Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Mal despertar. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Mal despertar. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Mal despertar. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Mal despertar. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Mal despertar. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Mal despertar. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Mal despertar. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Mal despertar.

4 participantes
AutorMissatge
Invitat
Invitat

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDc Oct 27, 2010 6:04 am

Els meus ulls es van obrir lentament. El cos em feia mal cada cop que l'intentava moure. Merda, ara ho recordava m'havia petrificat la noia d'Slytherin.
Vaig girar el cap el meu costat i descansava l'Edgar que malgran ja no estar petrificat encara no s'havia despertat.
Si es pensaven que aquest era el meu unic intent anaven clares aquelles dues. Pensava pujar a la torre un altre dia i pensava tirarme, sense perdre temps.
No odiava a les dues noies, em queien bé. Però no els hi perdonava que no m'agessin deixat tirar-me.
Vaig tancar els ulls desitjat que el dolor passes per tornar-me a ixecar. I algun dia (aviat) tornar-ho a intentar.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Nombre de missatges : 733

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDj Oct 28, 2010 2:38 am

Em vaig despertar, em feia mal el cap, però molt més el canell. Vaig mirar i vaig vore a la Sally i a una xica que no coneixia. Uns llits a la meua esquerra estava la Celo.

- Celo, que sapigues que ja em dona igual el que fases, com si et vols tirar desde a la via del tren. - vaig dir.

- Veig senyoret Williams que ja se ha despertat, entre voste i la seua germana no hi ha dia que no tinga treball.- va dir MP.

Aquesta es va apropar i em va mirar el canell.

- Li fa mal, a que si? Li posare una venda, no se la lleve!- va dir mentres me vendava el canell.

Em vaig girar cap a les xiques.

- Em podrieu dir quina hora és?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDj Oct 28, 2010 2:42 am

Per fi la celo i l'edgar s'havien despertat.

-Ei!!! com esteu??, A si Edgar, són les 16:41, estaveu tan monus dormint!!!! jiji!! sem va escapar una rialleta.

Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDj Oct 28, 2010 2:45 am

- Les 16:41!?- vaig dir alucinant.- Duc aci 11 hores!- vaig dir , aleshores em vaig recordar d'una cosa- Merda, havia quedat amb Sam a les 2... Em mata, segur que em mata.- vaig dir mentres em tombava de nou al llit.
Coneixent a Sam em pareixia estrany que no estiguera aci, pot ser encara no sabia res.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDj Oct 28, 2010 3:04 am

-Tranquil, tens una bona explicació, ademes ningú exepte els que estem aqui i la infermera sabem que estas aqui, així que cuan s'enteri vindra corrent, segur que vindra corrents!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDj Oct 28, 2010 3:05 am

Vaig entrar a la infermeria donant una patada a la porta, acabava de enterar-me.

- EDGAR WILLIAMS!- vaig cridar al entrar- ÉS POT SABER QUE HAS FET!?- vaig dir al apropar-me al seu llit. Em vaig donar compte de que tenia el canell envenat. - Estas be?- vaig dir preocupada. Em vaig sentar al seu costat en el llit i el vaig abraçar- No et poses en embolics, esta clar? Això sols ho puc fer jo.- vaig dir abraçant-lo més fort. Aleshores em vaig donar compte de que no estava sola, estava la Sally, la Rapunzel i aquella d'alla pareixia la Celo? Em vaig fixar millor, si, la Celo.
Sabia que no havia sigut res, però sempre em preocupava per ell.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDj Oct 28, 2010 3:12 am

Dit i fet, vaig sentir la porta i abans que alçara el cap, ja sabia que era ella.

- Hola Sam, si, estic be, tan sols ha sigut un accident.- vaig dir, aquesta em va abraçar.- Aixi que sols tu et pots posar en embolics, val, esta be, tots teus.- vaig dir abraçant-la.- Tampoc ha sigut per a tant.- encara que sabia que pasara el que pasara es preocupava per mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Residència: Gryffindor

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDj Oct 28, 2010 3:18 am

Vaig entrar a la infermeria a que Madame Pomfrey m'omplís l'inhalador. Quan vaig arribar, però, em vaig trobar a l'Ed estirat en un llit. Immediatament vaig córrer cap allà.

- Ed! Què t'ha passat? No hauràs fet alguna cosa, oi?- vaig dir preocupada. Aleshores vaig aixecar el cap, i vaig veure la Sam. No l'havia trobat quan l'havia anat a buscar i no sabia si estaria enfadada amb mi per ser amiga de la Gisèlle.

- Hola, Sam...
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDj Oct 28, 2010 3:24 am

De cop la infermeria es va omplir. -Hola sam, hola erin!! que feu aqui??

No podia aguantar les ganes d'explicar el que havia passat, no savia si l'egar volis que hosabessin, però de totes formes ho anava a dir.

-Mira sam i erin ho su explicare, estavem a la torre d'astronomia quan... la celo va petrificar al edgar perque li volia salvar la vida, la seguent en ser petrificada anava a ser yo, quan va arribar la rapunzel i va petrificar a la celo, tot segit els vam portar a la infermeria, i llavorenss.... eu arribat!! que us sembla???? Wink

Em vaig dirigir a l'edgar i li vai dir:-Ho sentu si no volies que ho sapiguessin , no podia ressistir-me!!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDj Oct 28, 2010 3:30 am

Vaig sentir les paraules, espera, espera, que la Edi havia salvat la vida a Celo i aquesta l'havia petrificat?
- QUE?!- vaig dir mentres me alçava.- Et salva la vida i el petrifiques?!- vaig dir amb la intenció d'anar cap alli i dir-li quatre coses, dic intenció per que vaig notar que algú me agafava per raere i no em deixava menejar-me.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Residència: Gryffindor

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDj Oct 28, 2010 3:35 am

Oh oh. Vaig veure que la Sam anava cap a la Celo. La vaig agafar a temps.

- Sam, escolta, tranquilitza't una mica. Estàn tots bé, val? No passa res, ja ens ocuparem després d'això. Ara anem a fora i tranquilitzem-nos una mica, eh?

Vaig anar cap als altres.

- Adéu! Celo i Ed, ja us esteu posant bé val?

I vaig començar a arrosegar la sam cap a fora, una mica nerviosa per si estava enfadada amb mi.

Editat per darrera vegada per Erin River el Dj Oct 28, 2010 3:42 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDj Oct 28, 2010 3:38 am

Em vaig deixar arrastrar per la Erin.

- Que conste que aço no quedar aixi!- vaig dir- Edi, ens vejam, i aquesta nit he de parlar amb tu.- vaig dir abans de eixir per la porta.

[Eixim del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDj Oct 28, 2010 6:59 am

-Però si t'ha salvat la vida- vaig dir imitant la germana de l'Edgard- aquas li he demanat que ho fes?! ni si quiera em volia suisidar!. I Williams em sembla perfecte que et dongui igual si em tiro per una via- vaig dir mirant-lo encara emprenyada per haber-mo impedit- així no tindre que petrificar-te per segona vegada.
Em vaig aixecar del llit fingint que no em feia mal el cos ni el cap.
-Sabeu on hi ha un calmant o un gelocatil per anar fent via?- vaig preguntar llençant la pregunta a qui fos.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Nombre de missatges : 1021

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDs Oct 30, 2010 2:09 am

Estava a l'enfermeria de cos present però tenia el cap totalment en un altre lloc; vaig sentir remor de converses i com la Sam entrava esperiotada a la infermeria i despres d'ella l'Erin, i com despres les dues juntes marxaven. Després vaig sentir la pregunta de la Celo.
-Mira maca, si et fa mal el cos t'agunates, mes te'n faria si t'haguesis llençat, bé o potser no perque t'haguesis matat, em sembla perfecte que no apreciis gens la teva vida, però com tornis a fer mal a la Sally o al Edgar o a qualsevol quie em caigui per per alguna de les teves estupides tonteries, te les veuras amb mi.- i el vaig quedar tan ampla, llavors em vaig Girar cap a l'edgar.- Hola- vaig dir-li- no em coneixes, sóc la Rapunzel, de Sisé, d'Slytherin, sóc amiga de la Sam, encantada de coneixer-te per fi.- vaig somriure.
Llavors va apareixer Madame Pomfrey.
-Senyoreta Davies,contro-li la lliure expressió de les seves emocions- va dir-o em veure obligada a fer-la fora d'aquesta Sala.
-Uix, ho sento esque m'he exaltat- vaig exclamar- no es preocupi, mintentaré- vaig dir remarcan la paraula i mirant a la Celo- controlar.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDs Oct 30, 2010 2:15 am

Em vaig girar cap a la Rapunzel.

- Sly i amiga de la meua germana, be, doncs si eres amiga deuras de ser diferent, es la primera vegada que Samus te alguna amiga sly.- vaig dir.- Encantat.- vaig dir. Vaig agafar una pastilla de damunt de la meua tauleta, i li la vaig tirar a Celo.- Tin.- despres em vaig alçar i em vaig posar les sabatilles.- Crec que ja em trobe millor.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDs Oct 30, 2010 8:35 am

-Trenquila prinzezeta. Vaixa els fums- i vaig riure- no em volia suisidar, per si no t'ha quedat clar. I vaig obrir l'ermari en busca d'algo per poderme enar i deixar enrera aquells panolis estupids.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Estatus

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDs Oct 30, 2010 8:39 am

Em vaig posar la túnica:
- Jo marxe, ja duc aci suficient temps- vaig dir- Ens vorem!
Vaig eixir per la porta.

[isc del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDs Oct 30, 2010 9:01 am

Vaig trobar el que buscava.
-No ens veiem- vaig dir sortint-d'allà.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies

Nombre de missatges : 1021

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Mal despertar. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mal despertar.   Mal despertar. EmptyDs Oct 30, 2010 8:49 pm

M'habien deixat sola a la infermeria, així que em vaig aixecar i em vaig dirigir cap a la porta.
-Adeu, Sra Pomfrey.- vaig murumurar mentre sortia per la Porta.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

Mal despertar.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1