Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Alice McNeil HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Alice McNeil HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Alice McNeil EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Alice McNeil EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Alice McNeil EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Alice McNeil EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Alice McNeil EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Alice McNeil

AutorMissatge
Alice McNeil
Cinquè curs
Alice McNeil

Nombre de missatges : 11

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Alice McNeil Empty
MissatgeAssumpte: Alice McNeil   Alice McNeil EmptyDl Des 17, 2012 10:56 am

Nom: Alice McNeil

Edat: 15

Residència: Hufflepuff

Curs:

Família: Georgia Gray Noooo, ningú Rolling Eyes

Aspecte físic: D'estatura mitjana i pell pàl·lida. Cabells llisos i rossos, no gaire clars, més o menys per l'espatlla, ja que no tinc gaire paciència per pentinar-me'ls. Ulls verds i expressió de bona nena a més no poder.

Personalitat: Sóc molt responsable i treballadora. Bona nena, sempre em porto bé i faig el que em diuen i no m'enfado mai. Tinc la mania de sentir-me una mica la mama dels meus amics i sempre estic fent una mica de veu de la consiència. Però és clar, tinc quinze anys, i com tota adolescent de vegades em fico en merders o tinc ganes de fer-ne alguna de grossa.

Breu història: Doncs sóc filla de dos muggles que tenen una empresa de... finances, sí, ben avorrit. Ningú no pregunta mai per ells, perquè són persones normals, normals i avorrides, avorrides. He tingut una vida normal fins ara. I... com que els meus pares són muggles i no saben fer màgia fins ara he tingut una institutriu que m'ensenyava màgia. Ara que ja sóc gran, els he convençut perquè em deixin venir a l'escola per passar bé els GNOM.

Bullshit. Ara en sèrio: Sóc la filla de la Georgia Gray i el seu marit muggle, Arthur McNeil. He anat sempre a Hogwarts, però el del futur, és clar. Tot anava molt bé fins que un dia vaig enxampar parlant a dues amigues meves, la Julie i la Rose sobre manipular màgicament un reculatemps i anar al passat a buscar la mare de la Julie... Descabellat, vaja. Vaig col·lavorar a l'hora de fer els canvis al reculatemps, perquè realment el que volien fer valia la pena, però la Julie va decidir fer-lo servis abans que haguéssim comprovat que funcionés bé. Vaig intentar aturar-les, alguna cosa del sortilegi amb el reculatemps va anar malament i em van arrastrar al passat amb elles. El reculatemps? Trencat. Moltes gràcies, amigues ¬¬.

Habilitats especials: Tinc un olfacte molt desenvolupat. Genètica materna però, gràcies a Merlí, això és tot el que em va passar.

Mascota: Tenia una òliva, que es va quedar al futur.

Tornar a dalt Ir abajo

Alice McNeil
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1