Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 25 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 25 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

M'ajudes? Shi? n.n

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Nombre de missatges : 434
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: M'ajudes? Shi? n.n   M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDg Des 09, 2012 3:39 am

- Evidentment, que ets diferent, Wen, no ho deia en aquest sentit ni perquë t'ho prenguessis malament.

Em va preguntar per l'Esquenagrisa.

- Sì, ell matava fins i tot sense estar convertit. Mentre tenia forma humana també atacava. Evidentment, els humans no es convertien en homes llop, pero els quedaven sequeles per sempre.

Em va parlar de escola.

- A mi el que mês m'agradava era botánica, tot i que ara en sé molt més de Defensa..m he après molt, en aquest temps fora...
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Nombre de missatges : 1175

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: M'ajudes? Shi? n.n   M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDg Des 09, 2012 4:00 am

-Per homes-llop com ell som uns monstres per algunes persones, oi?

Escolto el que diu i faig un glop a la sopa. Esta calenteta, senta bé.

-A mi la que més m'agrada es pocions, i se fer pocions molt guays. Pocions per fugir, pocions explosives... Pero per la Tinc-els-cabells-molt-llargs no soc suficientment bona com per mereixer un excel.lent.-Rodo els ulls.- Pero un notable alt també esta bé.

Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: M'ajudes? Shi? n.n   M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDl Des 10, 2012 8:07 am

Vaig assentir amb el que va dir.

- Sí, en part perquè n'hi ah de dolents, com ell... i en part és simplement per tradició. Pensa que fins que no es van descobrir aquestes pocions els homes llop no podien evitar ser violents i fer mal... i hi ha alguna gent que no és gaire culta i sí molt supersticiosa que encara els té por a tots, encara que es prnguin la poció.

Em va parlar de les classes de pocions i la Rapunzel.

- També tindràs una professora nva d'Encanteris. Segur que t'encanta ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: M'ajudes? Shi? n.n   M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDl Des 10, 2012 9:02 am

-D'acord...

Escolto el que em diu d'una nova professora d'encanteris. Somric.

-Bé, ja era hora de que algun dels professors em caigui bé. De moment només tinc el James...

Miro el llibre que tinc entre les mans.

-Escolta, si hi han llops molt endins del bosc... quan no hi és lluna plena, que fan? És a dir, no sé si tu ho saps. Jo... esque no ho entenc. El James em va dir que son homes-llop que han decidit ser-ho per sempre i van a caçar a les nits de lluna plena...
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: M'ajudes? Shi? n.n   M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDl Des 10, 2012 9:29 am

La pregunta em va deixar una mica descol·locada. No hi havia pensat mai.

- Doncs ara que ho dius... ni idea. Però pensa que Hogwarts és al costat de l'únic poble enterament màgic de Gran Bretanya. És possible que hi visquin molts... no-morts, ja que els seria difícil passar desapercebuts entre muggles. Potser són gent normal i corrent, que aprofita el bosc per anar a estirar les cames quan tenen problemes peluts ^^

Potser sí. Potser n'hi havia més com nosaltres.

- El que et va mossegar a tu no s'havia pres la poció, per això. Potser sí que n'hi ha que han decidit viure renegats...
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: M'ajudes? Shi? n.n   M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDl Des 10, 2012 9:41 am

M'acabo la sopa de carabassa i tiro el bol de plàstic a unes escombreries i torno a mirar la Georgia. Alço set dits.

-Eren 7- Li dic.- O potser més. No ho sé. Em van perseguir durant uns 100 metres, i llavors em van agafar.- faig una ganyota.- Tots em grunyien. Cap d'ells s'havia pres la poció...

Vaig estar uns segons en silenci.

-A tu... on et van mossegar? Bé, si no et fa res dir-m'ho.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: M'ajudes? Shi? n.n   M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDl Des 10, 2012 9:52 am

- Set? - em sorprenc-. Déu n'hi dó, són tot un clan! Si que ho sembla que són renegats... O això o...

Callo. No, segurament no. Però... Mare de Déu i si s'havien ajuntat per alguna cosa? venjança? Aliança amb algun bruixot del mal? Podia ser que el Fortin o la Medea els haguessin cridat i ara no sabéssin què fer? O havia estat algú altre, algú que encara sigui allà... El james ho tindria controlat?

- A mi em van mossegar quan era a Bulgària de vacances amb l'Eric - dic automàticament, perquè ja ho havia explicat vàries vegades, mentre jo anava donant voltes a allò dels homes llop del bosc-. Vam acampar, també en un bosc, i l'Erik havia anat a buscar llenya per fer foc, però es va fer fosc i encara no havia tornat. I vaig notar que tot estava massa silenciós. Així que vaig anar a buscar l'Erik i vaig veure que un llop l'havia acorralat. M'havia deixat la vareta a la tenda i... bé, no vaig pensar el que feia. No em podia quedar de braços plegats, així que vaig saltar damunt del llop. No em va matar perquè l'Erik el va poder vèncer, però sí que em va poder fer un parell de queixalades.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: M'ajudes? Shi? n.n   M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDl Des 10, 2012 10:04 am

-Bé, potser ara son menys. Jo vaig disparar una fletxa de plata a un, i la Cass en la fugida en va matar un altre, crec. Ella em va ajudar a sortir del bosc.

La seva transformació és més heroica, més bona d'explicar. La meva? Vaig ser imbècil i em vaig ficar massa endins del bosc. En fi...

-Oh...- no sé que dir, estic en blanc. Em miro al Georgia, que sembla pensativa.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: M'ajudes? Shi? n.n   M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDl Des 10, 2012 10:13 am

- I ja que parlo de l'Erik... n'heu sabut res a l'escola? Saps què fa, on viu, on treballa? És que ho vam... mmm... deixar quan vaig marxar al Tibet perquè... bé ell havia de fer la seva i jo necessitava posar en ordre els meus pensaments. Igualment li havia fet molt mal.

La veritat és que penso que ara per ara estaré més bé sola una temporada, però m'agradaria saber que l'Erik està bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: M'ajudes? Shi? n.n   M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDl Des 10, 2012 10:27 am

Faig que no amb el cap. No sabia res de l'Erik.

-Em sap greu...

Recordava que havien tingut bronca. Jo esperava no acabar així amb l'Eddie, que de moment estàvem molt bé.

-Buscaràs al Ventigmila, ara que ets auror?- li demano.- Li va fer un crucio a la Cass. Ha d'anar a Azkaban...
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: M'ajudes? Shi? n.n   M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDl Des 10, 2012 10:58 am

- Li va fer un...? Ai, pobre. En ha tocat viure temps durs. És clar que sí, que el buscaré. Tu fes-me una llista i jo et serveixo el seu cap en una safata!

Li pico l'ullet.

- Encara no he començat, però segur que em posen al dia.

M'entristeix una mica no saber res de l'Erik, però ja li enviaré alguna carta, segur que els mussols el troben.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: M'ajudes? Shi? n.n   M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDl Des 10, 2012 11:12 am

-M'agrada, que siguis auror. Mai ho hauria pensat, saps? Però la veritat... és que m'agrada.

Li somric.

-Estic molt contenta d'haverte vist avui, Georgia. De veritat... necessitava parlar amb tu, però com no sabia on eres ni res...
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: M'ajudes? Shi? n.n   M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDl Des 10, 2012 11:46 am

off: anem tancant no? faig l'últim post i tu tanques ^^

ON:

- jo també estic contenta de veure't, tot i que m'hagis donat males notícies... i jo a tu. Però a partir d'ara ja anirà tot bé, t'ho prometo!

Li faig una abraçada molt gran.

- T'he de deixar, Wen, que he quedat amb la Lily per parlar d'algunes coses de la feina. Et vindré a veure abans de la lluna plena i et portaré la meva poció per explicar-te com funciona, d'acord? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: M'ajudes? Shi? n.n   M'ajudes? Shi? n.n - Página 2 EmptyDl Des 10, 2012 11:52 am

Faig que no amb el cap al que em diu. La Georgia tenia la mala costum de prometre coses que no es poden prometre.

-L'ultim cop que em vas prometre una cosa no va sortir bé. Només... Desitgem. Vols?

Faig que si amb el cap. Jo hauria de estar a Hogwarts ja.

-Adéu Georgia! Fins aviat!

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo

M'ajudes? Shi? n.n
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla-
Canviar a: