Qui està Connectat | En total hi ha 23 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 23 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Apostes [Emily] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Apostes [Emily] Dl Oct 24, 2011 2:20 am | |
| Feia poc que havien sortit les dates dels partits de Quidditch. I el primer partit de Ravenclaw era contra Hufflepuff. Així que ho havia vist havia sortit corrents en busca de l'Emily.
Però no la trobava per cap lloc. Desprès de recòrrer gairebé els set pisos que té Hogwarts vaig anar cap al vestíbul per sortir cap als Jardins, a veure si estava per allà.
-Emily!- Vaig cridar, al veure la noia que es dirigia cap a la porta- Emily! Has vist les dates dels partits de Quidditch?- Vaig comentar-li, amb un somriure, quan vaig arribar on era ella. | |
| | | Emily Blake Setè curs
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Apostes [Emily] Dl Oct 24, 2011 2:30 am | |
| Vaig sortir de la Sala Comuna amb l'escombra a una mà i el bat a l'altre. "A volar!" vaig pensar, amb un somriure.
Mentre sortia per la porta del vestíbul que donava als jardins vaig sentir una veu que em cridava. Em vaig girar cap a l'Eileen, que havia vingut cap a mi corrents.
-Sí, he vist les dates- vaig respondre amb un somriure- Ravenclaw-Hufflepuff el 26 de Novembre... - vaig fer una pausa dramàtica, i després vaig exclamar:-Aposto 3 galions per Hufflepuff! ^^
| |
| | | Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
| Assumpte: Re: Apostes [Emily] Dl Oct 24, 2011 2:34 am | |
| Vaig somriure al sentir l'aposta. Sabia que passaria això- Pujo l'aposta a 5 galions per Ravenclaw. Confio en els meus nens - Vaig posar-me la mà al cor, en una pose teatral
Vaig canviar el pes d'una cama a l'altre.-Acceptes l'aposta o no t'atreveixes?- Vaig preguntar-li, per picar-la, mentre extenia la mà per sellar el pacte, que estava segura que acceptaria. | |
| Assumpte: Re: Apostes [Emily] Dl Oct 24, 2011 2:37 am | |
| -Doncs que siguin cinc galions!- vaig fer, mentre li agafava la mà i sellavem el pacte- El meu equip i jo els hi patejarem el cul als teus nens, que ho sàpigues.
Li vaig somriure, mentre m'encongia d'espatlles, com si volgués disculpar-me per el futur triomf de Hufflepuff contra Ravenclaw.
-No teniu res a fer- vaig afegir, amb cara angelical. | |
| Assumpte: Re: Apostes [Emily] Dl Oct 24, 2011 2:42 am | |
| -El teu caçador acabarà pel terra, Em- Vaig fer, imitant la seva careta angelical- Serà un accident, clar...- "Bé, hauré d'ensenyar al Derek a ser una mica més violent. És massa bon nen".
-Teixons, sou carn dèbil. Prepareu-vos per perdre...- Vaig dir, aixecant els ulls al cel- I jo em prepraré per guanyar cinc galions- Vaig dir, com si em suposés un gran esforç. | |
| Assumpte: Re: Apostes [Emily] Dl Oct 24, 2011 2:49 am | |
| -Pft, Ravenclaw te un nou caçador, veritat? Ni punt de comparació amb l'Ed. (Off: Ho sento, Derek xD)
Després, vaig creuar-me de braços, com si estigués profundament indignada per les seves paraules.
-Si som carn dèbil o no ho comprovarem al partit, ens veurem les cares, llavors.- vaig fer-li un somriure de costat- Apa, vaig a entrenar. Encara que, total, el primer partit és contra vosaltres, no crec que em faci falta.- Li vaig treure la llengua a l'Eileen i se'm va escapar el riure.
-Adéu, Ei ^^- vaig tornar a fer cara de bona nena i em vaig dirigir, altre cop, cap a la porta del vestíbul.
[Surto del tema]
| |
| Assumpte: Re: Apostes [Emily] Dl Oct 24, 2011 2:54 am | |
| Vaig riure, al veure que l'Em feia veure que s'ndignava- Eh, el Derek no me'l toquis, que és el meu protegit- Vaig comentar-li, encara amb el somriure a la boca.
Em va dir que s'anava a entrenar, tot i que potser no li feia falta- Clar que et farà falta! Tot i que també és veritat que, com no teniu ni una sola oportunitat de guanyar, potser no et faria falta ni entrenar- Li vaig treure la llengua jo també, mentre començava a donar-me la volta per tornar-me cap a la Sala Comuna.- Adéu, Em!- Vaig acomiadar-me, abans de tornar a pujar les escales corrents.
[Tema tancat] | |
| | | | Apostes [Emily] | |
|