Qui està Connectat | En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Creixement del fòrum i limitació de personatges | |
| |
Què penseu de la proposta? | Estic d'acord amb tots els punts proposats. | | 50% | [ 3 ] | M'agrada, però no vull el canvi estètic. | | 0% | [ 0 ] | M'agrada, però no vull el canvi en el registre. | | 0% | [ 0 ] | M'agrada, però no vull limitar el nombre de personatges. | | 50% | [ 3 ] | M'agrada, però no vull que hi hagi canvis. | | 0% | [ 0 ] | No m'agrada, no vull gent nova al meu fòrum. | | 0% | [ 0 ] |
| Vots Totals : 6 | | Sondeo cerrado |
| Autor | Missatge |
---|
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Creixement del fòrum i limitació de personatges Dl Nov 21, 2011 2:17 am | |
| Com a administrador del fòrum, m'agradaria fer una suggerència.
El que proposo és que, ara que el fòrum ja té un grup més o menys estable d'usuaris, que no sobrepassa les deu persones (de fet, crec que som nou), ara seria el moment de fer-lo créixer. És a dir, fer-ne publicitat, i que s'uneixi més gent. No aspirem a tenir un centenar de persones (ja seria complicat), però sí que estaria bé adherir deu o dotze usuaris més i donar una mica de vida al fòrum.
Això voldria dir, tanmateix, una sèrie de limitacions que a molts no us agradaran. La primera és una lleugera modificació estètica que sigui més adequada per la temàtica del fòrum. La segona consisteix en una petita modificació en el registre de personatges, fent-ho més fàcil. La tercera seria una limitació en el nombre de personatges. No patiu, no estic dient que hagin de ser només dos personatges per usuari. Proposo que la limitació es trobi en els quatre o els cinc personatges.
Adjunto a aquest missatge informatiu una enquesta, que pretén escoltar què vol la majoria i actuar en conseqüència.
Att. Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics Administrador del fòrum
PD: Sisplau, que cada usuari voti només una vegada | |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Creixement del fòrum i limitació de personatges Dl Nov 21, 2011 7:55 am | |
| Estic d'acord amb tots els canvis menys un. Bés, no és que no hi estigui d'acord, és que crec que s'hauria de parlar millor i buscar una altra solució al punt de la restricció en el nombre de personatges per usuari.
No és que no cregui que hi ha gent que té massa personatges (hi estic d'acord, i sé que sóc dins el grup), però em sembla que s'ha de tenir en compte que aquests que tenim un fotimer de personatges secundaris, els tenim perquè realmente són necessaris.
Hem de tenir en compte segons quines coses, com ara que a) hi ha partits de quidditch. Això vol dir que s'han de tenir 7 jugadors per residència. Jo, per exemple, els personatges dels que em podria despendre amb més facilitat són el Saul i el Gabriel. Però no puc, perquè els necessitem pel quidditch. Després també tenim que b) les places de professors haurien d'estar més o menys cobertes, si més no, els caps de residència, perquè poden fer-nos falta. I a més a més c) hi ha personatges que no són principals, pe`ro que donen joc per algun cantó.
Aleshores, crec que una opció seria no desprendre'ns dels personatges fins que tinguem algú que els reemplaci amb un personatge nou. Sé que alguns personatges s'han creat "perquè sí", però n'hi ha molts que simplement eren necessaris perquè, si no, no hi havia quidditch. No sé què en penseu.
Si no us fa res, en comptes de parlar d'això pel fòrum, crec que seria millor deixar-ne constància aquí perquè tots ens en puguem assabentar.
Gràcies. | |
| | | | Creixement del fòrum i limitació de personatges | |
|