Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Reserves...i més reserves! HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Reserves...i més reserves! HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Reserves...i més reserves! EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Reserves...i més reserves! EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Reserves...i més reserves! EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Reserves...i més reserves! EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Reserves...i més reserves! EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Reserves...i més reserves!

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson


Nombre de missatges : 245
Fecha de inscripción : 19/01/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Reserves...i més reserves! Empty
MissatgeAssumpte: Reserves...i més reserves!   Reserves...i més reserves! EmptyDt Jul 12, 2011 2:11 am

Vaig aterrar davant de la botiga de BBB i vaig esperar que l'Allie baixés de l'escombra per descendir jo llavors.

Vaig pentinar-me una mica els cabells esbullats amb els dits (traient-me previament un Quisso adormit) i vaig somriure a l'Allie.

- Què necessitem, sargent? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Reserves...i més reserves! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reserves...i més reserves!   Reserves...i més reserves! EmptyDt Jul 12, 2011 3:16 am

Vaig baixar de l'escombra amb un salt, i em vaig desfer al cua alta que sempre duia per volar.

- A veure, soldat. Necessitem soroll i llum. Traques, moltes traques. I... Petards d'aquells que et deixen sord. Ves a buscar-los, estan per allà.

Vaig assenyalar un dels passadissos de la botiga.

- Jo aniré a buscar la llum. En deu minuts davant la caixa, soldat! - vaig exlamar, fent una salutació militar.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson


Nombre de missatges : 245
Fecha de inscripción : 19/01/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Reserves...i més reserves! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reserves...i més reserves!   Reserves...i més reserves! EmptyDt Jul 12, 2011 3:24 am

Vaig quadrar-me jo també, posant-me una mà al front i saludant com un soldat, somrient.

- A les seves ordres, senyor! - Vaig dir, amb veu greu i vaig sortir disparada cap a on m'havia dit l'Allie.

Em vaig parar davant d'una prestatgeria de traques.

"A veure...Traques silencioses, traques petites...Aquí! Traques ExtraSorolloses! Fet! Aviam, una, dues, tres...amb vint caixes n'hi haurà suficient? Va, per deu més que no es digui" I vaig posar 30 caixes de traques a la cistella que m'havia deixat un dels empleats de la Botiga.

Val, ara a buscar els xiulets ForçaForçuda. Estaven al costat de les Bombes bombardes, així que vaig aprofitar. en vaig posar 15 de cada tipus juntament amb les traques i vaig anar a trobar l'Allie, que ja m'estava esperant al costat de la caixa.

- Necessita res més, sargent?
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Reserves...i més reserves! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reserves...i més reserves!   Reserves...i més reserves! EmptyDt Jul 12, 2011 3:44 am

Vaig carregar el meu carro de focs artificials de tots els tipus que vaig trobar. Sort que a la meva familia els diners no eren un problema... Perquè em deixaria una millionada allà.

Vaig anar cap al punt de trobada, i vaig examinar el carro de la Claire.

- Crec que n'hi haurà suficient.

Vam passar-ho tot per caixa, i vaig obrir molt els ulls quan ens van dir el que hauriem de pagar. Seixanta-set galeons amb sis knuts! Mare meva...
Vaig desembutxacar els diners, i vaig mirar a la Claire. Si volia que ho paguessim les dues, ja em donaria la pasta despres. Ens esperava una paradeta a Zonko's abans de tornar a Hogwarts, i necessitava explicar-li el que volia fer a la Claire. Però no allà.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson


Nombre de missatges : 245
Fecha de inscripción : 19/01/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Reserves...i més reserves! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reserves...i més reserves!   Reserves...i més reserves! EmptyDt Jul 12, 2011 3:54 am

Déu n'hi dó el que ens havien costat els petards...! Ja havia de ser bona la idea de l'Allie, ja...però per el que es veia, i com d'il·luminats tenia els ulls, era bestial!

Me la vaig mirar, somrient, contenta de tornar a fer de les nostres amb ella. Quan vam haver sortit al carrer vaig inspirar profundament.

-Allie, ara pago jo el que comprem a Zonko's, val? I si és més barat, de la diferència dels petards, te'n dono la meitat, si? No vull que ho paguis tot tu, entesos? ^^

Vam pujar una altra vegada a l'escombra, amb petards inclosos, i vam anar cap a Zonko's.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Reserves...i més reserves!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Ompint les reserves

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla :: Bromes dels Bruixots Bessons :: Roleig-
Canviar a: