| DUEL FORMAL | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Invitat Invitat
| Assumpte: DUEL FORMAL Ds Nov 06, 2010 1:59 am | |
| Estava esperant a la Slytherin per aplastar-la. |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: DUEL FORMAL Ds Nov 06, 2010 2:01 am | |
| -Moriràs Rapunzel Davies.- vaig dir amb ràbia. |
|
| |
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: DUEL FORMAL Ds Nov 06, 2010 2:01 am | |
| El miembro ' Cassey Carlyle' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : -------------------------------- #3 'Dau' : | |
|
| |
Rapunzel Davies Professorat
Nombre de missatges : 1021 Fecha de inscripción : 06/10/2010 Edad : 31
Estatus Estudis: MAG en Alquímia Residència: -
| Assumpte: Re: DUEL FORMAL Ds Nov 06, 2010 2:03 am | |
| -Això MAI, Cassey Carlyle- vaig contestar fredament. | |
|
| |
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: DUEL FORMAL Ds Nov 06, 2010 2:03 am | |
| El miembro ' Rapunzel Davies' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : -------------------------------- #3 'Dau' : | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: DUEL FORMAL Ds Nov 06, 2010 2:06 am | |
| -Sóc una Ravenclaw.- vaig dir- mai podràs amb mi.-Tarantallega- vaig xisclar |
|
| |
| Assumpte: Re: DUEL FORMAL Ds Nov 06, 2010 2:09 am | |
| Vaig riure histèricament. -I jo una Slytherin, PUTA-vaig dir-li, i vaig desviar el seu encanteri amb un simple movoiment de vareta.- Això es tot el que tens? - la vaig picar. -Animo Linqui-l'encanteri se li dirigia rapidament al pit. | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: DUEL FORMAL Ds Nov 06, 2010 2:14 am | |
| Que rapida era la molt puta. -Protego- vaig dridar amb totes les meves forçes, tan fort que emma va sortir disaparada enrere i a mi per sort, no em va tocar el seu encanteri. -Ara et demostraré el que tinc NENA- vaig dir remarcant les ultimes dos sílabes- Levicorpus. |
|
| |
| Assumpte: Re: DUEL FORMAL Ds Nov 06, 2010 2:16 am | |
| -Protego- vaig riure.-Que infantil que ets nena tonta. -Sectusempra-vaig cridar, sabia que estava prohibit aquella encantari però m'era igual. | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: DUEL FORMAL Ds Nov 06, 2010 2:20 am | |
| -Locomotor- una armadura es va posar devant meu per parar l'encanteri i sense pensar-ho vaig dir: -Pertificus Totalus- li va tocar de ple- i ara, li vaig dir mirant-la perque tothom et vegi en ridicul- Levicorpus- la noia va quedar penjant cap per avall a 2 metres del terra.- Així aprendras a no posarte amb els teus superiors, PUTA.
[TEMA TANCAT] |
|
| |
| DUEL FORMAL | |
|