Nom: Robb Greyjoy
Edat: 15 anys
Residència: Slytherin
Curs: Cinquè
Família: -
Aspecte físic: d'estatura mitjana, ample d'espatlles, musculat, cabells de color ros fosc, ulls de color blau clar. Sonarà vanitós, però sempre m'he considerat bastant guapo, i me n'he servit.
Personalitat: Slytherin pur i dur, si voleu dir-ho així: tossut, orgullós, superb, genial, brillant, perfecte. El sarcasme és una segona llengua per a mi, i sempre, des que era petit, he tingut un talent especial a l'hora de fer mal i manipular amb les paraules. Sóc intel·ligent, però no ho he explotat mai en excés: m'agrada llegir, però sóc molt selectiu en allò que llegeixo, i si no n'he de treure alguna cosa útil no faré l'esforç. També sóc bo en els esports, i tinc molta punteria, tot i que l'equilibri és quelcom que sempre he tingut rovellat.
Breu història: el meu pare va morir de càncer quan jo era una criatura de pocs mesos. La meva mare m'ha criat ella sola; bé, "sola", perquè el meu pare era molt ric i l'herència ha permès a ma mare tirar endavant l'empresa, que segueix donant beneficis, i criar-me amb tots els luxes i avantatges. Malgrat tot, l'absència de la figura paterna m'ha fet desconfiat i una mica sec. Tampoc m'ha agradat mai viure a l'ombra de la figura d'aquest pare absent: des que vaig néixer, per a tothom qui m'envoltava era "el fill del senyor Greyjoy" o "el nen sense pare". Per això intento valdre'm per a mi mateix, i per això tinc la convicció d'arribar més lluny que el meu pare. Ah, sí, ho oblidava: sóc nascut a Austràlia, a la meravellosa ciutat de Sydney, i he vingut a Hogwarts perquè sóc de l'opinió que el nom "Hogwarts" al currículum hi queda molt bé.
Habilitats especials: cap en especial. Ser borde, potser?
Mascota: un mussol negre, en Black Wind