Qui està Connectat | En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Esperant per a fer pràctiques | |
| | Autor | Missatge |
---|
Erik Lestrange Adult
Nombre de missatges : 198 Fecha de inscripción : 10/10/2010
| Assumpte: Esperant per a fer pràctiques Dt Oct 26, 2010 7:49 am | |
| Eren les quatre menys 5, havia quedat amb la Georgia per a practicar Quiddich a les quatre, no creia que fes tard. Estava esperant amb un jersei gruixudet i amb la meva raigdefoc, per fi la treia del seu embolcall...feia massa que no la treia, i tenia unes ganes bojes de sortir a volar.
Dos minuts...en res apareixeria per la gran escalinada. | |
| | | Georgia Gray Auror
Nombre de missatges : 434 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Ubicació : A la biblioteca o als jardins
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: -
| Assumpte: Re: Esperant per a fer pràctiques Dt Oct 26, 2010 8:11 am | |
| Vaig baixar l'últim tram d'escales corrent, perquè vaig veure que l'Erik ja m'estava esperant.
- Hola! -. El vaig saludar. Quell dia havia agafat un jersei gruixut i una bufanda, perquè no em tornés a passar com el dia anterior-. Em sap greu però no he pogut aconseguir cap escombra; li volia demanara a l'Agatha, però hauràs notat que porta un parell de dies que s'enfila per les parets i no volia acabar convertida en un escarbat ^^
Vaig acabar de baixar fins que vaig ser al seu costat.
- De fet, potser millor, perquè no sé on podria acabar amb una Raigdefoc. Millor m'agafo una Cometa de l'escola, que són més lentes i segures... | |
| | | Erik Lestrange Adult
Nombre de missatges : 198 Fecha de inscripción : 10/10/2010
| Assumpte: Re: Esperant per a fer pràctiques Dt Oct 26, 2010 8:36 am | |
| - Hola G! - Uff, que guapa estava! - tranquil·la, no et preocupis. De moment comença amb alguna escombra que et sentis segura i després ja passarem a les de debó. Sempre et puc deixar la meva, si vols ^^
Vaig veure que s'havia dut un jersei i una bufanda, no vaig poder evitar un somriure.
- Què, anem? - Vaig dir-li | |
| | | Georgia Gray Auror
Nombre de missatges : 434 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Ubicació : A la biblioteca o als jardins
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: -
| Assumpte: Re: Esperant per a fer pràctiques Dt Oct 26, 2010 8:51 am | |
| - Quan vulguis - vaig assentir. M'encantava quan somreia. Se li feian clotets a les galtes, era taaaan maco- Potser trigo uns dies a pujar a la teva escombra, per això... vaig afegir, veient que també era d'aquelles que, tot i ser escombres, feien cara de velocitat.
Vam sortir del castell i ens vam dirigir al Camp de quidditch.
[tema acabat] | |
| | | | Esperant per a fer pràctiques | |
|