Qui està Connectat | En total hi ha 9 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 9 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Finite simple group of order two [Jac] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Jacqueline Van der Elst Sisè curs
Nombre de missatges : 246 Fecha de inscripción : 20/08/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dt Set 25, 2012 8:44 am | |
| Ric, i me'l miro, damunt meu, mentre em mira en silenci, i somric quan es queda al meu costat.
-No sé si t'hi has fixat...- dic, de cop, recordant un dels seus comentaris que m'havia apuntat al cap per comentar-li.- Però jo sempre duc faldilla.
Ric, perquè m'adono que el comentari no té molt de sentit ara, però m'ha vingut al cap.
-Vull dir.- intento explicar-me millor.- Que no se't pugin els fums, que no la portava per tu. La portava perque normalment duc, encara que vagi al bosc.
M'apropo a ell i li faig un petó als llavis, sense poder estar-me de fer-ho. | |
| | | Michael Underwood Sisè curs
Nombre de missatges : 137 Fecha de inscripción : 06/09/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dt Set 25, 2012 8:54 am | |
| Sospiro, com decebut, en sentir el que em diu.
- Apa... així la banya que t'ha seduït no ha estat la meva sinó la dels unicorns - dic, amb falsa tristesa -. Tot i que ara no sé si em diries el mateix...
Vaig fins als seus llavis, amb neguit, amb desig, malgrat haver estat amb ella només uns segons abans. Després me la quedo mirant, als ulls, distretament, amb un somriure, i em torno a estirar al seu costat.
- Seguiràs volent anar d'excursió a veure animalons? | |
| | | Jacqueline Van der Elst Sisè curs
Nombre de missatges : 246 Fecha de inscripción : 20/08/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dt Set 25, 2012 9:02 am | |
| -Ahà.- li dic, quan em demana pels animals.- I si no m'hi portes tú aniré jo sola...
Somric, juganera, mirant-lo. M'apropo més a ell, fent que els meus llavis es freguin amb els seus.
-...però amb companyia va tot millor, no?
Era veritat que volia veure els animals. És una de les coses que més m'agraden. El meu pare ja em va dir que estava preparant la poció d'animàgia per quan jo complís setze anys, al gener, per poder fer els tràmits ràpidament. Jo era una de les coses que volia des de petita, ser animàgica... i tenir un llepard de les neus, irbis. Això també, però el meu pare encara s'ho estava rumiant, això últim.
-M'hi portaràs...?
| |
| | | | Finite simple group of order two [Jac] | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|