Alice McNeil Cinquè curs
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 17/12/2012
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Alice McNeil Dl Des 17, 2012 10:56 am | |
| Nom: Alice McNeil Edat: 15 Residència: Hufflepuff Curs: 5è Família: Georgia Gray Noooo, ningú Aspecte físic: D'estatura mitjana i pell pàl·lida. Cabells llisos i rossos, no gaire clars, més o menys per l'espatlla, ja que no tinc gaire paciència per pentinar-me'ls. Ulls verds i expressió de bona nena a més no poder. Personalitat: Sóc molt responsable i treballadora. Bona nena, sempre em porto bé i faig el que em diuen i no m'enfado mai. Tinc la mania de sentir-me una mica la mama dels meus amics i sempre estic fent una mica de veu de la consiència. Però és clar, tinc quinze anys, i com tota adolescent de vegades em fico en merders o tinc ganes de fer-ne alguna de grossa. Breu història: Doncs sóc filla de dos muggles que tenen una empresa de... finances, sí, ben avorrit. Ningú no pregunta mai per ells, perquè són persones normals, normals i avorrides, avorrides. He tingut una vida normal fins ara. I... com que els meus pares són muggles i no saben fer màgia fins ara he tingut una institutriu que m'ensenyava màgia. Ara que ja sóc gran, els he convençut perquè em deixin venir a l'escola per passar bé els GNOM. Bullshit. Ara en sèrio: Sóc la filla de la Georgia Gray i el seu marit muggle, Arthur McNeil. He anat sempre a Hogwarts, però el del futur, és clar. Tot anava molt bé fins que un dia vaig enxampar parlant a dues amigues meves, la Julie i la Rose sobre manipular màgicament un reculatemps i anar al passat a buscar la mare de la Julie... Descabellat, vaja. Vaig col·lavorar a l'hora de fer els canvis al reculatemps, perquè realment el que volien fer valia la pena, però la Julie va decidir fer-lo servis abans que haguéssim comprovat que funcionés bé. Vaig intentar aturar-les, alguna cosa del sortilegi amb el reculatemps va anar malament i em van arrastrar al passat amb elles. El reculatemps? Trencat. Moltes gràcies, amigues ¬¬. Habilitats especials: Tinc un olfacte molt desenvolupat. Genètica materna però, gràcies a Merlí, això és tot el que em va passar. Mascota: Tenia una òliva, que es va quedar al futur. | |
|