Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Lucy in the sky with diamonds HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Lucy in the sky with diamonds HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Lucy in the sky with diamonds EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Lucy in the sky with diamonds EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Lucy in the sky with diamonds EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Lucy in the sky with diamonds EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Lucy in the sky with diamonds EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Lucy in the sky with diamonds

5 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Lucy in the sky with diamonds Empty
MissatgeAssumpte: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 3:21 am

Anava per un passadís de tants que hi havia Hogwarts, cap a la Sala Comuna de Raven, xiulant una cançó muggle que havia escoltat feia un temps i m'havia agradat, quan em vaig trobar amb la Sam, que anava en direcció contraria.
-Ei, Sam!- Vaig saludar-la, mentre m'apropava a ella-Com va tot? Ja vaig veure que et van agafar a l'equip de Quidditch! - vaig cridar, emocionada- Aquest any la copa serà nostra, eh?

[Sam Very Happy ]
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 3:24 am

Anava passetjant per el castell quan vaig veure a Eileen.

- EILEEN!!- vaig dir- Ahi va. Clar aquest any la copa per a RAVEN!! Has vist qui es el capita? Crec que es divertirem molt amb ell aquest any- vaig dir riguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 3:35 am

Anava cap als jardins, on solia anar quan m'avorria o no tenia res a fer, quan vaig veure l'Eileen i la Sam.
-No estareu parlant de la copa de Quidditch, no?- els vaig demanar somrient.- Guanyarà Gryffindor, ho sento. Per cert. Hola!- els vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 3:42 am

- Gryffindor?- vaig dir- Ho sent Lils, però sera per a Raven, a que si Eileen- vaig dir mirant-la- Ah, i Hola!! xD- aleshores em vaig recordar de l'ultima vegada que s'haviem vist- Et recordes Lils de l'ultima vegada que es varem trobar al passadis?- vaig dir riguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 3:45 am

Vaig somriure a la Lily, que s'havia acostat cap a nosaltres, i vaig respondre, amb un somriure: Com que Gryffindor? Els que guanyaran som els de Raven, es clar!- Vaig somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 3:52 am

Vaig somriure a les dues noies. Ja savia que em dirien que no tenia raó.
-Bé, ja ho veurem.- els vaig dir.- Que guanyi el millor equip, no?- els vaig demanar,mentre em possava els cabells darrere l'orella.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 4:00 am

Vaig mirar a la Lily i vaig assentir. Llavors, vaig fer memòria i vaig començar a recordar unes coses- I què, Lily, com va amb cert individu de Ravenclaw que viu tancat a la biblioteca? - Vaig preguntar, remarcant les últimes paraules. Ja havia sospitat un dia que, entre aquells dos, hi havia alguna cosa. De moment, casi imperceptible, però alguna cosa que jo ja havia sentit.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 4:10 am

Baixava les escales, i em vaig trobar a un costat del passadís i fent bastanta fressa a una colla de noies, la majoria de la meva edat, xerrant sobre el Quidditch i,... sobre que la Lily tenia un noi?!

-Hola noies! Què esteu fent aqui al passadís? - vaig dir, tot i que ja sabia que ara començarien els "cotilleos" de la Lilian i algun Raven misteriós- I què és això que deieu d'un Raven? (xdd) No sabia que t'haguéssin assignat un noi, encara - vaig dir-li, somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 4:14 am

- Hola Maggie!- vaig dir- Que Lils que!!??- em vaig fixar en la cara que posava Lils, si la tipica cara d'algu que s'esta morint de vergonya. Aleshores em vaig recordar de les paraules de Eileen- Espera un que viu a la biblioteca?- vaig dir mirant-la- No sera el Bohr, l'aborrit?- vaig preguntar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 4:17 am

Em vaig anar possant vermella cada vegada més, i els meus cabells, que semblava que no em volien ajudar, van començar a enfosquir d'un castany obscur,com sempre que em moria de vergonya, abandonant el seu ross clar de sempre. Ho tenia decidit, en alguns moments odiava ser metamorfomaga, sobretot en aquells.
-No va passar res, exagereu les coses.- els vaig dir, morta de vergonya.- Només li vaig demanar si em podia ajudar amb els deures algún dia... res mes...

Savia que no era bona mentint, però ho havia d'intentar, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 4:22 am

Anava caminant pel passadís, distreta pensant en les meves coses, quan vaig veure un grup nombrós de noies de Ravenclaw i Gryffindor que envoltaven a la Lily. M'hi vaig acostar una mica i vaig poder veure com els seus cabells s'anaven tornant més i més obscurs. L'únic que vaig entendre és que ella havia demanat a un noi que l'ajudés amb els deures.

- Uuuuui aquests homes! Us fan tornar boges!
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 4:32 am

Vaig mirar a la Lily, se li tornaven els cabells cada cop més foscos i es tornava més vermella- Bueno, si només son els deures- vaig dir, per deixar el tema, pobreta- Però us estarem vigilant, que ho sapigeu - vaig dir, ficant cara de interessant. - Si et fa algo, vindrem al rescat.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 4:38 am

-I no t'ho perdis- vaig dirli mig rient- portarem els monos daurats i pistoles de rajos làser! -veient la cara que va fer, em va semblar que encara li entrava més vergonya, per lo qual vaig intentar cambiar de tema. - Així que... us passeu el dia a la biblioteca, vosaltres també? - vaig dir, sabent que no havia millorat gens el tema de conversa.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 4:41 am

Vaig mirar a Maggie i em vaig posar a riure.

- A la biblioteca, jo?!- vaig dir riguent- Jajajja, no, no jo sols vaig a la biblioteca si he d'anar a la secció prohibida, no em voras ahi estudiant, be, rectifique, alguna vegada he anat si necesitava algun llibre per a fer alguna cosa- vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 4:45 am

Vaig riure amb la Sam, mentre els meus cabells es tornaven a colorejar del color ross normal de sempre.
-Què? Es veritat que hi has anat cualque cop per agafar un llibre que no es de la secció prohibidaaa?- li vaig demanar, fent cara d'incredulitat, mentre pensava que, per favor, totes canviessin de tema.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 4:49 am

Veient que la Lily es posava més tranquil·la i que tornava a ser del color de sempre, vaig decidir ajudar-la. Posant cara de sorpresa, vaig mirar a la Sam.

- Com? Només vas a la biblioteca per entrar a la secció prohibida?? I com t'ho fas perquè Madame P. t'hi deixi passar?
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 4:54 am

- Falsificant permissos, eh, Sam?- Vaig contestar, donant-li un petiti copet a la Sam, mentre reia- Va, tothom ho ha fet algún cop. Tots, algún cop, hem volgut entrar a la Secció Prohibida per qualsevol cosa i hem falsificat una firma. Madame Pince no s'entera mai- Vaig explicar.

Vaig mirar el rellotge i vaig decidir que ja era de anar a acabar els deures, així que em vaig acomiadar- Bé, jo me'n vaig cap a la Sala Comuna. Ens veiem després!

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 4:58 am

Quan la Sam va dir que poques vegades havia anat a la biblioteca per anar a buscar llibres a la secció "normal" me'n vaig enrecordar quan, anys enrere l'hi havia passat allò del cap, i em va entrar un atac de riure que de poc no me'l puc aguantar. Si, era veritat que hi havia anat, tot i que hagués preferit poder fer enfadar els slytherins de la taula del costat...

-Adéu Eileen!- vaig dir, encara pensant en quan no tenia cap.

(avís: he posat coses del que va passar al fòrum anterior...)
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 5:03 am

- EH!!! Que jo no falsifique!- vaig dir indignada- Jo simplement copie el paper que el professor m'ha donat, faig una copia del paper i me la quede. La bibliotecaria mai va a demanar a cada prof. si ens ha donat permis o no. - vaig dir- A més jo també vaig a la biblioteca a llegir altres llibres, no solament els de SP.- vaig dir més calmada.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 5:07 am

Vaig mirar quasi sense creure-m'ho a la Sam.
-I doncs, a vegades també estudies?- vaig demanar, rient,- D'acord, Samy... - vaig restar una estona en silenci.- M'ho estás dient de veritat? Va enserio?
Contenta em vaig mirar els cabells que ja eren rossos del tot. vaig suspirar d'ajeullament i vaig riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 5:12 am

- Mmm... m'agrada la teva tècnica Sam! Potser algun dia d'aquests te la copiaré - vaig dir mig rient. I després, dirigint-me a les altres, vaig demanar - I què noies, cap novetat que valgui la pena explicar?
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 5:23 am

-A mi la veritat, no se m'acudeix res per explicar... Sabeu què tinc ganes de sentir? un altre discurs del director!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 5:26 am

- De Dumby? Uff eixe home és un crack, és el millor director que hi ha, encara que m'han dit que el seu germà també ho era- vaig dir- Si vols sentir-lo parlar, simplement ves al seu despatx, però has de comprovar que no s'hagi pres les pastilles. Encara que si se l'hes pren també mola.- vaig dir mentres em sentava en el terra.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 5:30 am

Vaig riure.
-El Dumbledore es un bo profesor, pero millor quan es pren les pastilles. Si no, es un professor... deixem-ho en graciós.- vaig acabar somrient.
Vaig mirar per la finestra i vaig veure que enfosquia.
-Noies, anem a fer allguna cosa?, ho dic per que comença a enfosquir i si no la fem ja no ens donarà temps.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Lucy in the sky with diamonds   Lucy in the sky with diamonds EmptyDs Set 18, 2010 5:34 am

- M'encanten els discursos de Dumbledore!! I m'hauria agradat molt conèixer el seu germà. Quina família de genis, oi? - després, mirant el cel, vaig dir - ostres, sí que tens raó Lily! Els dies s'han escurçat moltíssim... Què us fa ganes fer ara?
Tornar a dalt Ir abajo

Lucy in the sky with diamonds
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Passadissos-
Canviar a: