Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Fúria HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 25 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 25 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Fúria HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Fúria EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Fúria EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Fúria EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Fúria EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Fúria EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Fúria

2 participantes
AutorMissatge
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Fúria Empty
MissatgeAssumpte: Fúria   Fúria EmptyDl Nov 21, 2011 10:18 pm

Vaig pujar dels jardins. El Fortin acabava de confensar-me la seva infidelitat. I ja no estàvem junts. L'única cosa bona que m'havia passat en els últims mesos se n'havia anat a la merda. I era per culpa d'ELLA. Si Ella no hagués arribat, si no hagués aparescut en la meva vida després de tant de temps, allò no hauria passat.

Hauria de fer-hi alguna cosa.

Vaig travessar les portes del vestíbul obrint-les d'un cop de coça. I em vaig dirigir cap al entre del vestíbul a grans gambades. Tenia els ulls negats de llàgrimes, ara que el Fortin ja no em veia.

- Què mireu? -vaig cridar a la gent que hi havia per allà, que van fer un pas enrere i es van apressar a marxar.

Tot era culpa de la Medea. Em vaig mirar els rellotges de sorra del vestíbul. El de Gryffindor era el que era més buit, gràcies a ella. Es creia que ens castigava molt, traient-nos punts...

- A la merda -vaig dir entre dents.

Vaig agafar la vareta i vaig apuntar al rellotge de sorra de Gryffindor.

- Reducto! -vaig cridar amb més força de la necessària.

El rellotge de sorra va esclatar en mil bocins, que van quedar escampats per terra. Com que era a la vora, alguns m'havien fregat, i ara tenia tallets petits a la cara i les mans, que era el que duia descobert. Però no em feia tan de mal. Era pitjor el mal i l'odi que sentia per dins.

- Treu-nos punts, ara, si pots. ¬¬

Els robins que hi havia hagut a l'interior del rellotge també estaven escampats pel terra del vestíbul. En vaig agafar un i el vaig sopesar. pesava força i era gran. Un punt per Gryffindor. Me'l vaig guardar a la butxaca, perquè vaig pensar que me'l mereixia.

Vaig respirar profundament, cabrejada. Què venia, després?

"A la mussolerissa" em vaig dir a mi mateixa, però m'ho vaig repensar. "No, primer a la cuina. Després a la mussolerissa."

I vaig caminar pel passadís que duia a les cuines. Els que havien presenciat el meu atac de ràbia encara no havien reaccionat.

[surto del tema]

OFF: si algú vol postejar alguna cosa, és lliure de fer-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

Fúria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fúria   Fúria EmptyDl Nov 21, 2011 11:24 pm

OFF: Puc? Smile

ON:

Vaig sentir com s'obrien estrepitosament les portes del vestíbul i com hi entrava una Agatha plena de fúria.

"Deu haver parlat ja amb en Fortin..." Va ser el primer que vaig pensar.

Vaig veure com fotia quatre crits a la gent del vestíbul i després anava cap al Gran Saló. Em vaig aixecar immediatament del lloc on era i la vaig seguir. Amb aquella fúria no faria res de bo. Res.

Em vaig quedar en un racó i vaig veure com treia la vareta i es carregava el rellotge de Gryffindor. Però què...?

Vaig seguir-la amb la mirada mentre sortia com una exhalació del Gran Saló. Vaig anar cap al rellotge. Destrossat... Encara sort que teniem la màgia per arreglar-ho. Vaig treure la meva vareta i vaig murmurar un...

- Reparo

... Però no va passar res. Els trossos de vidre i els rubins seguien per allà escampats.

"Què extrany..." Vaig pensar.

Però en comptes de quedar-me allà vaig girar-me cap a les portes i vaig seguir a l'Agatha.

" Sigui el que sigui que li hagi dit en Fortin, ha degut ser bastant... insensible, al respecte..."

I vaig sortir al vestíbul, mirant a banda i veient a l'Agatha sortint cap als terrenys amb una ampolla de... wisky? a la mà.

Vaig arrencar a còrrer darrera seu.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo

Fúria
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1