Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Descàrregues d'adrenalina HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 15 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 15 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Descàrregues d'adrenalina HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Descàrregues d'adrenalina EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Descàrregues d'adrenalina EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Descàrregues d'adrenalina EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Descàrregues d'adrenalina EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Descàrregues d'adrenalina EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Descàrregues d'adrenalina

4 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

Nombre de missatges : 1959

Descàrregues d'adrenalina Empty
MissatgeAssumpte: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDg Oct 24, 2010 6:54 am

Vaig anar al camp de quidditch, cansat i amb ganes de desfogar-me. Tenia moltes coses al cap, i no sabia ben bé com oblidar-me'n durant una estona, però vaig decidir que el quidditch m'ajudaria més que les altres coses.

"Vinga, va, una mica de quidditch no m'anirà malament...", vaig dir-me, mentre m'enfilava a l'escombra. De seguida vaig ser a uns quants metres d'alçada; m'elevava a poc a poc, amb els ulls tancats. I quan ja vaig ser a uns vint pisos d'alçada, vaig obrir els ulls i vaig sortir disparat, a més de cent quilòmetres per hora.

Notava el vent a la cara, el sol enlluernant-me els ulls... Vaig deixar-me emportar per l'emoció i vaig deixar-me caure, en picat, en direcció a terra.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Nombre de missatges : 350

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDg Oct 24, 2010 7:03 am

Anava caminant pels jardins, pensant en les meves coses, quan sense saber bé com, vaig acabar al Camp de Quidditch. Hi havia un noi que no reconeixia degut a l'alta velocitat amb que es movia, però portava la túnica d'Sly, així que em vaig quedar per veure qui era aquell noi.

-Te l'acabaràs fotent contra el terra, Fortin- Li vaig dir, quan el vaig reconèixer- Preparat per guanyar la copa de Quidditch d'aquest any?- Vaig preguntar-li, el Fortin era un bon jugador de Quidditch. Un batedor excelent. Aquest any, guanyàvem.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDg Oct 24, 2010 7:32 am

- Sí, quin remei... Aquest any guanyarem, sí o sí. - vaig dir, mentre baixava a buscar un bat i una bala.

Vaig agafar un bat i vaig alliberar la bala, que va sortir disparada uns dos-cents metres amunt i després va venir cap a mi. Vaig preparar el bat; la bomba era a cent metres, cinquanta, vint-i-cinc... Quan el tenia a només un metre i mig vaig avançar una mica, damunt l'escombra, i vaig donar-li un cop amb totes les meves forces, enviant-la cap als cèrcols. Va sortir disparada com no ho havia fet mai, passant a través del cèrcol central, picant amb força contra la vora abans de passar del tot.

- Vaja... He fallat. - vaig dir, descendint cap al terra. Vaig baixar de l'escombra i, mentre esperava que la bomba tornés, vaig mirar-me el Jack -. Què? Un partidet?
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDg Oct 24, 2010 7:38 am

-Si insisteixes...- Vaig dir, somrient. Vaig treure la vareta i vaig cridar a l'escombra, que va sortir per la finestra de l'habitació. Quan va arribar, la vaig agafar amb una mà, vaig sonar una patada al terra i vaig enlairar-me, fins a col·locarme al costat del Fortin- Has vist que profesional m'ha quedat?- Vaig exclamar, mentre donava una volta sobre l'escombra.

-Bé- vaig continuar- Un u contra u, no? Sense bales?
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDg Oct 24, 2010 8:10 am

- Sí, u contra u, sense bales ni papallona. Només una bola i el cèrcol central, si et sembla bé, és clar... - vaig dir, preparant el bat per la bala que ja arribava.

La bala va travessar el camp a tota velocitat. Quan es trobava a només cinquanta metres, vaig fer obrir la caixa de les bales amb un moviment de vareta, subtilment, i vaig carregar el braç, preparant-me per picar la bala i encertar-la al seu orifici. I així va ser; la bala, que semblava voler tornar a sortir, va veure's atrapada per les cadenes, que vaig fer moure amb un gest de vareta.

- Bé, comencem? - vaig dir quan vaig haver acabat.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDg Oct 24, 2010 8:15 am

-Bé, doncs només el cèrcol central, doncs. - Vaig dir, mentre treia la bala del seu lloc- Com comencem el partit? Tiro jo la bomba cap amunt o, no sé, com prefereixes?- Vaig preguntar, mentre em passava la bomba d'una mà a l'altre.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDg Oct 24, 2010 8:40 am

- Comença tu... Però d'aquí a no-res la pilota ja serà meva... - vaig dir, amb aires de superioritat.

Vaig elevar-me uns metres més i vaig fer aparèixer un xiulet, que va començar a flotar.

- I el xiulet ens farà d'àrbitre. - el xiulet va fer un parell de voltes a l'aire i va sonar.

Comencem...! Vaig llançar-me cap a la pilota, a tota velocitat.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDg Oct 24, 2010 8:53 pm

-Joder, Fortin- Vaig dir, al veure que casi se'm llançava a sobre- Sé que sóc guapo, però no m'acosis d'aquesta manera...- Vaig afegir, mentre ascendia amb l'escombra perquè no em pogués treure la bomba. Vaig esquivar-lo i vaig aumentar la velocitat per arribar fins als cercles.

OFF: Dauets? *-*
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDl Oct 25, 2010 1:26 am

Vaig baixar volant des de la torre de Gryffindor a entrenar. Tenia un mal dia. Em setia humiliada pel que acabava de passar al Pi que Baralla, i tenia ganes de desfogar-me. Malauradament, però, quan vaig arribar al camp vaig trobar-m'hi dos Slytherins. A un no el coneixia. L'altre era el Fortin, probablement l'Slytherin a qui més tírria tenia des que havia arribat a Hogwarts. Sempre amb aquella suficiència mal dissimulada.

- El dia ja era dolent, i a sobre em topo amb tu - vaig remugar, sense saber si el Fortin m'havia sentit o no.

Vaig sopesar sopesar les possibilitats. No sabia si girar cua i fer veure que ni tan sols m'hi havia topat o si començar a ficar-me amb ells... i probablement acabar a la infermeria perquè serien dos contra un. Les dues possibilitats eren temptadores.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDl Oct 25, 2010 8:50 am

OFF : T'anava a dir que sí sobre els daus, però en vista de l'arribada de la Black... xDD

ON:

Vaig accelerar cap a ell i li vaig prendre la pilota de les mans. I en aquell moment vaig veure la Black. Vaig tancar els ulls un moment, vaig concentrar-me...

- Black, agafa aquesta! - vaig dir; en aquell instant vaig obrir els ulls i li vaig llançar la pilota amb tanta força com vaig poder.

La meva punteria era quasi infal·lible; la pilota anava cap a ella, ràpid i inexorablement; a més, tota possibilitat d'evitar-nos havia quedat en un no-res negligible.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDl Oct 25, 2010 9:23 am

De cop vaig veure una bomba que volava cap a mi a tota hòstia. Vaig posar les mans davant del pit per parar-la... i ho vaig fer, tot i que el cop va ser considerable i gairebé em desequilibra.

"Auuu... >.<"

- No tens res millor, Fortin? - vaig dir alçant la veu, fent veure que estava bé, tot i que m'havia costat dos segons tornar a respirar-. Què, fent hores extra per no quedar a menys de dos cents punts de diferència dels Gryffindor?
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDl Oct 25, 2010 9:34 am

Aquell comentari m'anava de perles. Abans que se n'adonés ningú, vaig donar un cop d'escombra i vaig desaparèixer de la zona. Vaig posar-me al fossat que envoltava el camp, i vaig dirigir-me cap a ella per darrere.

- Si la distància entre Gryffindor i Slytherin és la mateixa que hi ha entre tu i jo ara mateix, ja serà interessant... - vaig dir, un cop vaig haver baixat de l'escombra, silenciosament, a només uns centímetres d'ella, sense que ella em veiés -. Però no ho serà. Aquest any guanyarem, no ho dubtis.

Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDl Oct 25, 2010 9:37 am

- Argh!

Em va sobresaltar sentir la seva veu just darrera l'orella i vaig fer un bot.

- Torna a fer això i la següent reacció serà una patada als ous ¬¬. M'agradarà veure com t'aguantes a l'escombra amb els collons inflats.

"Zasca XD"

El comentari era força vulgar, però quan es tractava de competicions esportives, normalment tothom ho era.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDl Oct 25, 2010 9:44 am

- Porto proteccions; et faries més mal al peu tu, que als ous jo... - vaig dir, burleta -. Però és rastrer que m'amenacis així. Si sabessis el mal que fa, ni se t'acudiria donar un cop allà baix a cap noi...

Vaig apartar-me'n una mica.

- Les noies teniu algun punt feble comparable als collons d'un noi?

Vaig dir, picant-li l'ullet.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDl Oct 25, 2010 9:49 am

- Oh, sí, toca'ns els nassos segons quins dies dels més i veuràs que comprensives que podem arribar a ser... - vaig murmurar, i li vaig empènyer la bomba enmig del pit amb força-. Torna'm a guinyar un ull i te'l buido - li vaig xiuxiuejar baixet, a un pam d'ell, amb un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDl Oct 25, 2010 9:59 am

- Vaja, em faries un favor... Així no t'hauria de veure... - vaig dir, rient -. Tot i que no sé si això és bo o dolent...

Vaig agafar la bomba i em vaig enfilar a l'escombra.

- Black, si vols res avisa'm! Per tu, el que vulguis, quan vulguis i on vulguis, sempre i quan sigui per barallar-se/discutir/insultar-se i no em costi gaire esforç! - vaig dir, traient la llengua -. Si és qualsevol altra cosa, i no m'interessa gaire, espavila't amb qualsevol altre, que jo tinc coses millors per fer.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDl Oct 25, 2010 10:03 am

Vaig mirar com s'enfilava a l'escombra amb autosuficiència.

- Vés i que el bombin - vaig remugar de mala gana, girant cua.

Havia anat al Camp de quidditch per desfogar-me i encara m'havia sulfurat més. Malparit. A aquell sí que li tenia ganes, però un dos contra u no era just. Vaig tornar a pujar cap al castell, perquè no em venia gens de gust compartir camp amb dos Slys.

Algú pagaria per aquell dia.

[surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDc Oct 27, 2010 5:51 am

Vaig veure tot el que passava amb aquella Gryffindor desde adalt de l'escombra. Black. Qui no coneixia a la Black? - Què et portes amb la Black? No sé, sembla que, una mica, us agradi tocar-vos els collons l'un a l'altre...- Vaig dir, pensant. - Bé, partit?- Vaig preguntar, amb veu angelical. Em venia de gust jugar a Quidditch.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDc Oct 27, 2010 5:58 am

- Sí, sempre estem igual... Es passa el dia emprenyant, i viceversa. Al final és divertit i tot. - vaig dir, rient, i vaig posar-me a defensar -. No abusis, que jo sóc batedor.

Vaig preparar-me.

OFF : Daus. Tirem 2 daus, i el que tregui més puntuació... guanya! xD
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Nombre de missatges : 451
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDc Oct 27, 2010 5:58 am

El miembro 'Kikus Fortin' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Descàrregues d'adrenalina Dice4 Descàrregues d'adrenalina Dice5
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDc Oct 27, 2010 6:11 am

Llançar els daaaaus ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Nombre de missatges : 451
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDc Oct 27, 2010 6:11 am

El miembro 'Jack Fox' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

#1 'Dau' :
Descàrregues d'adrenalina Dice3

--------------------------------

#2 'Dau' :
Descàrregues d'adrenalina Dice2
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDc Oct 27, 2010 6:16 am

OFF : Nou sobre cinc, guanyo jo =P.

ON:

Vaig llançar-me cap a ell; vaig allargar la mà i li vaig prendre la bomba de la mà, abans de començar a accelerar cap al mig del camp i fer mitja volta per encarar-lo.

- Aquesta vegada ets meu, Jack, avui perds! - vaig dir, amb aires de superioritat.

Vaig accelerar de cop. A més de dos-cents quilòmetres per hora, vaig passar pel seu costat i vaig llançar la bomba.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDc Oct 27, 2010 6:29 am

OFF: Com t'agrada guanyar xDDD

Merda, m'havia distret un moment i m'havia tret la bomba de les mans. Pràcticament li havia deixat amb bandeja. "Estás perdent facultats, Jack" Em vaig dir, a mi mateix. Vaig accelerar l'escombra, però ja m'havia pres massa ventatja, amb prou feines podia arribar a tocar els branquillons de l'escombra. Va llançar la bomba, i vaig provar d'accelerar l'escombra per provar d'aturar la bomba. Però no vaig arribar a temps.

-Merda...- Vaig dir, per mi mateix.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Descàrregues d'adrenalina   Descàrregues d'adrenalina EmptyDc Oct 27, 2010 6:35 am

La bomba va passar a tota velocitat a través del cèrcol central, i de seguida vaig anar a buscar-la, sense deixar que caigués. Li vaig donar i em vaig posar a defensar.

Vaig fixar-me un moment en com un alumne de primer passava per les grades. Aquella distracció va ser irreparable. Quan me'n vaig voler adonar, ja era molt tard i no arribava a la pilota.
Tornar a dalt Ir abajo

Descàrregues d'adrenalina
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: