toqui o et cridariem, i ha dit que si venies tu o venia el primer ministre vos deixaria en coma com a la Bam-Bam. I no podia deixar que es quedes de rossetes. No podiem fer com si res.

Li dirigeixo la mateixa mirada que em dirigia abans la Davies. "que penses fer ara?"
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Jul 03, 2012 2:18 am

Note com la Wen m'agafa del braç perque no em torne a llençar damunt d'ella, amb la ma em netege algo de sang del llavi, pero no li faig cas, amb un moviment de vareta que em va ensenyar Bam-Bam pose tots els trossets de Mosqui dins d'una bossa de tela que tenia a la butxaca, era de petards, pero com que ja no hi han, mosqui s'arreglara, s'arreglara.

- Ha començat ella! Nosaltres no ens em posat en cap moment amb ella, ens ha insultat, i m'ha estampat cntra la paret! I ha explotat Mosqui! I ha llançat el Nyan pels aires, ha insultat la Wen, s'ha posat amb tu. Ens ha atacat amb magia i ha insultat Bam-Bam! Ha dit que deuria d'estar morta, que moriria, que no despertaria mai! Que el nou Senyor de les Forçes del Mal s'encarregaria de que mai més despertara!- em mire la fastigosa amb rabia, en una ma tinc la bosseta i en l'alta..i el punyalet? Ah, si el te la Wen! Se'l agafe i el pose al cinturo.- És creu guay i superior! Sols per tindre una serp a una samarreta!
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Jul 03, 2012 2:35 am

Molt bé la nena hi havia xerrat tot, volia guerra doncs guerra tindria.

-Els ho he demanat per les bones i s'han negat.- vaig dir.- Després s'han negat a complir el castig no-fisic que els havia posat, ja que se'estaben queixant de que el sostre era brut, i també s'han negat i han intentat escapar-se, per això he hagut de fer servir magia i despres m'han intentat clavar un punyal.- vaig dir indignada.- Crec, que es perfectament compresible que els intentes fer por parlant del senyor de les forces del mal.- vaig dir amb rabia.

Les vaig mirar amb rabia, aquelles nenes eren un corcoll dels bons.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Jul 03, 2012 2:45 am

Esbufego, mirant com es segueixen discutint.

- A veure, Cass... no cal que pateixis per si ha dit res sobre el Fortin, és comprensible. I de veritat et penses que li hauria donat la feina de monitora si no hagués estat segur que no hi té cap mena de relació, amb ell? - li remeno els cabells, divertit -. A més, t'oblides que puc entrar al vostre cap i veure els records, i encara que ella hagi dit alguna paraula lletja, les que heu fet mal fet al principi heu estat vosaltres. No us castigo perquè no us mereixeu cap càstig, però la pròxima vegada feu més cas dels monitors, encara que les veieu com a serps o com a persones dolentes.

Després em giro cap a la Davies i faig un cop de cap en direcció al passadís.

- Davies, al meu despatx, ara mateix. Nenes, aneu a jugar, vinga. Ah, i Cass... - faig un gest de vareta, ràpidament, apuntant als fragments d'escombra, que s'uneixen novament formant una altra vegada l'escombra -. I ara, cap a fora, que és estiu i s'ha de disfrutar el bon temps que fa!

Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Jul 03, 2012 7:36 am

-El mosqui!!- dic, per animar a la Cass, quan el James el refà.- Oh, oh, Cass!- li dic, formant-se una idea al meu cap.- Anem a veure el Pica? Apa, Nyan, si ets aquí!

Vaig agafar al meu gatet que em miolava content i vaig mirar a la Cass.

-Fa temps que no vaig a visitar al Pica! Anem?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: A la de 3...1...2...3! GO!   A la de 3...1...2...3! GO! - Página 3 EmptyDt Jul 03, 2012 8:59 am

- Jo d'aquella.- dic senyalant-la.- No em fie...ανόητος...- ho murmure.- Gracies per la granera James.- li dic amb un somriure.

Que diguen el que vuiguen, que si ela fa el que vol per què jo no puc? Es pensa que ella és millor hahahahahhahaa. Ningu em diu el que he de fer, tss. I abans que puguen dir-me res, em puge a Mosqui, abans pero l'acaricie, i ella em respon a la seua manera. Em puge, m'enlaire. Que no es pot volar dins Hogwarst? Segur? Doncs si esta prohibit a partir d'ara ho fare ^^

- T'espere alli, aixo si ets lo suficient rapida!- li dic a la Wen.

I isc volant per la finestra, rient.

[Isc del tema]
Tornar a dalt Ir abajo

A la de 3...1...2...3! GO!
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Passadissos-
Canviar a: