Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Em diuen "Skywalker" - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 19 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 19 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Em diuen "Skywalker" - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Em diuen "Skywalker"

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

Nombre de missatges : 1959

Em diuen "Skywalker" - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDt Jul 12, 2011 10:42 am

Vaig esperar ben bé dos minuts abans de concloure que no m'havia seguit. Bé, no era tan estúpid com em pensava. Vaig anar, pels núvols, fins a un parell de quilòmetres enllà del camp, perquè el Saul no em veiés, i després vaig baixar a terra. A un o dos metres d'altura, vaig començar a passar, camp a través, fins arribar a l'estadi.
Ell ni tan sols m'havia vist, i encara mirava amunt, esperant que sortís. Silenciosament, sense crear pertorbacions en l'aire, vaig avançar cap al cèrcol central (per darrere) i em vaig posar just a darrere d'en Vimes.

- Atura aquesta - li vaig xiuxiuejar a l'orella; es va girar de cop, però ja havia llançat.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Nombre de missatges : 451
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDt Jul 12, 2011 10:42 am

El miembro 'Kikus Fortin' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Em diuen "Skywalker" - Página 2 Dice3
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDt Jul 12, 2011 10:46 am

Em vaig girar amb pànic quan el vaig sentir, però la bomba va rebotar al cèrcol sense creuar-lo i va sortir fora. No vaig poder evitar riure.

- I això és el que jo anomeno ser gafe de collons! -vaig exclamar-. La teva cara és un poema, que ho sàpigues.

Era realment sorprenent que la bola no hagués entrat. Molt mala sort.

- Això és el Karma - vaig dir fent-me el seriós-. T'has negat a confiar-me un secret, i ara mira què passa... Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDc Jul 13, 2011 1:04 am

Em vaig quedar de pasta de moniato. Com podia haver fallat aquell tir? TT.TT

- El karma? D'això en dic jo mala punteria, això és tot... I mira que l'estratègia era bona! - vaig dir mentre ell anava a recollir la bomba -. Vinga, la bomba és teva. Aviam si t'esclata a les mans...!

Vaig posar-me davant seu, defensivament; no pensava deixar-lo marcar.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDc Jul 13, 2011 1:15 am

Vaig seguir rient, perquè la veritat és que havia estat un fallo de campionat.

- Ves amb compte amb el que desitges... -el vaig avisar-, perquè el karma no perdona.

Em queia bé el Fortin. Era l'únic Slytherin de qui podia dir allò. No sé a què venia tanta reticència per part de l'Agatha. Tenia aquella tendència a posar-los tots al mateix sac i de gent bona i subnormal n'hi ha a tot arreu.

- Ets simpàtic, tio... -li vaig dir, creuant-me per sobre seu i arrencant cap als meus cèrcols-. Com és que sempre et veig sol? No et fas amb els de la teva residència o què?

Vaig tirar abans que em contestés, perquè no em distraiés.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDc Jul 13, 2011 1:15 am

El miembro 'Saul Vimes' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Em diuen "Skywalker" - Página 2 Dice6
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDc Jul 13, 2011 2:28 am

- AU, VA! - vaig cridar, mosquejat, quan va marcar -. Sí que em faig amb els de la residència, però no m'agrada aquesta mena de... d'odi tan característic. Odi pur, només per un prejudici...

La veritat és que en Saul no ho feia gens malament; no era ni de bon tros tan ràpid com jo, i se l'hauria de veure amb un bat a la mà, però havia d'acceptar que com a encistellador em passava la mà per la cara...
"Mai! Això encara no s'ha acabat!", vaig dir-me mentre recollia la bomba i sortia, accelerant, cap als cèrcols. El vaig deixar enrere amb molta facilitat, i quan vaig ser mínimament a prop vaig llançar.

Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDc Jul 13, 2011 2:28 am

'Dau' :
Em diuen "Skywalker" - Página 2 Dice6
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDc Jul 13, 2011 2:40 am

- Menys mal - li vaig deixar anar irònicament-. Començava a avorrirme...!

Havia fet una molt bona cistella. Ara anàvem dos a dos. Som-hi.

Vaig volar fins on hi havia la bola i la vaig agafar.

- Vigila que no t'ho sentin dir, això que no t'agrada l'odi... crec que alguns dels teus et farien un petit sermó si et veiessin jugant amb un sang-de-fang com jo.

Sabia que era un insult molt gros, però com que no n'havia sabut res fins que havia arribat a Hogwarts, doncs tampoc no li donava gaire importància.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDc Jul 13, 2011 2:46 am

Vaig donar un parell de voltes al cèrcol que defensava. No anava protegit, però aquell punt l'aturaria com a porter, que no ho havia provat mai i devia ser divertit.
I llavors va dir allò. Vaig fer una ganyota, incòmode.

- La sang només és sang. Em sembla que ja m'has demostrat amb escreix les teves qualitats, i qui es negui a veure-ho és cec. - vaig posicionar-me -. Vinga, ataca.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDc Jul 13, 2011 2:53 am

- Bona resposta -vaig dir amb un somriure.

Entenia perfectament el que li veia l'Agatha. Res amés a dir.

- Vigila no t'equivoquis de costat! - vaig cridar, ala vegada que vaig llançar. Primer vaig fer veure que apuntava al cèrcol de l'esquerra, per enredar-lo, però finalment vaig llançar a de la dreta.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDc Jul 13, 2011 2:53 am

El miembro 'Saul Vimes' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Em diuen "Skywalker" - Página 2 Dice2
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDc Jul 13, 2011 2:58 am

Va fintar el llançament, però no m'ho vaig creure i vaig anar cap al cèrcol correcte. La bomba em va colpejar al pit, amb força, i la vaig retenir durant uns instants.

- No, no m'he equivocat de costat - vaig dir amb supèrbia -. Jo mai m'equivoco de costat...!

I vaig tornar a accelerar. Amb un gest subtil, em vaig posar la bomba sota la capa i vaig frenar, dissimulant.

- Eh, eh. Vimes... tens tu la bomba? - vaig dir, fent teatre.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDc Jul 13, 2011 3:07 am

"Are You Fucking Kidding Me ¬¬? Sí, a la punta de la... "

- No sé què n'has fet, però treu-la ja... - vaig dir, aprofitant que havia frenat per situar-me davant dels cèrcols en posició defensiva-. Au, va! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDc Jul 13, 2011 3:14 am

Vaig accelerar una altra vegada, mig rient perquè, tot i no haver colat, havia estat molt divertit.

- Bé, com vulguis... - i vaig llançar, una mica a la desesperada -. Si aquest entra, jo plego!

Era una mica cruel dir allò, però estava cansat i tenia altres coses al cap. I ja havia durat bastant...
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDc Jul 13, 2011 3:14 am

'Dau' :
Em diuen "Skywalker" - Página 2 Dice2
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDj Jul 14, 2011 7:41 am

La vaig parar amb el darrere de l'escombra.

-Ohhhh quina pena - vaig dir amb un somriure divertit-. Què et sembla que si ho deixem en empat?

La veritat és que jo també estava cansat i havia suat moltíssim.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDj Jul 14, 2011 9:12 am

- Va, d'acord... - vaig començar a baixar, satisfet -. Ha estat bé, el partit. Jugues bé.

Vaig arribar a terra i vaig saltar de l'escombra.

- Això sí... M'agradaria veure't amb un bat a les mans.

Vaig mirar al noi. També feia cara de cansat.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Em diuen "Skywalker"   Em diuen "Skywalker" - Página 2 EmptyDs Jul 16, 2011 2:18 am

- Un bat a les mans? O.O Ni parlar-ne, jo sóc el rei de la bomba! ^^ El bat no sabria ni per on agafar-lo.

Vaig baixar de l'escobra.

- Tu, en canvi, podries jugar d'encistellador sense problemes. Se't felicita.
Tornar a dalt Ir abajo

Em diuen "Skywalker"
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: