Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Finite simple group of order two [Jac] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 9 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 9 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Finite simple group of order two [Jac] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Finite simple group of order two [Jac] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Finite simple group of order two [Jac] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Finite simple group of order two [Jac] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Finite simple group of order two [Jac] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Finite simple group of order two [Jac] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Finite simple group of order two [Jac]

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Nombre de missatges : 246

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Finite simple group of order two [Jac] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac]   Finite simple group of order two [Jac] - Página 2 EmptyDt Set 25, 2012 8:44 am

Ric, i me'l miro, damunt meu, mentre em mira en silenci, i somric quan es queda al meu costat.

-No sé si t'hi has fixat...- dic, de cop, recordant un dels seus comentaris que m'havia apuntat al cap per comentar-li.- Però jo sempre duc faldilla.

Ric, perquè m'adono que el comentari no té molt de sentit ara, però m'ha vingut al cap.

-Vull dir.- intento explicar-me millor.- Que no se't pugin els fums, que no la portava per tu. La portava perque normalment duc, encara que vagi al bosc.

M'apropo a ell i li faig un petó als llavis, sense poder estar-me de fer-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
Michael Underwood
Sisè curs
Michael Underwood

Nombre de missatges : 137

Estatus
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac]   Finite simple group of order two [Jac] - Página 2 EmptyDt Set 25, 2012 8:54 am

Sospiro, com decebut, en sentir el que em diu.

- Apa... així la banya que t'ha seduït no ha estat la meva sinó la dels unicorns - dic, amb falsa tristesa -. Tot i que ara no sé si em diries el mateix...

Vaig fins als seus llavis, amb neguit, amb desig, malgrat haver estat amb ella només uns segons abans. Després me la quedo mirant, als ulls, distretament, amb un somriure, i em torno a estirar al seu costat.

- Seguiràs volent anar d'excursió a veure animalons?
Tornar a dalt Ir abajo
Jacqueline Van der Elst
Sisè curs
Jacqueline Van der Elst

Nombre de missatges : 246

Estatus
Residència: Slytherin

MissatgeAssumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac]   Finite simple group of order two [Jac] - Página 2 EmptyDt Set 25, 2012 9:02 am

-Ahà.- li dic, quan em demana pels animals.- I si no m'hi portes tú aniré jo sola...

Somric, juganera, mirant-lo. M'apropo més a ell, fent que els meus llavis es freguin amb els seus.

-...però amb companyia va tot millor, no?

Era veritat que volia veure els animals. És una de les coses que més m'agraden. El meu pare ja em va dir que estava preparant la poció d'animàgia per quan jo complís setze anys, al gener, per poder fer els tràmits ràpidament. Jo era una de les coses que volia des de petita, ser animàgica... i tenir un llepard de les neus, irbis. Això també, però el meu pare encara s'ho estava rumiant, això últim.

-M'hi portaràs...?
Tornar a dalt Ir abajo

Finite simple group of order two [Jac]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Sala de la Necessitat-
Canviar a: