Qui està Connectat | En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Descàrregues d'adrenalina | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Jack Fox Setè curs
Nombre de missatges : 350 Fecha de inscripción : 18/10/2010
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina Dc Oct 27, 2010 6:56 am | |
| OFF: Quan hem de quedar? Cinc a nou? xDD
Tenia la bomba a les mans, i el Fortin s'havia distret mirant cap a la grada, així que vaig aprofitar la oportunitat i vaig accelerar la Raigdefoc (OFF: Se suposa que he d'anar a l'altre banda, no?) -Vinga, vinga...-Vaig murmurar, donant-li pressa a l'escombra. Vaig arribar a l'altre banda del camp, i vaig apuntar al cèrcol semblant. "Ara has de demostrar que ets encistellador, jack" em vaig dir, mentre llançava la bomba. | |
| | | Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina Dc Oct 27, 2010 9:35 am | |
| OFF : Nah, fem el primer que arribi a 3 o a 5, no?
Vaig adonar-me de seguida de l'error i vaig començar a volar cap a ell, però era molt lluny... Vaig posar-me al seu costat, però en aquell moment va llançar.
- Merda... - vaig intentar posar-me en la trajectòria de la bomba, però vaig calcular malament i no vaig arribar a temps.
La bomba va travessar el cel, a tota velocitat, i va entrar al cèrcol sense tocar vores. De seguida, després de deixar anar un renec, vaig anar a recollir-la i vaig començar a atacar. Vaig mirar el cèrcol, molt lluny, a l'altra banda del camp. No sabia si hi arribaria, però no vaig pensar en una altra cosa: vaig carregar el braç i la vaig llançar, dibuixant en l'aire una magnífica paràbola abans d'entrar al cèrcol i caure a la gespa després d'uns segons d'expectació. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina Dj Oct 28, 2010 1:49 am | |
| Vaig veure la bomba entrar neta per l'aro central, gairebé desde l'altre punta del camp-Escolta, tu no has pensat mai vindre't als encistelladors amb mi?- Vaig preguntar, mentre reia i m'apropava als cercles per després moure el pal de l'escombra cap abaix i així poder agafar la bomba sense baixar de l'escombra. Vaig decidir apropar-me als cercles, perquè si intentava fer com el Fortin crec que l'hauria cagat.
(Off: Ara fem que marques tu i ja està? O un més? Bé, com vulguis.) | |
| Assumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina Dj Oct 28, 2010 7:02 am | |
| OFF: Fem que fallo, tu marques i després jo, no?
Va encarar-me, buscant una manera de marcar.
- No, sempre he preferit fer de batedor - vaig dir -. Va molt bé per desfogar-se...!
Vaig llançar-me cap a la pilota, però no vaig anar prou ràpid i vaig fallar. | |
| | | Jack Fox Setè curs
| Assumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina Dj Oct 28, 2010 7:18 am | |
| Vaig anar a agafar la bomba, i vaig accelerar l'escombra per poder apropar-me als cèrcols i tenir una millor visió. Vaig apropar-me més, més i, sense saber on estava el Fortin (Però tampoc pensava girar-me i buscar on era. Era perdre uns segons massa valuosos) Vaig llançar la bomba i va xocar contra un cantó del cèrcol per, després, entrar totalment. Vaig somriure, mentre em girava. | |
| Assumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina Dj Oct 28, 2010 10:02 am | |
| "Merda... 2 a 2.". Vaig agafar la bomba i vaig fer un moviment a tal velocitat que ni jo m'ho vaig creure: semblava que hagués aparès.
Vaig trobar-me darrere del Jack, amb la via lliure entre jo i el cèrcol, i vaig començar a accelerar. La meva escombra, una Raigdefoc 2050, era rapidíssima, i de seguida em vaig desmarcar.
Era tal la meva velocitat que vaig decidir passar a través del cèrcol tot jo, sense deixar anar la bomba, per evitar fallar. I així ho vaig fer. El moment va passar quasi a càmera lenta: l'expressió de derrota d'en Jack, l'acer del cèrcol al meu voltant, la bomba subjecta fortament a les meves mans...
"Victòria!". | |
| | | | Descàrregues d'adrenalina | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|