Nom:Saïd Al-Maad
Edat:37
Residència: Ex-Gryffindor
Ofici: Professor de transfiguració
Aspecte físic: No crec que em pugui fer justícia amb paraules, però ho intentaré. Pell fosca, ulls grans i profunds, els cabells negres i rinxolats, una mica llargs, un somriure adorable i encantador, barba de dos dies i un posat hiper-sexy. (OFF: enamorada qui? Jo?)
Personalitat: També sóc adorable i tothom m'aprecia un munt. Sacrificat i noble, valent, graciós, normalment afable, m'encanta riure i passar-m'ho bé amb els altres, però també tinc una faceta més seriosa; prenc ràpidament el control de la situació quan hi ha perill i tinc molta sang freda per no entrar mai en pànic.
Breu història: Vaig néixer a Iraq, i era el més petit de dos germans, en una família noble i adinerada. Quan vaig tenir onze anys, però, els meus pares van decidir enviar-me a l'escola Hogwarts en comptes de l'escola iraquí, perquè aprengués anglès (gràcies a això ara parlo amb un accent adorable). Quan vaig acabar l'escola vaig tornar a Iraq, on vaig estar treballant durant un temps al Departament d'Aurors. Però la situació política allà es va complicar i aquest curs he decidit tornar a Hogwarts a impartir classes.
Habilitats especials:Sóc animàgic resgistrat, un linx caracal del desert.
Mascota: Un mico petitó, de color marró, Alí.
Altres: També sóc molt manetes i se'm dóna bé la tecnologia muggle. Pus arreglar qualsevol cosa.