Qui està Connectat | En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Cathy, veritat? [Cathy, Maggie] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Derek Green Sisè curs
Nombre de missatges : 28 Fecha de inscripción : 24/09/2011
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Cathy, veritat? [Cathy, Maggie] Ds Abr 14, 2012 7:18 am | |
| Vaig lligar la carta a la pota del mussol i, quan aquest va enlairar-se, vaig quedar-me mirant com ell i la meva carta desapareixien del meu camp de visió.
Vaig saltar de l'ampit de la finestra i anava a sortir quan em vaig trobar amb una noia que, recordava, havia arribat feia poc a Hogwarts. Vaig exprimir-me el cervell, intentant recordar el seu nom.
-Hola!- Vaig saludar, amb un somriure.- Cathy, veritat?
Esperava no haver-la cagat amb el nom, quedaria una mica malament.
| |
| | | Cathy Smith Quart curs
Nombre de missatges : 156 Fecha de inscripción : 23/02/2012 Edad : 27 Ubicació : Qui sap?
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Cathy, veritat? [Cathy, Maggie] Ds Abr 14, 2012 7:25 am | |
| Anava caminant amb la maggs cap a la mussoleria i quan estavem a punt d'entrar el vam veure era el Derreck feia res estavem parlan de lque passaria en aquesta cituació així que vam fer l'ho acordat, ella es va quedar a fora i em va dir que intervindria quan sigues necessari.
-Hola!, si sóc la Cathy, vaig intentar fer-me la despistada perque em digues ell el seu nom pero no vaig poder, i tu ets el Derek oy?- | |
| | | Derek Green Sisè curs
| Assumpte: Re: Cathy, veritat? [Cathy, Maggie] Ds Abr 14, 2012 7:31 am | |
| -Sí, Derek. - Vaig dir, amb un somriure amable. No sabia què fer, així que vaig decidir treure conversa.
- Vas arribar fa poc, veritat?- Vaig preguntar.- Anaves a alguna altre escola, abans? | |
Nombre de missatges : 156 Fecha de inscripción : 23/02/2012 Edad : 27 Ubicació : Qui sap?
| Assumpte: Re: Cathy, veritat? [Cathy, Maggie] Ds Abr 14, 2012 7:33 am | |
| -Si, sóc nova, anava a una altre escola peró van treslladar al meu pare i tots vam venir amb ell així que aquí estic! i de moment tot bé- Vaig dir amb un somriure.
-I tu, ets d'aquí desde sempre o has vingut a mitg curs?- | |
| Assumpte: Re: Cathy, veritat? [Cathy, Maggie] Ds Abr 14, 2012 7:48 am | |
| -Ah, no, jo estic aquí des de primer. Visc a prop de Londres. - Vaig dir, per aclarar-ho. Vaig vuardar-me les mans a les butxaques, sense saber què fer amb elles.
-Vaja, i no et va fer pena deixar la teva escola? - Després vaig donar-me compte que sonava una mica malament i vaig afanyar-me a arreglar-ho. - És clar que no tenies opció, i Hogwarts és molt maco, veritat que sí? | |
| Assumpte: Re: Cathy, veritat? [Cathy, Maggie] Ds Abr 14, 2012 7:55 am | |
| -Si en el moment em va fer pena, peró al arribar aquí tothom m'acollit molt be i m'ho estic passant genial així que!, si vols podem anar a tirar petards! En vaig comprar fa poc! a no se que prefereixis que ens quedem parlan a mi no hem fa res tranquil .- | |
| Assumpte: Re: Cathy, veritat? [Cathy, Maggie] Ds Abr 14, 2012 8:02 am | |
| Vaig riure. -Petards? I d'on els has tret? - Jo era un noi molt tranquil, d'aquells que gairebé mai cridaven i que havien trepitjat Zonko's dues vegades a la seva vida.
-Val, va, em sembla bé això dels petards. - Vaig acceptar, rient. - Però que sàpigues no se'm donen molt bé, que només en llenço pel Guy Fwakes Day... | |
| Assumpte: Re: Cathy, veritat? [Cathy, Maggie] Ds Abr 14, 2012 8:12 am | |
| -Hhahahah tranquil, jo d'aixó tampoc entenc molt peró per passar un bon rato servira!, vls que anem als jardins que així no hi ha perill de res?-
Vaig treure la caixa de petards petits i li vaig ensenyar sense acabar de treureme-la de la butxaca, despres li vaig picar l'ullet. | |
| | | Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Cathy, veritat? [Cathy, Maggie] Ds Abr 14, 2012 9:45 am | |
| (Yeeeey!Aqui vaa meva supef aparicio al tema xD)
Tot anava com la seda. Des que havia entrat dins, nomes feia que sentir el que deien i... Se n'estava ensortint prou be, la veritat. Sort de tenir vergonya!
Al cap de res ja havien quedat per fer volar quatre petards, i vaig preparar-md perqud quan sortissin, si al final anaven a tirar-los, no es notes gairs qud fls hzvia estat escoltant. Ler tant, quan veies que anessin a sortir dntraria com si anes a la mussoleria a enviar una carta. A mes, veia a venir que si ara intentava recular faria massa fressa o m,entrevencaria zmb les escales, ja que pef molt magiques que siguin, no s'aixzmplen pas ni de broma. Si, faria aixo.
| |
| Assumpte: Re: Cathy, veritat? [Cathy, Maggie] Dg Abr 15, 2012 12:59 am | |
| -Sí, millor anem als jardins, que si els tirem aquí encara ens carreguerem algo. - Vaig acostar-me a la porta i la vaig obrir. Al darrere em vaig trobar amb una noia que, recordava, anava a Gryffindor i era un o dos anys més gran que jo.
La vaig saludar amb un somriure i vaig obrir la porta del tot perquè pogués passar. | |
| Assumpte: Re: Cathy, veritat? [Cathy, Maggie] Dg Abr 15, 2012 1:01 am | |
| - Anme dons!-
Quan va obrr la porta allà estava la mags, va improvitzar entran com si anes a enviar alguna cosa quan estavem marxan i vam passar una al costat de l'altre em va xocar la ma sense que es notes olt, li vaig fer un somriure i vaig continuar caminant al costat del Derek | |
| Assumpte: Re: Cathy, veritat? [Cathy, Maggie] Dj Abr 19, 2012 7:09 am | |
| Vaig aguantar la porta, perquè la Cathy pogués passar i la vaig tancar amb compte darrere meu.
- Va, doncs a llançar petards - Vaig dir, amb un somriure, mentre començava a baixar les escales. No sabia per què, però aquella noia m'havia caigut molt bé.
(OFF: Obres tu als jardins? ^^) | |
| Assumpte: Re: Cathy, veritat? [Cathy, Maggie] Dj Abr 19, 2012 8:50 am | |
| Em va deixar passar davant seu, i tot seguit va tancar la porta, estava bastat feliç amb el tema dels petards. -Si!! anem!! vaig dir amb un somriure entremaliat. (OFF: okk ) | |
| | | | Cathy, veritat? [Cathy, Maggie] | |
|