Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Defensar l'escola es l'important. - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Defensar l'escola es l'important. - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Defensar l'escola es l'important.

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Defensar l'escola es l'important. - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Defensar l'escola es l'important.   Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDl Maig 14, 2012 9:11 am

Miro a la Sam, igual d'emocionada. O potser més. Reconec la bossa, però no sé perquè. I veig records. Records de potser la persona propietaria de la bossa. La que em contestarà al perque.

-Al despatx del director, l'altre dia, quan vaig voler anar a veure al James... vaig entrar per que la seva llar de foc està conectada a la xarxa migratòria i a l'Erion no li va bé desaparetre... i... hi havia un pensiu.

Somric.

-No se de quan son, però... suposo que si algú a volgut que es quedin gravats per sempre i ho ha amagat, es per algun motiu. Els records seran importants.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Defensar l'escola es l'important.   Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDl Maig 14, 2012 9:21 am

- I nosaltres necesitem informacio.

El despatx del director...hhmm

- No crec que siga bonaa idea fer-ho alli, es a dir, no sabem si el director apareixera o si entrara un altre professor... A no ser que l'agafem, o podriem anar a la sn...nose, podem demanar-li un pensiu.

Em quede mirant els records, deuen d contindre informacio molt important, és´mes segur que ens ajuda d'alguna manera.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Defensar l'escola es l'important.   Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDl Maig 14, 2012 9:32 am

-Ens ho pot donar, la sala?

Em quedo uns segons pensativa, mirant els flascons. Tanco la bossa i agafo amb força la bossa.

-Anem, doncs! A que estem esperant? Vull saber de qui son, els records.. i de que van...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Defensar l'escola es l'important.   Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDt Maig 15, 2012 5:40 am

- Supose, ens va donar una porta al futur, no? Un pensiu és molt més facil.

Comencem a caminar en direccio cap a la sn.

- Aleshores dius que et sona molt la bolseta, d'alguna fotografia...pot ser era d'algun familiar teu o d'algun amic dels teus pares. No hi ha cap altra nota dins la bosseta? Sols flascons?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Defensar l'escola es l'important.   Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDc Maig 16, 2012 3:42 am

-Familiar?

La idea em fa dubtar. Perquè sincerament, més enllà dels meus pares, no recordo que tingués més familiars. La Dianne, i els meus pares. Després poc a poc recordo. Cap dels meus dos pares tenien germans, i els pares de la meva mare havien mort a mans d'algun mortífag. Igual amb els dels meus pares. Però si que hi havia algú, que venia alguns diumenges a casa.

No recordo com es deia, ni qui era, en realitat. Només recordo el seu rostre, acompanyat d'un suau olor a xocolata. Era una dona vella, que cada cop que venia a visitar als meus pares ens donava granotes de xocolata i mousse feta per ella. Era familiar del meu pare. Era d'ella?

-Crec que sé de qui era la bossa...- dic. Alço una cella, perduda en els meus pensaments. Que va passar, amb aquella dona? No tinc cap record... Records...

Miro a la bossa.

-No hi ha res més.- Just llavors hem arribat a la porta de la SN.- Entrem?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Defensar l'escola es l'important.   Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDc Maig 16, 2012 5:54 am

- Quan esbrinem qui és podem saber més sobre ella.

Finalment arribem a la porta, em quede miranta-la ara se que no fa falta passar tres cops per davant per demanar una cosa i que amb un unic pensament, pots aconseguir-ho. Provem.
Necesite un pensiu..
Va apareixer una porta davant nostra i varem entrar, una sala amb un pensiu, res més, parets blanques.

- Suposare que ho he fet bé...- deixe, pero, la porta entreoberta.- Anem a esbrinar de qui son aquests records.- dic seguint-la fins al pensiu.

Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Defensar l'escola es l'important.   Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDc Maig 16, 2012 11:38 pm

Agafo un record a l'atzar i l'obro, deixo que el líquid platejat caigui al pensiu i em quedo mirant el pensiu durant uns segons. Després agafo la mà de la Sam.

-Va, anem.

I ens fiquem a dintre. Jo mai havia provat un pensiu, i reconec que veure com al meu voltant un espècie de tinta negra pinta les parets de Hogwarts m'extranya. No he deixat anar la mà de la Sam, cosa que m'alegra. La miro i miro al nostre voltant. Es la sala comuna de Gryffindor.

-Estem a la sala comuna.- li dic, alçant una cella. Els alumnes semblaven nerviosos. Estàven tots mossegant-se les ungles, parlant entre ells mirant les seves esquenes. Hi havien noies que s'agafaven de les mans.Llavors sento una veu darrere meu.

-Katie!- diu un noi amb els cabells negres.

Una noia que estava al nostre davant, no més gran que la Wendy, alça el cap.

-Què passa?- li demana, atravessant-nos per anar a parlar amb ella.

-El monstre de la cambra s'ha endut la petita dels Weasley.- explica la tal Katie.

-Sam.- dic, adonant-me del que passava.- Es quan van obrir la cambra secreta, quan va sortir aquella serp...

El noi de cabells negres baixa la mirada.

-Ho havia sentit, volia assegurar-me... Adéu Bell.

I es només llavors quan ho entenc. La Katie, aquella noia, té els mateixos ulls que tenia aquella dona vella que ens portava xocolata.

-Es la tieta avia.- li dic a la Sam.- Per això em sonava la bosseta!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Defensar l'escola es l'important.   Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDj Maig 17, 2012 4:31 am

Arribem a la sala comuna de Gryffindor, no pareix que haja canviat molt durant aquests ultims anys.

- La teua tieta? Aleshores aquests records és com si...són teus, es a dir et pertanyen perque eren de la teua tieta.- l'any que va eixir el monstre...quan es va dur la Weasley a la cambra.- I el Harry Potter i el Ron Weasley baixaven a la cambra, pot ser estan a punt de fer-ho!- em quede mirant la sala.- Crec que agafar aquell llibre ha sigut una bona idea.

Aleshores de repent entra una dona major a la sala comuna, cabell recollit, ulleres...

- La McGonagall!- dic mirant-la.

Aquesta comença a reunir els presents al seu voltant.

- Escolteu-me tots, silenci per favor...Silenci!
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Defensar l'escola es l'important.   Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDs Maig 19, 2012 4:56 am

La McGonagall vaa procedir a explicar que quedava terminantment prohibit sortir de la sala comuna. Alguns varen remugar, altres no varen dir res. La por per el monstre es notava a l'ambient. Amb una ullada ràpida, vaig veure que ni el Harry Potter ni el Ron Weasley eren per allà.

-Aquests dos ja se n'han anat.- li dic.

Miro de reüll la Katie. Està mirant al terra, preocupada. De cop i volta tot s'esfuma i tornem a ser a la sala de la necessitat.

-Quina passada!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Defensar l'escola es l'important.   Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDg Maig 20, 2012 5:00 am

Tornem a apareixer a la sn, em quede mirant la sal, igual que abans.

- És genial! El que deia, és or! - em mire la bosseta en tenim prous, molts- I creus que hi hauran de cada any que va estar a Hogwarts o sols dels fets importants?- em quede pensant.- Pot ser hi ha una de la batalla!

És genial, és genial! Podriem esbrinar noves coses sobre el passat, nous detalls!
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Defensar l'escola es l'important.   Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDg Maig 20, 2012 8:01 am

Miro la bossa jo, ara.

-Hi ha molts. Moltíssims. Crec que hi hauran d'importants i de no tant importants.

Passo la vareta per el pensiu i recogeixo el record platejat amb un encanteri que vaig llegir al llibre de la mare de la Sam. Després el posso de nou al flascó i el tapo.

-Possaré una etiqueta al flascó per saber quin es quin.

Moc la vareta i faig apareixer una de les meves etiquetes. Posso "sala comuna-basilisc" i el torno a ficar a la bossa.

-Mirem un altre?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Defensar l'escola es l'important.   Defensar l'escola es l'important. - Página 3 EmptyDg Maig 20, 2012 11:02 pm

- Bona idea lo de l'etiqueta, sino ens acabariem liant.

Em quede mirant els records, per que no? Agafe un a l'atzar.

- Aquest mateixa?

Agafe el potet i tire el record dins del pensiu.

- Anem...-dic agafant la ma de la Lils i endinsant-nos al record.
Tornar a dalt Ir abajo

Defensar l'escola es l'important.
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Biblioteca-
Canviar a: