| Llegint al parc. | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 5:06 am | |
| Feia un bon dia per passejar, d’aquells dies de primavera amb un sol radiant, però encara no feia calor, per aquest motiu havia decidit anar a donar un passeig. Els meus peus havien acabat duguent-me a la part més preciosa de Hogsmeade, la zona més verda, duia un llibre en la mà, l’havia llegit com unes trenta vegades, però no me cansava, Pride and Prejudice. Darcy era genial. Quant vaig alçar el cap vaig veure que havia acabat a un parc, on havia anat aquell cop a sopar amb la Lils. Vaig elegir un banc, meitat sol, meitat sombra. Acomodant-me al banc, vaig continuar llegint
| |
|
| |
Kurt Johnson Al més enllà
Nombre de missatges : 91 Fecha de inscripción : 20/03/2012
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 5:11 am | |
| Anava caminant per Hogsmeade quan vaigarribar al parc, m'anaava a seure en un dels bancs que hi havia per allà peró aleshores la meva vista va veure a una noia, era la Sam, m'hi vaig acostar a ella i hem vaig seure al seu costat. Semblava que ni m'ages vist, estava concentrada en un llibre així que la vaig saludar.
-Hola!- | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 5:15 am | |
| Vaig alçar el cap sorpresa al sentir una veu, aleshores vaig vore que era el Kurt que s’havia sentant al meu costat, oh, perfecte, jo que volia una vesprada tranquil·la, llegint. Ja saps a la minima....marxes. Vaig continuar llegint.
- Hola Kurt.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 5:19 am | |
| Em va mirar em va saludar i va tornar a fixar els ulls al seu llibre.
-Comencem de nou?- Li vaig preguntar, ja que l'ultim cop que ens vam veure, be.. no em va anar massa bé.
| |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 5:28 am | |
| Vaig tancar el llibre un moment. L’últim cop que ens haviem vist, bé, i l’unic que haviem parlat, el primer que havia fet havia sigut intentar lligar amb mi. Després va demanar-me perdó. El més normal seria manar-lo a la merda. Alguna altra persona directament ni haguera parlat amb ell, hauria marxat. Me’l vaig mirar un moment i després vaig mirar el parc. Que fer? Dir que si...dir que no? Però m’abellia parlar amb algú...Deia que començarem de nou... Si feia el que no devia era tan fácil com marxar. Una altra oportunitat, sols una.
- Perquè no...- vaig deixar el llibre damunt les cames.- Samanta Williams.- vaig dir allargant la mà.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 5:32 am | |
| Em va dir que vale, començavem de nou em va dir el seu nom i seguidament em va allargar la ma.
-Kurt Johnson, encantat.- Faig fer un somriure i vaig evitar dir coses que no tenia que dir. - Com et va?- | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 5:37 am | |
| Vaig posar-me a jugar amb la tapa del llibre.
- Es podria dir, que tot va...més o menys bé. Les classes...els amics, si, va bé.- vaig dir.- I a tu? Com et va....el treball?- perquè deuria de treballar d’alguna cosa per viure.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 5:44 am | |
| Que on treballo, be,ara que m'invento..
-Dons no m'agrada molt parlar del tema, però he estat treballant en un lloc fins fa poc que hem van despedir, be treballava peer el meu pare però han tencat la otiga i tots ens hem anat fora, així que ara estic buscant treball...- Vaig dir.
| |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 5:56 am | |
| - I no has trobat cap treball? A Londres segur que hi ha alguna tenda on busquen a algú, l’altre dia crec que vaig passar per una tenda on buscaven algú, però no se per a que. Estava per la zona de Holland Park.- vaig continuar jugant amb la tapa del llibre.- I si no, segur que a Hogsmeade, pot ser en la Marmita, necesiten algú. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 5:59 am | |
| Merda! Be, això es podia solucionar..
-A si!, merci, anire en quan pugui, primer ho he de consultar amb el meu pare no fos cas que reobris la botiga, sino em pasare per aquí i aveure si trobo algun treball, i canviant de tema! Vols que anem a prendre alguna?- | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 6:08 am | |
| - I creus que podrà obrir-la? Si no, doncs ja saps.
Em va dir d'anar a pendre alguna cosa. Hhmm...
- A mi m'apetis un gelat...- vaig dir.- Al final del carrer, hi ha una gelateria que en fan uns gelats bonissims...T’agraden els gelats?
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 6:11 am | |
| -Si, jo crec que la tornara a obrir!-
Em va dir que li venia de gust un gelat, dons un gelat.
-Si, clar m'encanten els gelats, anem?? | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 6:16 am | |
| Varem tirar a caminar cap a la gelataria. Al arribar vaig mirar-me els sabors...xocolata, vainilla, fresa, nata, torró...
- Bona vesprada.- vaig dir-li a l'home, aquesta em va contestar amb un somriure.- Que em podria posar un cucurutxo de xocolata i torró, per favor?
- Es clar.
Al cap d'una estona em va allargar el gelat, vaig pagar-li i vaig esperar a que el Kurt es decidira.
- Que no ho tens clar?- vaig dir mentres menjava el meu gelat. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 6:23 am | |
| -MMmmmmm nose nose, que m'agafo avellan,, torro, xocolat o pistacho? Esque no hem decideixo ns, que opines?-
La vaig mirar i vaig deixar que ella tries per mi. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 7:19 am | |
| - Doncs no se.- vaig dir menjant-me el meu gelat sense pressa.- Posat un poc de cada.- vaig dir rient.- O el que mes t'agrade, jo no se quin t'agrada més.
Vaig guardar-me el llibre a la motxilla.
- I si no, a sorts. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 7:24 am | |
| -A Sorts! si, vinga a sorts!- Vaig tirar varios cops una moneda al aire fins que finalment vaig triar avellana i xocolata.
-Disculpi, un gelat de avellana i xocolata, l'home em va mirar amb cara de ja era hora, em dona el gelat i m'el poso a la boca i em despedeixo, Moltes gracies-.
Em vaig apropar a la noia i li vaig fer un gent perque sortissim per la porta. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 7:34 am | |
| Finalment va triar un gelat de xocolata i avellana, no vaig poder no riure al vore la cara que va possar el dependent. Va aguantar-me la porta per eixir, que amable...
- Tornem cap al parc?- vaig dir menjant-me el gelat.- S'estava bé alli.
Per ara si més no no havia fet res, no havia intentant res, es comportava. Millor.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 7:50 am | |
| -Esclar anem!-
Mentres caminavem cap al parc vaig decidir contar-li la veritat, no tota numes un tros.
-Mira sam, t'explicare la veritat.. no es que el meu pare hagi tancat la botiga, poc despres de que jo maarxes de hogwarts em va oferir que treballes amb ell vam treballar junts, units i molt be, peró un dia vaig entrar a la botiga i .. el vaig veure, estava al terra estes, no respirava s'havia.. mort- Vaig dir amb un to de veu tremolos.
| |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dl Abr 16, 2012 8:39 am | |
| Em vaig quedar parada quan va dir allo, vaig girar-me i vaig veure que mirava el terra. Aixo volia dir que abans m'havia mentit, pero era normal, es a dir no ens coneixem, tampoc tenia que haver-ho fet ara. Pero perdre un pare...
- Ho sent moltissim, de veritat. Se el que és perdre un familiar, un esser estimat.
Em vaig quedar mirant el gelat, i vaig menjar un poc abans que es derretira. No sabia que dir per trencar el silenci, aixi que varem continuar caminant sense dir res. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dt Abr 17, 2012 7:05 am | |
| Vam anar caminant fins al parc, allà em vaig aturar, no haviem dit ni un mot en tot el camí.7
-Escolta, estic be saps però... ell va ser el primer que em va donar treball, el que em va ensenyar en aquest camp i be.. sense ell no es lo mateix per lo qual, mes que res... es per això que no accepto cap treball perque no hi es ...ell.- | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dt Abr 17, 2012 7:13 am | |
| - Pero...finalment ho conseguiras ja voras, trobaras alguna cosa que et motive, i que fasa tirar endavant.
Vaig acabar-me el gelat, llençant al fem el paper i netejant-me les mans amb una servilleta.
- Acabaras...és dur, pero acabaras superant-ho. Se de que parle.
Varem continuar caminant pel parc. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dt Abr 17, 2012 7:16 am | |
| -La veritat es que tens raó, però es dur.. i em portarà temps..., I a tu que et va passar? si no et fa res dir-ho clar-
Em vaig apropar a un dels bancs que hi havia per allà i ens vam sentar. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dt Abr 17, 2012 8:30 am | |
| - Oh...bé...-vaig dir mentres em sentava.- Fa uns mesos varen assasinar el meu avi. Estavem molt units- vaig agafar aire.- Encara no se qui, ni el motiu. Ell era ex-auror, saps? Tenia enemics, pero tot i aixi...necesite saber qui fou, venjar-lo.
Notava, pero que la rabia interior no era tan forta. Al diari no veia res que em poguera dir qui havia sigut, perque alguns dels nomenats ja eren morts i no tenien familia, pot ser mai ho esbrinaria, pero no deixaria de intentar-ho mentres estiguera viva.
Vaig recolçar el cap al banc, mirant el cel blau. No m'abellia parlar del tema, aixi que vaig alguna altra cosa de la que parlar.
- Hhhmm...i tu jugaves a quidditch?- quidditch, sempre et salvava quan no sabies que dir. [Off: xDD] | |
|
| |
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dc Abr 18, 2012 7:06 am | |
| - Ho sento molt.., vaig veure que no volia parlar molt dell tema i que m'havia canviat de tama a la minima que havia pogut, be, si era batejador! i tu? estas al equip oi? | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Llegint al parc. Dc Abr 18, 2012 7:12 am | |
| - No, tranquil, simplement que, no és un tema agradable.
Aleshores vaig riure, hola? Sam? Perquè rius? Ni idea.
- Batedor? Aleshores tu ets aquell batedor de slytherin al qual un cop li vaig donar amb la bala a la cama?- fou abans que el Fortin entrara a l'equip, jo vaig entrar prompte perquè els faltava un batedora i em vaig poder colar als entrenaments.- Si, continue a l'equip, batedora. | |
|
| |
| Llegint al parc. | |
|