Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Pràctiques ^^ HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 18 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 18 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Pràctiques ^^ HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Pràctiques ^^ EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Pràctiques ^^ EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Pràctiques ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Pràctiques ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Pràctiques ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Pràctiques ^^

3 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Nombre de missatges : 198

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDt Oct 26, 2010 8:58 am

Havíem sortit del castell en direcció al camp de Quidditch. Feia un dia preciós, amb sol i només amb una petita brisa. Tindríem una bona tarda per a practicar amb l'escombra.

Vam arribar al camp. Ens vam aturar. La Georgia semblava una mica nerviosa. Vaig agaafar-li la mà per a donar-li ànims, però de seguida l'hi vaig deixar anar...em vaig enrojolar.

- Què, preparada? - Vaig somriure. "De segur que tinc els ulls d'un verd intens, ara mateix" Vaig pensar.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Nombre de missatges : 434
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDt Oct 26, 2010 9:43 am

- Sí, vaig a buscar una escombra, espera - li vaig dir, i vaig marxar corrents cap a l'armari de les coses de quidditch. Vaig escollir una cometa 360, que sabia que eren robustes, i quell model era antic, o sigui que no podia córrer massa.

Quan vaig tornar ell ja m'esperava amb els ulls verds que li brillaven al sol. Vaig somriure, contenta de saber que se sentia a gust.

- Què, per on comencem... allò de l'"Amunt"? T'aviso que no se'm dóna bé, eh?
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDt Oct 26, 2010 9:49 am

Vaig veure com sortia corrent cap a l'armariet de les escombres i en treia una Cometa 360. Quan tornava vaig veure els seus cabells rossos voleiant a la petita brissa. Semblava contenta de poder fer alguna cosa.

- Sí, començarem amb l'Amunt- Vaig dir-li. I com a demostració, vaig posar la meva escombra al terra i vaig deixar anar un convinçent "Amunt!" i la meva raigdefoc va enlairar-se fins la meva mà. - Veus? No és gaire dificil, G. Simplement cal que ho diguis convençuda, així l'escombra sent la teva seguretat i és més fàcil que puji. Vinga, prova-ho tu, ara.

Vaig apartar-me una mica, perquè tingués espai. I li vaig fer un gest de 'vinga, ara et toca a tu'. Vaig somriure-li
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDt Oct 26, 2010 9:57 am

- Molt bé... - vaig dir no gaire convençuda-. Mmmm... Amunt!

L'escombra no es va ni moure >.<.

"Vale. Tranquil·la, tu pots".

- Amunt... - l'escombra es va quedar quieta on era, com si a sobre se'n burlés-. Erik, em sembla que l'escombra m'està mirant malament...
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDt Oct 26, 2010 10:04 am

Vaig deixar anar una rialla.

- G, l'escombra no et mira malament, simplement és que no ho dius amb gaire convenciment! - Vaig tornar a riure.

Vaig anar cap on era ella, vaig posar-li una mà a l'espatlla i l'altra l'hi vaig posar a sobre de la mà que tenia estesa sobre l'escombra.

- Respira fons, tranquilitza't i quan sentis que estas prou segura, torna-ho a provar. Vinga!

Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDt Oct 26, 2010 10:10 am

"Claaaaro, amb tu aquí tan a prop estaré més tranquil·la, no?" vaig posar mentre notava que se'm posava la pell de gallina.

- Vale... ehem... Mmmm... - em vaig mirar l'escombra i em vaig imaginar que era l'Agatha, que n'acabava de fer alguna i jo l'estava renyant-. Ara veuràs... AMUNT!

I, miraculosament, tot i que poc a poc, l'escombra va pujar fins a la meva mà.

- Miiiiira! Ho he aconseguit!
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDt Oct 26, 2010 10:21 am

- Ben fet! Ho veus com ho podies fer? - I amb un acte reflex, la vaig abraçar des de darrera, la posició on era. Vaig adonar-me'n de seguida i me'n vaig separar!

Em vaig aclarir la gola -Bé, si..d'aixó...ejemm...ara haurem de...ah! Sí! Ara començarem a muntar l'escombra i a enlairar-nos. Un cop tens l'escombra agafada, passes una cama per sobre i et quedes com si estiguessis muntant a cavall- vaig veure com la Georgia feia el moviment - Ho tens? Si? Bé, ara, per enlairar-te has de donar una patada al terra i notaràs com l'ecombra va guanyant alçada.

Vaig fer-ho jo primer perquè ella ho veiés. Amb els ulls com dos taronjes, la Georgia em mirava des del terra.

Vaig descendir, me la vaig mirar i li vaig dir- El teu torn, senyoreta.^^ Jo m'enlairaré amb tu, per si tens algun problema. Per cert, intenta mantenir l'equilibri, no sigui cosa que caiguis a terra.

Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDt Oct 26, 2010 9:20 pm

- Vale... a veure...

Amb les mans blanques de tant fort com estava agafant el pal de l'escombra (que no tenia clar ni com s'agafava), vaig fer una petita patada al terra i em vaig enlairar a poc a poc ben bé mig metre de terra. No em sentia gens segura, allà suspesa. Vaig intentar volar un metre més amunt, on era l'Erik movent-me una mica a esquerra i dreta per intentar mantenir l'equilibri. Però llavors vaig fer una estrevada sense voler i vaig caure de cul a terra.

- Ouch... >.<

Quin ridícul que estava fent, i a sobre davant de l'Erik... Com se m'havia acudit dir-li que sí?
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDt Oct 26, 2010 9:53 pm

Va començar a enlairar-se...però de sobte va fer una estrebada i va caure de cul... Pobre Georgia, no li havia dit com havia de posar les mans. Si es que en seré de burru!

- G! Que t'has fet mal? O.O Ho sento! Ha estat culpa meva...no me n'havia recordat de dir-te com es posaven les mans! - Vaig ajudar-la a que s'aixequés. - Estàs bé? Ho vols tornar a provar? Et juro que aquesta vegada no em descuidaré de dir-te les coses. U.u'

Vaig mirar-me-la, esperant la seva resposta.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDt Oct 26, 2010 11:17 pm

- No pateixis, sóc jo que vaig néixer torpe...

Li vag agafar les mans perquè m'ajudés a aixecar-me.

- Si tornem-hi no passa res... és que em sembla que vaig amb por i agafo l'escombra massa fort, i quan m'obligo a mi mateixa a dominar-la, llavors reacciona massa a la valenta... U.U'
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDc Oct 27, 2010 9:27 am

Es va alçar. Volia tornar-hi.

-Bé - vaig dir, posant-me en tema - L'escombra, l'has d'agafar amb decisió, però no massa fort, que és el que t'ha passat abans i per això has caigut. - Va fer el gest d'agafar l'escombra.- Perfecte! Ho vas agafant, G. Un cop t'hagis enlairat, i amb suavitat, i un com hagis agafat equilibri, hauras de començar a donar empenta a l'escombra perquè es mogui. Si vols que vagi endavant has d'anar tirant el cos cap endavant depenent de la velocitat que vulguis que agafi i per canviar de direcció o girar, simplement hauras de donar-li una PETITA -vaig donar émfasi a aquesta última paraula - estrebada amb el braç de la direcció que vols girar. Per exemple, si vols girar a la dreta has de moure una miqueta el braç cap a la dreta i viceversa. Més endavant ja t'ensenyaré que també pots canviar de direcció movent el cos cap a un costat o cap a l'altre, però mentre no en sapigues del tot ho farem així que és més senzill.

Me la vaig mirar, semblava estar assumint tota aquella informació.

- Preparada per tornar a provar-ho?
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDc Oct 27, 2010 10:05 am

- Sí, sí - vaig dir, una mica més convençuda-. Val, a veure. les mans... ben posades. Ehem... i ara... amunt.

Vaig fer una coça a terra i em vaig enlairar un parell de metres. Vaig frenar i vaig recuperar l'equilibri.

- Ara, si em tiro endavant...

La escombra va anar endavant.

- Sííí, bona noia - vaig fem amb on somriure-. I si vull girar... faig així...

Vaig intentar fer una estrebadeta, però la escombra no obeïa. Vaig provar més fort... i vaig fer una volta de 360 graus que de poc no em tira a terra.

- Woooo, wo, wo. Val, de moment puc anar recte! - vaig declarar.
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDc Oct 27, 2010 10:20 am

Vaig veure com la Georgia s'enlairava i aconseguia aguantar l'equilibri. Va intentar girar, pero no ho va aconseguir, al contrari, quasi cau altra vegada de l'escombra.

- Vigila Georgia! - Vaig cridar, però vaig veure que seguia sobre l'escombra. Vaig agafar la meva raigdefoc i em vaig enlairar per apropar-me a ella

- Aviam, sembla que aquesta cometa no giri a les petites estrebades, deu ser que és massa vella. Perquè no proves a inclinar-te una miqueta cap a la direcció on vols anar? Així - I ho vaig fer jo, inclinant-me cap a la dreta, i l'escombra també ho va fer.- Prova d'inclinarte cap a la dreta, jo em quedo al teu costat per si perds l'equilibri. Vinga!
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDc Oct 27, 2010 7:30 pm

Vaig assentir, tot i que una mica insegura. Decididament, allò no estava fet per a mi.

Vaig ascendir una mica més, impulsant el cos només una mica cap endavant, i després vaig intentar grirar cap a la dreta tal i com ho feia l'Erik. L'escombra, ara sí, va obeir, i va girar. Em vaig haver d'agafar fort, perquè tenia por de caure, tot i que, pel que es veia, l'escombra havia fet una treva amb mi i no pretenia llançar-me daltabaix.

- Em sembla que començo a fer algun progrés - vaig somriure a l'Erik, que anav tota l'estona al meu costat-. Sento ser una alumna tan dolenta... deus creure que són un desastre... >.<
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDc Oct 27, 2010 9:29 pm

Vaig veure com la Georgia girava el cos i així ho feia l'escombra també. - No agafis el màneg tan for, que llavors si que cauras. Afluixa les mans, G. I això de que ets una alumna dolenta i un desastre, treu-t'ho del cap. Agafes les coses de seguida. Saps, els millors jugadors de Quidditch així van començar, i qui sap, potser acabes sent un dells i tot! - Vaig riure.

No anava gaire segura, que diguèssim, sobra l'escombra. I com li havia dit, aprenia ràpid, i no era una d'aquelles persones que es rendeixen per una petita rascadeta.

- Provem a girar cap a l'altre cantó? - I vaig girar la meva escombra per a posar-me al seu altre costat.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDj Oct 28, 2010 8:14 am

Vaig riure.

- Dubto molt que arribi a ser una professional del quidditch eh... no ho porto a la sang com tu... segur que vas aprendre a volar abans que a caminar... hàndicap de les famílies muggles...!

Vaig mirar de girar cap a l'altre canto i ho vaig aconseguir.

- I no és que agafi les coses ràpidament, és que tu ets un bon professor... un cop ho vaig intentar amb l'Agatha, però em cridava tota l'estona.... >.< és clar que els jugadors de l'equip diuen que també els hi crida a ells... has entrenat amb ella, ja?
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDj Oct 28, 2010 8:40 am

- No cal que ho juris. Entrenar amb l'Agatha és...com dir-ho...diferent a com entrenen l'altra gent - Vaig fer cara d'estar rumiant- Aquest mateix matí he tingut un entrenament amb ella U.U'. Ahir a la nit vam rebre una òliva amb una carta dient que ens convocava a les sis del matí al camp de quidditch. No em fa res matinar, la veritat. Vaig posar el despertador a les 5.30, per tenir temps d'esmorzar i tal, peró l'Agatha, perquè no crec que hagi sigut ningú més, m'ha endarrerit el rellotge, i quan m'he despertat eren les 6.15, així que he fet tard als entrenaments. M'ha fotut correr deu voltes al camp, i despres, a fer flexions. Li he dit no se que de una Foca marina, s'ha rabiat i s'ha posat de peus a la meva esquena quan em quedaven 10 flexions per fer...total, he acabat tot magullat i amb la cara plena de fang U.U' - Vaig veure com la Georgia seguia provant de girar a la dreta i a l'esquerra.

Vaig separar-me'n uns 20 metres, deixant-la suspesa a l'aire, i vaig cridar-li - Va, G! Ara has de venir cap a mi, i si pots, prova de venir amb zig-zag, així practiques els girs. Que et sembla? VINGA!

I vaig obrir els braços com convidant-la a que iniciés el vol
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDj Oct 28, 2010 8:51 am

Vaig fer un sospir en sentir el resum de l'entrenament... sonava molt... Black.

- Molt bé, d'acord...! - vaig exclamar perquè em sentís-. Vaig venint, eh?

Vaig començar a anar cap a ell en zig-zag, que més que zig-zag el que feia una suau onda, ja que no m'en sortia a l'hora de fer girs tancats... com que anava distreta i massa concentrada, no m'en vaig adonar i vaig xocar amb ell abans de frenar. Per por de caure, m'hi vaig abraçar. ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDj Oct 28, 2010 9:02 am

La vaig veure venir, però com que anava distreta, va xocar amb mi, va perdre l'escombra i es va quedar abraçada a mi, per no caure.

La vaig mirar als ulls i la vaig asseure bé a la meva escombra, sense deixar d'aguantar-la amb un braç. Ens vam quedar una estona mirant-nos als ulls...lentament vaig anar aixecant la mà que em quedava lliure, vaig posar-li sota la barbeta i li vaig aixecar la cara perquè em quedés just davant la meva. M'hi vaig apropar i li vaig donar un lleu petó als llavis...
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDj Oct 28, 2010 9:09 am

No vaig saber ben bé què havia passat. Estava a punt de caure de l'escombra i tot d'una estava abraçada a l'Erik i ell em feia un petó. Home, com a canvi era força positiu.

"Força, no. Molt."

M'hi vaig abraçar una mica més fort i vaig seguir el petó. No era com m'ho havia imaginat... era millor.
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDj Oct 28, 2010 9:26 am

Vaig notar com la Georgia se m'abraçava amb més força i em tornava el petó. Vaig notar com un torrent de corrent elèctrica em recorria des d'on ella havia posat les mans a la meva esquena fins ben a dalt del coll.

Vaig apartar-me'n una mica, la vaig mirar als ulls, vaig somriure i vaig tornar a donar-li un petó, aquesta vegada llarg, d'aquells que et deixen sense respiració. Era com si s'aturés el temps i no existís res mes que nosaltres.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDj Oct 28, 2010 10:32 am

Feia mitja hora que buscava la Georgia perquè m'ajudés amb els deures de botànica. Ja havia passat pel Gran Saló, la Biblioteca, els hivernacles, els jardins, i havia preguntat a gent de Hufflepuff que m'havia dit que havia sortit a practicar quidditch. Impossible, a ella no li agradava. Tot i així vaig anar a mirar.

Collons si practicava. Practicar, practicava, però quidditch el que es deia quidditch, exactament no. I a sobre amb el Lestrange. Vaya telaaaaaaaa.... U.U

- EH, LESTANGE! TREU LA LLENGUA DEL COLL DE LA MEVA AMIGA! ¬¬'
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDj Oct 28, 2010 10:36 am

El crit de l'Agatha em va fer fer un bot i em va tornar a la realitat. Què? Què?

- Jo... ehm... - vaig notar que estava vermella com un pebrot-.Accio escombra!

La meva escombra va venir fins ami i més de pressa del que hauria pogut aconseguir en condicions normals vaig aterrar gairebé fotent-me-la.

"Terra traga'm.... "

Per favor, quina vergonya. Vaig agafar l'escombra i em vaig allunyar de allà amb grans gambades, evitant mirar tant a l'Erik com a l'Agatha. Ai per favor....!
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDj Oct 28, 2010 10:47 am

El crit de la Black va fer saltar la Georgia que va fer venir l'escombra, va muntar i va marxar.

-G!! - Vaig cridar - Espera't!

Vaig descendir, aterrant on pocs instants abans havia aterrat la Georgia i vaig córrer en direcció a ella... però ja havia marxat.

Em vaig girar cap a l'Agatha i vaig etzibar-li:

- HAVIES DE VENIR A FICAR EL NAS ON NO ET DEMANEN, OI?

No estava enfadat, sino decepcionat, perquè la Black m'havia pres un moment que feia temps buscava.

Vaig mirar-la amb ràbia.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Pràctiques ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pràctiques ^^   Pràctiques ^^ EmptyDj Oct 28, 2010 10:54 am

- JO? - vaig fer, tota ofesa-. AIXÒ TU! LA GEORGIA ERA LA MEVA AMIGA! NOMÉS FA DOS DIES QUE ETS AQUÍ I... I ARA JA ESTÀ JUGANT AMB TU!

Tots dos ens vam mirar enrabiats com la Georgia marxava vermella com un pebrot.

- Si em disculpes - vaig dir-, necessito que ALGÚ em faci un treball de botànica per demà, i tu me l'has espantat.

En realitat era culpa meva, però no anava a admetre-ho.
Tornar a dalt Ir abajo

Pràctiques ^^
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent