Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Apostes [Emily] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 23 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 23 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Apostes [Emily] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Apostes [Emily] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Apostes [Emily] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Apostes [Emily] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Apostes [Emily] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Apostes [Emily] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Apostes [Emily]

2 participantes
AutorMissatge
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Apostes [Emily] Empty
MissatgeAssumpte: Apostes [Emily]   Apostes [Emily] EmptyDl Oct 24, 2011 2:20 am

Feia poc que havien sortit les dates dels partits de Quidditch. I el primer partit de Ravenclaw era contra Hufflepuff. Així que ho havia vist havia sortit corrents en busca de l'Emily.

Però no la trobava per cap lloc. Desprès de recòrrer gairebé els set pisos que té Hogwarts vaig anar cap al vestíbul per sortir cap als Jardins, a veure si estava per allà.

-Emily!- Vaig cridar, al veure la noia que es dirigia cap a la porta- Emily! Has vist les dates dels partits de Quidditch?- Vaig comentar-li, amb un somriure, quan vaig arribar on era ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Nombre de missatges : 523

Estatus
Residència: Hufflepuff

Apostes [Emily] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Apostes [Emily]   Apostes [Emily] EmptyDl Oct 24, 2011 2:30 am

Vaig sortir de la Sala Comuna amb l'escombra a una mà i el bat a l'altre. "A volar!" vaig pensar, amb un somriure.

Mentre sortia per la porta del vestíbul que donava als jardins vaig sentir una veu que em cridava. Em vaig girar cap a l'Eileen, que havia vingut cap a mi corrents.

-Sí, he vist les dates- vaig respondre amb un somriure- Ravenclaw-Hufflepuff el 26 de Novembre... - vaig fer una pausa dramàtica, i després vaig exclamar:-Aposto 3 galions per Hufflepuff! ^^

Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

Apostes [Emily] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Apostes [Emily]   Apostes [Emily] EmptyDl Oct 24, 2011 2:34 am

Vaig somriure al sentir l'aposta. Sabia que passaria això- Pujo l'aposta a 5 galions per Ravenclaw. Confio en els meus nens - Vaig posar-me la mà al cor, en una pose teatral

Vaig canviar el pes d'una cama a l'altre.-Acceptes l'aposta o no t'atreveixes?- Vaig preguntar-li, per picar-la, mentre extenia la mà per sellar el pacte, que estava segura que acceptaria.
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Estatus

Apostes [Emily] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Apostes [Emily]   Apostes [Emily] EmptyDl Oct 24, 2011 2:37 am

-Doncs que siguin cinc galions!- vaig fer, mentre li agafava la mà i sellavem el pacte- El meu equip i jo els hi patejarem el cul als teus nens, que ho sàpigues.

Li vaig somriure, mentre m'encongia d'espatlles, com si volgués disculpar-me per el futur triomf de Hufflepuff contra Ravenclaw.

-No teniu res a fer- vaig afegir, amb cara angelical.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

Apostes [Emily] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Apostes [Emily]   Apostes [Emily] EmptyDl Oct 24, 2011 2:42 am

-El teu caçador acabarà pel terra, Em- Vaig fer, imitant la seva careta angelical- Serà un accident, clar...- "Bé, hauré d'ensenyar al Derek a ser una mica més violent. És massa bon nen".

-Teixons, sou carn dèbil. Prepareu-vos per perdre...- Vaig dir, aixecant els ulls al cel- I jo em prepraré per guanyar cinc galions- Vaig dir, com si em suposés un gran esforç.
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Estatus

Apostes [Emily] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Apostes [Emily]   Apostes [Emily] EmptyDl Oct 24, 2011 2:49 am

-Pft, Ravenclaw te un nou caçador, veritat? Ni punt de comparació amb l'Ed. (Off: Ho sento, Derek xD)

Després, vaig creuar-me de braços, com si estigués profundament indignada per les seves paraules.

-Si som carn dèbil o no ho comprovarem al partit, ens veurem les cares, llavors.- vaig fer-li un somriure de costat- Apa, vaig a entrenar. Encara que, total, el primer partit és contra vosaltres, no crec que em faci falta.- Li vaig treure la llengua a l'Eileen i se'm va escapar el riure.

-Adéu, Ei ^^- vaig tornar a fer cara de bona nena i em vaig dirigir, altre cop, cap a la porta del vestíbul.

[Surto del tema]

Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

Apostes [Emily] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Apostes [Emily]   Apostes [Emily] EmptyDl Oct 24, 2011 2:54 am

Vaig riure, al veure que l'Em feia veure que s'ndignava- Eh, el Derek no me'l toquis, que és el meu protegit- Vaig comentar-li, encara amb el somriure a la boca.

Em va dir que s'anava a entrenar, tot i que potser no li feia falta- Clar que et farà falta! Tot i que també és veritat que, com no teniu ni una sola oportunitat de guanyar, potser no et faria falta ni entrenar- Li vaig treure la llengua jo també, mentre començava a donar-me la volta per tornar-me cap a la Sala Comuna.- Adéu, Em!- Vaig acomiadar-me, abans de tornar a pujar les escales corrents.

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo

Apostes [Emily]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1