Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
A la infermeria per qualsevol parida... o no HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
A la infermeria per qualsevol parida... o no HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
A la infermeria per qualsevol parida... o no EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
A la infermeria per qualsevol parida... o no EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
A la infermeria per qualsevol parida... o no EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
A la infermeria per qualsevol parida... o no EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
A la infermeria per qualsevol parida... o no EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 A la infermeria per qualsevol parida... o no

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

A la infermeria per qualsevol parida... o no Empty
MissatgeAssumpte: A la infermeria per qualsevol parida... o no   A la infermeria per qualsevol parida... o no EmptyDv Des 16, 2011 10:44 am

Vaig arribar, tan ràpid com vaig poder (encara coixejava per la lesió al genoll), a la infermeria.

- Infermer!! - vaig exclamar quan vaig arribar; vaig deixar la noia a un dels llits i vaig quedar-me al seu costat, preocupat; què coi havia passat?
Tornar a dalt Ir abajo
Karl Foster
Adult
Karl Foster


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 17/11/2011

A la infermeria per qualsevol parida... o no Empty
MissatgeAssumpte: Re: A la infermeria per qualsevol parida... o no   A la infermeria per qualsevol parida... o no EmptyDg Des 18, 2011 11:10 pm

Vaig sortir rapidament quan vaig sentir la veu d'un noi que cridava, vaig arribar fins on era.

Allà al llit del seu costat hi havia una noia que semblava inconcient. Vaig mirar primer a la noia i després al noi.

- Que ha passat?.- vaig preguntar.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

A la infermeria per qualsevol parida... o no Empty
MissatgeAssumpte: Re: A la infermeria per qualsevol parida... o no   A la infermeria per qualsevol parida... o no EmptyDt Des 20, 2011 7:48 am

- No en tinc ni idea... Me l'he trobat així, tirada pel terra feta una bola. No es desperta ni a la de tres... - vaig fer una ganyota -. No ho entenc, l'Erin no és de les que es barallen...

Jo no hi havia tractat gaire, amb ella. Però la Claire me n'havia parlat, molt; era una mena de nena genial, a lo Son Goku (de puro corazón) i estimada per tothom.
Tornar a dalt Ir abajo
 
A la infermeria per qualsevol parida... o no
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» In need of friends [qualsevol amigable]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Infermeria-
Canviar a: