Qui està Connectat | En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Curant un refredat | |
| | Autor | Missatge |
---|
Invitat Invitat
| Assumpte: Curant un refredat Dv Gen 07, 2011 6:25 am | |
| Vem arribar a l'infermeria, ella encara feia morros perque l'habia obligat a anar-hi i jo tenia un somriure de suficiència a la cara.
-Va passa.- vaig dir mentre aguantava la porta.- com tu has dit com abans passis abans en podràs sortir.
Interiorment vaig riure amb la possibilitat de que Madame Pomfrey se la volgues quedar tota la nit. |
| | | Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Curant un refredat Dv Gen 07, 2011 7:39 am | |
| Vaig abançar a contracor cap a dins de la infermeria. Vaig veure a la Pomrey i vaig dir:
- Madame Pomfrey! - es va girar cap a mi -. M'he encostipat, i ell - vaig assenyalar al Karl -, ha insistit a portar-me aquí. Li pot dir que no és més que un encostipat i que em passa deu cops l'any? | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Curant un refredat Dl Gen 10, 2011 2:08 am | |
| Vaig mirarme a la Gisèlle, i després a Madame Pomfey.
-Gi, m'és igual quantes vegades et refredis a l'any.- això no implica que no haguem de ser aqui per a que et curis.- és o no és enfermera?
-és, és senyor Foster- vaig dir la senyora i és va mirar a la Gisèlle. |
| Assumpte: Re: Curant un refredat Dl Gen 10, 2011 2:28 am | |
| Vaig aixecar els ulls.
- Madame Pomfrey, estic bé...
- Senyoreta Possesseur, passi allà al fons - la Pomfrey va assenyalar un llit amb unes cortines - que ara mateix vinc.
La Pomfrey es va allunyar cap al seu despatx. Vaig fulminar al Karl amb la mirada, en broma, i li vaig dir:
- Molt bonic, això d'aliar-te amb la infermera en contra meva, eh?
Vaig posar-me a caminar cap al llit. La Pomfrey va còrrer les cortines, i em va fer apujar la samarreta. Em va posar el termòmetre mentre m'examinava el coll, les orelles i el pit. En acabat em va fer aixecar i em va dir:
- Senyoreta Possesseur, si torna a encostipar-se aquest mes no la deixaré sortir. Prengui's això avui a l'hora de sopar - va fer, allargant-me una ampolleta amb un líquid taronjos -, i si demà passat no està bé, torni aquí.
- Gràcies, Madame Pomfrey.
Vaig aixecar-me de la camilla, posant-me la samarreta mentre corria la cortina. Vaig anar cap al Karl, posant-me l'ampolleta a la butxaca.
- Apa, ja està, content? | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Curant un refredat Dl Gen 10, 2011 2:40 am | |
| - Estic satisfet, més que content.- vaig dir.- satisfet perque m'has fet cas tot i la teva tosuderia.- vaig riure.- I responent a la teva pregunta, si, aliar-se amb la enfermera per anar en contra teu és la mar de dibertit.- vaig posar acara d'angelet.- Va, anem, que es veu d'una hoa lluny que no t'agrada estar aqui dins. |
| Assumpte: Re: Curant un refredat Dl Gen 10, 2011 2:47 am | |
| - Si, anem, abans que la Pomfrey s'hi repensi i em vulgui fer una altra repassada exhaustiva!
Vaig agafar-lo del braç, i el vaig arrossegar cap a la porta.
- Vols anar a algun lloc en especial? - li vaig preguntar, quan haviem sortit de la infermeria. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Curant un refredat Dl Gen 10, 2011 3:00 am | |
| -Em penso que qualsevol lloc m'està bé- vaig dir.- això si, a l'interior del castell, que no vull que et tornis a refredar eh.- vaig dir-li rient.
Em vaig parar al mig del passadís a pensar en algun lloc que valgués la pena anar amb ella i que no fos a l'exterior, fins que se'm va acudir. La vaig agafar de la mà i la vaig estirar escales amunt, cap a la Torre d'Astronomia. |
| Assumpte: Re: Curant un refredat Dl Gen 10, 2011 3:08 am | |
| Va agafar-ma la mà, estirant-me cap a les escales. Em vaig deixar portar, i el vaig seguir.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Curant un refredat | |
|