Qui està Connectat | En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Llar, dolça llar... | |
| | Autor | Missatge |
---|
Invitat Invitat
| Assumpte: Llar, dolça llar... Dv Set 17, 2010 6:56 am | |
| Em vaig despertar més o menys d'hora i com que no hi havia quasi ningú per l'escola vaig decidir anar a fer una passajada pels jardins. Allà si que es respirava tranquil·litat. Em vaig acostar al llac negre i me'l vaig quedar observant fins que vaig sentir una petita i llunyana remor al voltant. "Sembla que ja no estic sola" vaig pensar. La gent ja havia començat a sortir i ha fer el mateix que ella, respirar l'aire de la llar. |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Llar, dolça llar... Dv Set 17, 2010 7:03 am | |
| Feia un dia un mica ennuvolat, però igualment no feia massa fresca, de manera que vaig aprofitar que era setembre per anar a fer un banyet; quan arribés l'obtubre ja no hi hauria qui es pugués banyar! Vaig veure que ja hi havia algú, que em sonava.
- Ei, Laura!
Tenia el mateix cognom que jo, però no ens havíem conegut fins que havíem vingut a Hogwarts, i era una sort, perquè tota la família que coneixia jo eren una colla d'indesitjables.
- Com ha anat l'estiu? | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Llar, dolça llar... Dv Set 17, 2010 7:06 am | |
| Vaig veure que se'm acostava algú que vaig reconèixer de seguida - Agatha! L'estiu perfecte, he esstat per França.- vaig explicar-li- Però ja tenia ganes de tornar! I tu què tal?- vaig perguntar somrient-li.- vaig que t'anaves a banyar. |
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Llar, dolça llar... Dv Set 17, 2010 7:24 am | |
| - Síp! -vaig fer les últimes gambades corrent, i em vaig llançar al llac de cap, xapotejant.
- Aiii, que freda! - vaig exclamar quan vaig sortir-. L'estiu... com la resta d'estius, suposo. Des que vaig marxar de casa visc amb uns veïns muggles molt amables durant l'estiu, però el problema és que són veïns i m'he de creuar amb els meus pares molt sovint - ganyota-. Ja et pots imaginar els comentaris i les miradetes. I França, que guai! M'encantaria anar a París! | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Llar, dolça llar... Dv Set 17, 2010 7:43 am | |
| Vaig veure com es tirava de cap en aquella aigua que tenia aparença glaçada. Quan va sortir em va explicar les seves vacances. - Doncs sí que m'ho imagino... quin pal! Però almenys tens aquests veïns. Parlant de París, crec que t'encantaria, hi he estat aquest estiu, és preciós! Vaig mirar l'hora i llavors vaig pensar en l'esmorzar, me'l havia oblidat i els rum rums de la panxa començaven a fer música. - Escolta, m'acabo d'enrecordar que no he esmorzat, i tu? Vols que hi anem? Potser encara queda algo. |
| Assumpte: Re: Llar, dolça llar... Dv Set 17, 2010 8:01 am | |
| - Tècnicament ja he esmorzat, però... no li diria que no a una mica de plum-cake de més a més! - vaig dir amb una mirada innocent, i vaig sortir de l'aigua-. Impervius! Vaig quedar seca de seguida. Què acostumes a menjar, per esmorzar? | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Llar, dolça llar... Dv Set 17, 2010 8:13 am | |
| L'Agatha, tot i que ja havia menjat, va acceptar la proposta: - Doncs una mica de tot. Però més dolç que salat! Això sempre.- vaig dir-li somrient. Quan es va acabar d'assecar vam marxar totes dues cap al castell per veure si quedava plum-cake, ara que l'havia nomenat l'Agatha s'em feia la boca aigua.
|
| Assumpte: Re: Llar, dolça llar... Dv Set 17, 2010 8:29 am | |
| - A mi també m'agraden més les coses dolces... tot i que als meus malucs no gaire ^^ - vaig riure-. Mmmm... m'he deixat l'uniferme a l'habitació, hauré d'anar a esmorzar amb el banyador... i si algu em diu algo... doncs me'l trec i tan panxa! XD
OFF: Tanques tema? O fem que seguim xerrant? | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Llar, dolça llar... Dv Set 17, 2010 8:32 am | |
| - Això, visca el nudisme! XD
[OFF: Tanco tema (S'ha de fer alguna cosa en concret per tancar-lo?)] |
| | | Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Llar, dolça llar... Dv Set 17, 2010 8:40 am | |
| | |
| | | | Llar, dolça llar... | |
|