Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 31 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 31 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Hi ha un nou sheriff a la ciutat

+2
Allie Lovegood
Matthew Sheen
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hi ha un nou sheriff a la ciutat   Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 EmptyDv Set 23, 2011 2:35 am

Vaig entrar al vestíbul, encara amb l'escombra a les mans desprès de l'entrenament. Tenia pensat pujar a la Sala Comuna a descansar, però vaig sentir a l'Allie i la Claire parlant sobre Quidditch i no vaig poder resistir-me a acostar-me.

-Qui diu que Ravenclaw no guanyarà la Copa de Quidditch?- Vaig preguntar, alegrament, posant-me al costat de l'Erin. Hòstia. Doncs un pivonazo, ho deia. Vaig mirar-me a l'Allie, la Claire i l'Erin, una darrere l'altre, intentant que entenguéssin el que estava pensant:

Déu meu, qui és aquest tio i per què no l'havia vist mai?

Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

Nombre de missatges : 523

MissatgeAssumpte: Re: Hi ha un nou sheriff a la ciutat   Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 EmptyDv Set 23, 2011 2:42 am

Aleshores va arribar una altra Ravenclaw, també jugadora de quidditch, pel que acabava de dir.

- Jo, ho dic! - vaig dir alegre -. Matthew Sheen, Matt pels amics. Acabo d'arribar d'Itàlia. I tu com et dius? També jugues a quidditch?
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hi ha un nou sheriff a la ciutat   Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 EmptyDv Set 23, 2011 2:53 am

-Eileen Tyler- Vaig presentar-me. Ja entenia per què no havia vist mai a aquell noi, era nou, clar. I Gryffindor, pel que veia- Sí, sí que jugo a Quidditch. Jugo d'encistelladora, amb l'Allie i la Claire- Vaig senyalar a les dues noies- I apallisarem Gryffindor, ho sento - Vaig dir, posant cara d'angelet.

-Quin curs faràs, per cert?- Vaig preguntar, encuriosida. Jo calculava que devia fer o cinquè o sisè, era una mica més alt que jo. Amb una mica de sort, feia sisè i tenia vistes privilegiades per a les classes avorrides ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Nombre de missatges : 1043

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hi ha un nou sheriff a la ciutat   Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 EmptyDv Set 23, 2011 3:05 am

Vaig abraçar a la reçent arribada Eileen i a la Claire, quedant-me enmig de les dues, i vaig dir:

- I no ens has vist jugar, Matt. Fem por i tot. Pregunta-ho a l'Erin, si no...

Ha! Es pensava que amb Gryffindor podria guanyar... Encara no havia vist a la Sam agafant un bat! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Hi ha un nou sheriff a la ciutat   Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 EmptyDv Set 23, 2011 3:12 am

- Uh, sí, ho he vist - vaig dir, parlant de nou - Aquests són màquines, tots ells. De totes maneres, Gryffindor no es queda pas enrere! Jo no hi sóc, a l'equip - vaig explicar-li al Matthew - El quidditch no m'entusiasma gaire, però tot i així sóc una gran animadora ^^ - vaig somriure - I com a gran animadora puc assegurar que Gryffindor s'endurà la copa! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

Nombre de missatges : 523

MissatgeAssumpte: Re: Hi ha un nou sheriff a la ciutat   Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 EmptyDv Set 23, 2011 3:19 am

Vaig riure. La veritat és que guanyar o no em preocupava poc.

- Vaja, vaja... Ja ho veurem, això. - vaig mirar les maletes -. Bé, noies... Crec que hauria de dur això a la residència.

Vaig fer un gest de vareta i es van posar a levitar. No tenia gaires ganes de carregar la maleïda maleta fins al capdamunt de la torre.

- Claire, recorda que tenim pendent una visita guiada pel castell - vaig picar-li l'ullet -. Adéu, noies!

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hi ha un nou sheriff a la ciutat   Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 EmptyDv Set 23, 2011 3:24 am

- Adéu Matt!

Vaig mirar com s'allunyava amb les maletes. Quan estava suficientment lluny com per no sentir-me, em vaig posar davant de l'Eileen, la Claire i l'Erin i vaig dir:

- Val. Sóc jo o aquest tio està boníssim?

Si ja estava accelerada abans, amb aquella alegria a la vista...!
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hi ha un nou sheriff a la ciutat   Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 EmptyDv Set 23, 2011 6:08 am

Vaig veure com s'anava, fent levitar les maletes, cap a la Torre de Gryffindor. Vaig mirar-me a l'Allie, somrient. -No ets tu, està com un tren- Vaig comentar, mentre em reia.

-Però crec que aquí l'afortunada és la Claire, eh? - Vaig dir, mentre li picava l'ull a la noia, que semblava haver-li cridat l'atenció al nou Gryffindor.

Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Nombre de missatges : 245

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hi ha un nou sheriff a la ciutat   Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 EmptyDv Set 23, 2011 9:38 am

Em vaig posar vermella quan en Matt em va recordar que havíem quedat. I em vaig posar encara més vermella (si es que era possible) quan l'Eileen va dir allò de que li havia fet gràcia. Vaig riure però, quan l'Allie va deixar anar el seu comentari.

- Sí, Allie, està molt bo... - Em vaig mirar el lloc per on havia desaparegut el noi - I no, Eileen, simplement està sent amable, res més. No li puc haver fet gràcia.

En Quisso va miolar des de sota i me'l vaig mirar.

- I tu, a callar! - Li vaig etzibar.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Hi ha un nou sheriff a la ciutat   Hi ha un nou sheriff a la ciutat - Página 2 EmptyDs Set 24, 2011 4:51 am

- Val, em sembla que no ho he sentit bé.

Vaig agafar a la Claire per les espatlles.

- Què dius, preciosa? Dius que no t'ha tirat la canya?

Vaig girar-me cap a l'Eileen, recalcant l'evidència.

- Ha! Ara sóc jo que tinc al·lucinacions, oi? És, o no és el Matthew Sheen un capitán pescanova? Li ha tirat o no li ha tirat la canya a la Claire?

Vaig passar de dir-li a l'Erin. Ella segur que deia el mateix que la Claire... Només que pensant-ho en realitat. O no. Últimament sorprenien i tot, els pensaments de l'Erincilla.
Tornar a dalt Ir abajo

Hi ha un nou sheriff a la ciutat
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Vestíbul-
Canviar a: