Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Bianca... jo... [Bianca] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 40 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 40 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Bianca... jo... [Bianca] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Bianca... jo... [Bianca] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Bianca... jo... [Bianca] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Bianca... jo... [Bianca] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Bianca... jo... [Bianca] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Bianca... jo... [Bianca] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Bianca... jo... [Bianca]

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni

Nombre de missatges : 295

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Gryffindor

Bianca... jo... [Bianca] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bianca... jo... [Bianca]   Bianca... jo... [Bianca] - Página 2 EmptyDg Gen 15, 2012 10:57 am

- No em perdràs un altre cop. No ho permetrem.

Vaig fer-li un altre petó, abans de dir:

- Aquí m'he fet més forta, Bruno. I si algú em vol fer mal o xantatge, no se les veurà només amb mi. A Itàlia la gent no era tan intel·ligent com algunes persones que volten per aquí.

Vaig abraçar-lo.

- Aquí estem segurs de tot el que ens amenaçi a Itàlia.
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila

Nombre de missatges : 209

MissatgeAssumpte: Re: Bianca... jo... [Bianca]   Bianca... jo... [Bianca] - Página 2 EmptyDj Gen 19, 2012 1:01 am

Vaig somriure, abraçant-la a mi. Era absolutament feliç, ara. Sentia l'adrenalina que deixava anar des que li havia dit que l'estimava. Vaig acariciar-li el seu nas amb el meu, amb un somriure encara als llavis.

-Si t'amenacen aqui, moriran.- vaig dir, els meus ulls brillaven amb ràbia. Recordava la rabia que havia sentit quan ella havia rebut aquells missatges, les ganes de trobar-me amb ells i donar-lis la pallissa de la seva vida... vaig sospirar, acariciant l'esquena de la Bianca.- Fills de...
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni

Nombre de missatges : 295

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Bianca... jo... [Bianca]   Bianca... jo... [Bianca] - Página 2 EmptyDj Gen 19, 2012 5:34 am

- Fills de la més gran de totes les putes, ja ho pots ben dir.

Vaig somriure, mirant-lo, i abraçant-lo, agraïda. Me'n vaig separar, i vaig pujar d'un salt a la barana, quedant asseguda allà, sense deixar-li anar la mà. Vaig quedar-me'l mirant uns instants, abans de dir:

- I què, els Slytherin t'han acollit bé? A mi els Gryffindor em van rebre amb els braços oberts...
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila

Nombre de missatges : 209

MissatgeAssumpte: Re: Bianca... jo... [Bianca]   Bianca... jo... [Bianca] - Página 2 EmptyDv Gen 20, 2012 3:28 am

Vaig acariciar-li amb el polze la mà, dolçament, mentre escoltava el que em deia.

-Bé... El Fortin s'ha convertit en un bon amic per a mi. Però a part d'ell només he parlat amb la capitana de l'equip de quidditch, la Gisèlle, la Rapunzel, una noia del meu curs... Soc bastant antisocial.- vaig dir, treient la llengua i despentinant-me, somrient.
Tornar a dalt Ir abajo

Bianca... jo... [Bianca]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Pont-
Canviar a: