Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Curant un refredat  HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Curant un refredat  HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Curant un refredat  EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Curant un refredat  EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Curant un refredat  EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Curant un refredat  EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Curant un refredat  EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Curant un refredat

Ir abajo 
AutorMissatge
Invitat
Invitat




Curant un refredat  Empty
MissatgeAssumpte: Curant un refredat    Curant un refredat  EmptyDv Gen 07, 2011 6:25 am

Vem arribar a l'infermeria, ella encara feia morros perque l'habia obligat a anar-hi i jo tenia un somriure de suficiència a la cara.

-Va passa.- vaig dir mentre aguantava la porta.- com tu has dit com abans passis abans en podràs sortir.

Interiorment vaig riure amb la possibilitat de que Madame Pomfrey se la volgues quedar tota la nit.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Curant un refredat  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Curant un refredat    Curant un refredat  EmptyDv Gen 07, 2011 7:39 am

Vaig abançar a contracor cap a dins de la infermeria. Vaig veure a la Pomrey i vaig dir:

- Madame Pomfrey! - es va girar cap a mi -. M'he encostipat, i ell - vaig assenyalar al Karl -, ha insistit a portar-me aquí. Li pot dir que no és més que un encostipat i que em passa deu cops l'any?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Curant un refredat  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Curant un refredat    Curant un refredat  EmptyDl Gen 10, 2011 2:08 am

Vaig mirarme a la Gisèlle, i després a Madame Pomfey.

-Gi, m'és igual quantes vegades et refredis a l'any.- això no implica que no haguem de ser aqui per a que et curis.- és o no és enfermera?

-és, és senyor Foster- vaig dir la senyora i és va mirar a la Gisèlle.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Curant un refredat  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Curant un refredat    Curant un refredat  EmptyDl Gen 10, 2011 2:28 am

Vaig aixecar els ulls.

- Madame Pomfrey, estic bé...

- Senyoreta Possesseur, passi allà al fons - la Pomfrey va assenyalar un llit amb unes cortines - que ara mateix vinc.

La Pomfrey es va allunyar cap al seu despatx. Vaig fulminar al Karl amb la mirada, en broma, i li vaig dir:

- Molt bonic, això d'aliar-te amb la infermera en contra meva, eh?

Vaig posar-me a caminar cap al llit. La Pomfrey va còrrer les cortines, i em va fer apujar la samarreta. Em va posar el termòmetre mentre m'examinava el coll, les orelles i el pit. En acabat em va fer aixecar i em va dir:

- Senyoreta Possesseur, si torna a encostipar-se aquest mes no la deixaré sortir. Prengui's això avui a l'hora de sopar - va fer, allargant-me una ampolleta amb un líquid taronjos -, i si demà passat no està bé, torni aquí.

- Gràcies, Madame Pomfrey.

Vaig aixecar-me de la camilla, posant-me la samarreta mentre corria la cortina. Vaig anar cap al Karl, posant-me l'ampolleta a la butxaca.

- Apa, ja està, content?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Curant un refredat  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Curant un refredat    Curant un refredat  EmptyDl Gen 10, 2011 2:40 am

- Estic satisfet, més que content.- vaig dir.- satisfet perque m'has fet cas tot i la teva tosuderia.- vaig riure.- I responent a la teva pregunta, si, aliar-se amb la enfermera per anar en contra teu és la mar de dibertit.- vaig posar acara d'angelet.- Va, anem, que es veu d'una hoa lluny que no t'agrada estar aqui dins.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Curant un refredat  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Curant un refredat    Curant un refredat  EmptyDl Gen 10, 2011 2:47 am

- Si, anem, abans que la Pomfrey s'hi repensi i em vulgui fer una altra repassada exhaustiva!

Vaig agafar-lo del braç, i el vaig arrossegar cap a la porta.

- Vols anar a algun lloc en especial? - li vaig preguntar, quan haviem sortit de la infermeria.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Curant un refredat  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Curant un refredat    Curant un refredat  EmptyDl Gen 10, 2011 3:00 am

-Em penso que qualsevol lloc m'està bé- vaig dir.- això si, a l'interior del castell, que no vull que et tornis a refredar eh.- vaig dir-li rient.

Em vaig parar al mig del passadís a pensar en algun lloc que valgués la pena anar amb ella i que no fos a l'exterior, fins que se'm va acudir. La vaig agafar de la mà i la vaig estirar escales amunt, cap a la Torre d'Astronomia.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Curant un refredat  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Curant un refredat    Curant un refredat  EmptyDl Gen 10, 2011 3:08 am

Va agafar-ma la mà, estirant-me cap a les escales. Em vaig deixar portar, i el vaig seguir.


[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Curant un refredat
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Curant les ferides obertes

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Infermeria-
Canviar a: