Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Hipotèrmia - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Hipotèrmia - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Hipotèrmia - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Hipotèrmia - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Hipotèrmia - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Hipotèrmia - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Hipotèrmia - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Hipotèrmia

3 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Invitat
Invitat

Hipotèrmia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hipotèrmia   Hipotèrmia - Página 2 EmptyDl Des 27, 2010 10:58 am

Me la vaig quedar mirant amb els ulls com plats.

- Vols que faci veure que estem sortint? - vaig cridar-. Escolta, que només venia a veure com estaves... si ho arribo a saber...O.O
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Hipotèrmia   Hipotèrmia - Página 2 EmptyDl Des 27, 2010 11:04 am

- No seria sempre! - li vaig aclarir de seguida-. Només de cara els d'Slytherin, que, pfff, ja veus tu quan estem amb els d'Sly. Ni tan sols anem junts a classe ni res, de manera que les vegades que seríem amb algun Slytherin serien nul·les. Tampoc no et demano res de l'altre món - vaig dir ràpidament-. Només que... quan vegis que hi ha algun Sly a prop, doncs m'agafis de la mà, o de la cintura, o m'abracis... joh, és el que fas tota l'estona, tampoc no és que et costi un gran sacrifici...!

"Calla, burra, a sobre que li demanes el favor, encara et fots amb ell"

- Per favor. Per favor. Per favor. Per favor. Per favor... - em posaria pesada fins que em digués que sí.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Hipotèrmia   Hipotèrmia - Página 2 EmptyDl Des 27, 2010 11:16 am

- Agatha - vaig fer quan va parar per agafar aire-. Sóc gay.

Em vaig posar una mica vermell. No ho havia dit mai a ningú, encara, a ningú de l'escola. Però sabia que amb l'Agatha s'hi podia confiar, i que probablement ella que acceptava als fills de muggle i fins i tot als híbrids, s'ho prendria bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Hipotèrmia   Hipotèrmia - Página 2 EmptyDl Des 27, 2010 11:51 am

O.O

- Ah sí? -em vaig quedar callada un moment-. No m'ho esperava. Però bé, millor m'ho poses, així després no hi ha malentesos ni incomoditats ni tonteries d'aquestes.

Me'l vaig mirar expectant.

- I bé? Siusplau? Ho faràs? Com una favor personal a la teva amiga de l'ànima?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Hipotèrmia   Hipotèrmia - Página 2 EmptyDl Des 27, 2010 11:55 am

M'ho vaig quedar rumiant una estona, esperant que se li acabés l'aire dels pulmons. Ben pensat només seria com gastar una bora als Slytherin. Fer que quedéssin malament. A més, m'encantava com li havia tret importància al que li acabava de dir. Era una bona amiga. I ningú no hi sortiria perdent, de fet...

- Està bé... - vaig dir amb un sospir-. Suposo que serà divertit veure la cara dels d'Slytherin. ^^

Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Hipotèrmia   Hipotèrmia - Página 2 EmptyDt Des 28, 2010 2:05 am

- Oh, sí, gràcies, Saul. - li vaig dir i li vaig fer una abraçada-. Te'n dec una de veritat. Serà divertit, ja ho veuràs.

Li vaig fer un somriure i em vaig tornar a posar bé al llit.

- Escolta, i això que ets gay ho sap algú? -- li vaig preguntar abaixant la veu-. Perquè normalment corren una de rumors que no vegis, i jo no n'havia sentot mai res...
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Hipotèrmia   Hipotèrmia - Página 2 EmptyDt Des 28, 2010 2:07 am

- Doncs d'aquí l'escola... no. - vaig dir, posant-me una mica vermell-. Bé, sí, la meva germana, però ella és família, de manera que no compta, suposo. A més ella no ho diria mai a ningú. I et demanaria que tu tampoc. Ho diré, però ho vull fer jo.
Tornar a dalt Ir abajo

Hipotèrmia
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Infermeria-
Canviar a: