Qui està Connectat | En total hi ha 40 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 40 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Bianca... jo... [Bianca] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Bianca Serantoni Pres d'Azkaban
Nombre de missatges : 295 Fecha de inscripción : 28/09/2011 Edad : 29
Estatus Estudis: MAG Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Bianca... jo... [Bianca] Dg Gen 15, 2012 10:57 am | |
| - No em perdràs un altre cop. No ho permetrem.
Vaig fer-li un altre petó, abans de dir:
- Aquí m'he fet més forta, Bruno. I si algú em vol fer mal o xantatge, no se les veurà només amb mi. A Itàlia la gent no era tan intel·ligent com algunes persones que volten per aquí.
Vaig abraçar-lo.
- Aquí estem segurs de tot el que ens amenaçi a Itàlia. | |
| | | Bruno Ventigmila Pres d'Azkaban
Nombre de missatges : 209 Fecha de inscripción : 21/11/2011
| Assumpte: Re: Bianca... jo... [Bianca] Dj Gen 19, 2012 1:01 am | |
| Vaig somriure, abraçant-la a mi. Era absolutament feliç, ara. Sentia l'adrenalina que deixava anar des que li havia dit que l'estimava. Vaig acariciar-li el seu nas amb el meu, amb un somriure encara als llavis.
-Si t'amenacen aqui, moriran.- vaig dir, els meus ulls brillaven amb ràbia. Recordava la rabia que havia sentit quan ella havia rebut aquells missatges, les ganes de trobar-me amb ells i donar-lis la pallissa de la seva vida... vaig sospirar, acariciant l'esquena de la Bianca.- Fills de... | |
| | | Bianca Serantoni Pres d'Azkaban
Nombre de missatges : 295 Fecha de inscripción : 28/09/2011 Edad : 29
Estatus Estudis: MAG Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Bianca... jo... [Bianca] Dj Gen 19, 2012 5:34 am | |
| - Fills de la més gran de totes les putes, ja ho pots ben dir.
Vaig somriure, mirant-lo, i abraçant-lo, agraïda. Me'n vaig separar, i vaig pujar d'un salt a la barana, quedant asseguda allà, sense deixar-li anar la mà. Vaig quedar-me'l mirant uns instants, abans de dir:
- I què, els Slytherin t'han acollit bé? A mi els Gryffindor em van rebre amb els braços oberts... | |
| | | Bruno Ventigmila Pres d'Azkaban
Nombre de missatges : 209 Fecha de inscripción : 21/11/2011
| Assumpte: Re: Bianca... jo... [Bianca] Dv Gen 20, 2012 3:28 am | |
| Vaig acariciar-li amb el polze la mà, dolçament, mentre escoltava el que em deia.
-Bé... El Fortin s'ha convertit en un bon amic per a mi. Però a part d'ell només he parlat amb la capitana de l'equip de quidditch, la Gisèlle, la Rapunzel, una noia del meu curs... Soc bastant antisocial.- vaig dir, treient la llengua i despentinant-me, somrient. | |
| | | | Bianca... jo... [Bianca] | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|