Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Lucy in the sky with diamonds - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Lucy in the sky with diamonds - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Lucy in the sky with diamonds - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Lucy in the sky with diamonds - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Lucy in the sky with diamonds - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Lucy in the sky with diamonds - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Lucy in the sky with diamonds - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Lucy in the sky with diamonds

5 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

Lucy in the sky with diamonds - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds - Página 2 EmptyDs Set 18, 2010 5:40 am

Vaig estar-me uns instants pensant en el discurs que havia fet el primer dia de curs el director, i la veritat, ara no sabia què fer, per lo qual m'apuntaria a qualsevol idea que traguessin.

-què us vé de gust fer, ara?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds - Página 2 EmptyDs Set 18, 2010 5:45 am

- Que que em ve de gust? Em venen de gust tantes coses.. M'agradaria anar a correr baix la plutja, però encara no plou, m'agradaria anar a Hogsmeade, però ara vaig a sopar, m'agradaria... uff...moltes coses- vaig dir- Podriem anar a la SN (Sala de la Necesitat) nose, on volgueu a mi em dona igual. Me apuntare a qualsevol cosa -vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds - Página 2 EmptyDs Set 18, 2010 11:42 am

ZAS!

Vaig caure des d'una de les escales més altes fins al centre del passadís, just al centre del cercle que havien format per xerrar. Totes van fer un bot enrere perquè no s'ho esperaven.

- Ja trobava a faltar l'escales-puènting! - vaig dir amb un somriure, fent referència a l'esport que havia començat a practicar el curs anterior-. I no m'he fet ni una rascada. vaig millorant ^^

Les altres van recuperar l'alè.

- Sabeu de què tinc ganes jo? De sortir en plena tempesta a comrpovar quin dels dos equips guanyaria, si Gryffindor o Ravenclaw... si no teniu por, és clar - vaig dir mirant la Sam i l'Eileen, perquè a l'altra noia de Ravenclaw no la coneixia.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds - Página 2 EmptyDs Set 18, 2010 11:55 am

-Escles puenting?- li vaig somriure.
-Hola agatha- la vaig saludar.
Vaig somriure l'agatha.
-Ben dit!- li vaig somriure, i amb un somriure trapella vaig dir:

-Les Raven no tindrán por, no?- vaig fer, somrient. desafiant-les.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds - Página 2 EmptyDs Set 18, 2010 12:17 pm

Sense més ni menys, una noia de Gryffindor va "aterrar", literalment, ben al centre de la rotllana. Amb cara d'esglai, vaig observar com s'aixecava amb un somriure als llavis, parlant d'escales-puènting o alguna cosa així. Vaig remenar el cap, somrient perquè no s'havia fet mal. Aleshores, ella i la Lily ens van retar a les altres a mesurar les nostres habilitats al Quidditch. A fora plovia a bots i barrals i el vent bufava amb força, però tot i així no em vaig fer enrere.

- No sabeu amb qui esteu parlant! Por? Això mai ^^ Què, anem?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds - Página 2 EmptyDs Set 18, 2010 7:37 pm

- Fer un partit amb aquesta tormenta!? CLAR! - vaig dir- Et penses que tinc por!? Jajaja. He jugat amb pitjors condicions. Una vegada vaig jugar a quidditch nevant! Compteu amb mi. Una Raven mai te por!- vaig dir- Saps que Agatha, algun dia haure de prova lo de escales-puenting, deu ser divertit. I que conste que vosaltres teniu ventatja, sou 3 contra 2.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds - Página 2 EmptyDs Set 18, 2010 11:59 pm

- Com que 3 contra 2? l'Eileen no juga, o què? Sempre m'ha semblat que això del vostre escut, més que una àliga era una gallina... - vaig bromejar-. Aneu a per les escombres. Ens veiem al camp de quidditch en 20 minuts. I és a mort! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds - Página 2 EmptyDg Set 19, 2010 12:06 am

- De debò que voleu jugar contra nosaltres? Així doncs, segur que no us fa res perdre! - vaig dir intentar xinxar-les ua mica, encara que ja sabia que no se'm donava gaire bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds - Página 2 EmptyDg Set 19, 2010 1:48 am

(OFF: Lo de 2 contra 3 ho deia perque Eileen ja fa estona que ha marxat del tema, xD)

- Qui ha dit que som unes gallines?!- vaig dir- Marta, a per totes!-vaig exclamar.

Aleshores se me va ocorrer un idea, eren minoria, aixi no podiem guanyar, a més tant Marta com jo eren batedores necesitavem almenys un encistellador, Eileen.
Em vaig girar d'esquena a les altres. Em vaig traure la vareta de la túnica.
- Expecto patronus- vaig dir fluixet.
El meu patronus en forma de fénix va apareixer i despres de donar-li l'ordre, es va esfumar, esperava que es dirigira cap a la residencia ràpidament.
Despres em vaig girar cap elles de nou.
- Quant anem?- vaig preguntar.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds - Página 2 EmptyDg Set 19, 2010 7:07 am

Vaig assentir, satisfeta.

- Molt bé, doncs teniu 20 minuts per preparar-vos per la massacre. Ens veiem allà.

Ens vam aguantar la mirada, com si fóssim dues bandes del carrer rivals, i vam marxar amb el cap ben alt en direccions opsades, cadascú cap a la seva torre.

[tema acabat]
Tornar a dalt Ir abajo

Lucy in the sky with diamonds
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Passadissos-
Canviar a: