Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Cops de bat    HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 25 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 25 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Cops de bat    HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Cops de bat    EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Cops de bat    EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Cops de bat    EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Cops de bat    EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Cops de bat    EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Cops de bat

2 participantes
AutorMissatge
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

Nombre de missatges : 1959

Cops de bat    Empty
MissatgeAssumpte: Cops de bat    Cops de bat    EmptyDl Nov 08, 2010 6:15 am

Aquells últims dies tot havia estat... horrible. Havíem tingut l'ensurt inicial del Mark Shuller, però aleshores ens havíem embolicat amb la Black... Tot semblava anar bé, però en pocs dies, la noia m'havia deixat penjat dues vegades, i per acabar-ho de rematar el dia següent hi havia hagut un assassinat, el de la Cassey Carlyle.

Vaig agafar un bat i vaig deixar anar una bala, que va sortir disparada. Vaig carregar el braç, preparant-me, i vaig esperar que vingués la bala. I quan va arribar... PAM!, la vaig engaltar amb el bat, amb ràbia, i va sortir disparada cap al cel.
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Nombre de missatges : 523

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Cops de bat    Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cops de bat    Cops de bat    EmptyDl Nov 08, 2010 7:37 am

Vaig arribar al camp de quidditch ja preparada amb el bat per anar a desfogar-me una mica. Però quan vaig arribar ja hi havia algú.

-Merda...- vaig murmurar, procurant que no em sentís, just abans d'enlairar-me. No em venia gens de gust parlar amb ningú, i esperava que el camp estigués buit. (Il·lusa de mi)

-Ei!-tot i aixó vaig saludar al Slytherin que hi havia per allí, pegant cops a la bala- De mal humor?

[Off: No, no et tenim por, Fortin xDD]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Cops de bat    Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cops de bat    Cops de bat    EmptyDl Nov 08, 2010 8:17 am

Vig anar al camp havia de practicar una mica, vaig veure a l'Emily, bé allò volia dir que podriem practicar juntes ja que les dues erem batejedores i ens haviem de cordinar bé, també vaig veure al Fortin, els dos semblava que no tenien ganes de parlar, sinó de desfogar-se,

-Hola- vaig saludar devilment...
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Cops de bat    Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cops de bat    Cops de bat    EmptyDl Nov 08, 2010 9:03 am

Vaig anar al camp i alla em vaig trobar a tres persones.

-Hola Alice, Emily i Kikus!!! k tal va???
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

Nombre de missatges : 1959

Cops de bat    Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cops de bat    Cops de bat    EmptyDl Nov 08, 2010 9:35 am

- És que no es pot estar mai tranquil, en aquesta escola? - vaig dir mentre em preparava per clavar un altre cop de bat a la bala.

Aquesta va arribar a tal velocitat que tot el meu braç se'n va ressentir, del cop. La bala, però, va sortir a tal velocitat que la vaig perdre de vista.

- Resulta que, just quan sóc aquí al camp, tothom ve a entrenar...
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Estatus

Cops de bat    Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cops de bat    Cops de bat    EmptyDt Nov 09, 2010 6:16 am

Vaig saludar a la Sally amb la mà, i vaig girar-me cap a l'Alice, somrient.

-A tu et volia veure jo per aquí- vaig dir-li- Preparada per entrenar?

Després, el comentari del Slytherin em va apagar el somriure.

-Tranquil·let, eh? Si vols ja ens anem cap a l'altre banda...- vaig intentar mirar-lo amb cara d'odi, però no se'm donava molt bé, i crec que vaig acabar mirant-lo amb cara de fàstic. Bé, almenys ho vaig intentar.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Cops de bat    Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cops de bat    Cops de bat    EmptyDt Nov 09, 2010 7:20 am

-Si Emily anem a entrenar que em de superar aquest impertinent(quina paraula més rara xdxd) - vaig dir assensinant amb la mirada al Fortin- a per cert hauriem de preparar algún entrenament no?

-Ah hola Sally- li vaig saludar i em vaig girar de nou cap a l'Emily.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Cops de bat    Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cops de bat    Cops de bat    EmptyDj Nov 11, 2010 3:41 am

-Jo també venia a entrenar, però em quedaré aquí , no pensu deixar que un merdes com tu em foti fora!! Vaig dir dirigintme al kikus, i desprès el vaig fulminar amb la mirada.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Cops de bat    Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cops de bat    Cops de bat    EmptyDs Nov 27, 2010 11:53 pm

E tampoc cal que et passis que el pobre deu estar estressat, li vaig dir a la Sally- tampoc és per dir-li això...
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Cops de bat    Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cops de bat    Cops de bat    EmptyDs Nov 27, 2010 11:55 pm

-li dic el que vull, vale!! -vaig dir amb un to una mica borde, estava estressada aquel dia per aixó havia anat al camp.

Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Cops de bat    Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cops de bat    Cops de bat    EmptyDg Nov 28, 2010 5:42 am

Jo no li havia dit res malament i ella m'havia anat de borde amb lo feliç que venia jo no m'ho espallaria ningú.

-Mira noieta si estas tant estressada ves a les cuines i et prens una til·la- definitivament allò era massa borde per mi- bueno ja mentens que aquí pau vale, bueno anem Emily
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Estatus

Cops de bat    Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cops de bat    Cops de bat    EmptyDg Nov 28, 2010 6:13 am

-Sí, millor anem...- vaig murmurar. No em venia gens de gust barallar-me amb ningú, i menys al Camp de Quidditch, que per mi era tot pau i harmonia (Menys els partits de quidditch, clar)

L'Alice i jo ens ens en vem anar més cap a la dreta, a entrenar una mica.

[L'Alice i jo ens anem cap a la dreta (?) xDD]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Cops de bat    Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cops de bat    Cops de bat    EmptyDg Nov 28, 2010 6:16 am

vaig ignorar el que m'havia dit la alice, no volia enfadar-me ni estressar-me mes.Vaig recollir el bat que tenia al terra per començar a entrenar.
Tornar a dalt Ir abajo

Cops de bat
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1