Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Llar, dolça llar... HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Llar, dolça llar... HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Llar, dolça llar... EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Llar, dolça llar... EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Llar, dolça llar... EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Llar, dolça llar... EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Llar, dolça llar... EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Llar, dolça llar...

2 participantes
AutorMissatge
Invitat
Invitat

Llar, dolça llar... Empty
MissatgeAssumpte: Llar, dolça llar...   Llar, dolça llar... EmptyDv Set 17, 2010 6:56 am

Em vaig despertar més o menys d'hora i com que no hi havia quasi ningú per l'escola vaig decidir anar a fer una passajada pels jardins. Allà si que es respirava tranquil·litat. Em vaig acostar al llac negre i me'l vaig quedar observant fins que vaig sentir una petita i llunyana remor al voltant. "Sembla que ja no estic sola" vaig pensar.
La gent ja havia començat a sortir i ha fer el mateix que ella, respirar l'aire de la llar.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Llar, dolça llar...   Llar, dolça llar... EmptyDv Set 17, 2010 7:03 am

Feia un dia un mica ennuvolat, però igualment no feia massa fresca, de manera que vaig aprofitar que era setembre per anar a fer un banyet; quan arribés l'obtubre ja no hi hauria qui es pugués banyar! Vaig veure que ja hi havia algú, que em sonava.

- Ei, Laura!

Tenia el mateix cognom que jo, però no ens havíem conegut fins que havíem vingut a Hogwarts, i era una sort, perquè tota la família que coneixia jo eren una colla d'indesitjables.

- Com ha anat l'estiu?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Llar, dolça llar...   Llar, dolça llar... EmptyDv Set 17, 2010 7:06 am

Vaig veure que se'm acostava algú que vaig reconèixer de seguida
- Agatha! L'estiu perfecte, he esstat per França.- vaig explicar-li- Però ja tenia ganes de tornar! I tu què tal?- vaig perguntar somrient-li.- vaig que t'anaves a banyar.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Llar, dolça llar...   Llar, dolça llar... EmptyDv Set 17, 2010 7:24 am

- Síp! -vaig fer les últimes gambades corrent, i em vaig llançar al llac de cap, xapotejant.

- Aiii, que freda! - vaig exclamar quan vaig sortir-. L'estiu... com la resta d'estius, suposo. Des que vaig marxar de casa visc amb uns veïns muggles molt amables durant l'estiu, però el problema és que són veïns i m'he de creuar amb els meus pares molt sovint - ganyota-. Ja et pots imaginar els comentaris i les miradetes. I França, que guai! M'encantaria anar a París!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Llar, dolça llar...   Llar, dolça llar... EmptyDv Set 17, 2010 7:43 am

Vaig veure com es tirava de cap en aquella aigua que tenia aparença glaçada. Quan va sortir em va explicar les seves vacances.
- Doncs sí que m'ho imagino... quin pal! Però almenys tens aquests veïns. Parlant de París, crec que t'encantaria, hi he estat aquest estiu, és preciós!
Vaig mirar l'hora i llavors vaig pensar en l'esmorzar, me'l havia oblidat i els rum rums de la panxa començaven a fer música.
- Escolta, m'acabo d'enrecordar que no he esmorzat, i tu? Vols que hi anem? Potser encara queda algo.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Llar, dolça llar...   Llar, dolça llar... EmptyDv Set 17, 2010 8:01 am

- Tècnicament ja he esmorzat, però... no li diria que no a una mica de plum-cake de més a més! - vaig dir amb una mirada innocent, i vaig sortir de l'aigua-. Impervius! Vaig quedar seca de seguida. Què acostumes a menjar, per esmorzar?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Llar, dolça llar...   Llar, dolça llar... EmptyDv Set 17, 2010 8:13 am

L'Agatha, tot i que ja havia menjat, va acceptar la proposta:
- Doncs una mica de tot. Però més dolç que salat! Això sempre.- vaig dir-li somrient.
Quan es va acabar d'assecar vam marxar totes dues cap al castell per veure si quedava plum-cake, ara que l'havia nomenat l'Agatha s'em feia la boca aigua.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Llar, dolça llar...   Llar, dolça llar... EmptyDv Set 17, 2010 8:29 am

- A mi també m'agraden més les coses dolces... tot i que als meus malucs no gaire ^^ - vaig riure-. Mmmm... m'he deixat l'uniferme a l'habitació, hauré d'anar a esmorzar amb el banyador... i si algu em diu algo... doncs me'l trec i tan panxa! XD

OFF: Tanques tema? O fem que seguim xerrant?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Llar, dolça llar...   Llar, dolça llar... EmptyDv Set 17, 2010 8:32 am

- Això, visca el nudisme! XD

[OFF: Tanco tema (S'ha de fer alguna cosa en concret per tancar-lo?)]
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Nombre de missatges : 451
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Llar, dolça llar...   Llar, dolça llar... EmptyDv Set 17, 2010 8:40 am

[Ja està, tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo

Llar, dolça llar...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1