Qui està Connectat | En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Finite simple group of order two [Jac] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Michael Underwood Sisè curs
Nombre de missatges : 137 Fecha de inscripción : 06/09/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Gryffindor
| Assumpte: Finite simple group of order two [Jac] Dc Set 19, 2012 6:10 am | |
| Arribem a la Sala de la Necessitat en poca estona: hem travessat el bosc corrent, rient, dedicant mirades a l'altre cada pocs metres, aturant-nos de tant en tant, desitjosos d'un petó. Ens hem ficat al castell sense vigilar que no hi haguessin professors, sense cap mena de precaució, massa distrets per l'altre i massa neguitosos.
Passejo tres vegades per davant de la paret del setè pis, i la porta es dibuixa a la paret. Somric més àmpliament, mentre empenyo la feixuga porta i entro a una habitació immensa, que té de tot. Un ample i còmode llit domina el centre de la sala, i hi ha un sofà gran i còmode. Hi ha un moble-bar, i una mica d'armari amb menjar... però no m'hi fixo gaire, en què hi ha. De seguida ja he agafat la noia per la cintura i l'he carregada a pes fins al llit, deixant-la suaument i estirant-me amb ella, besant-la amb passió.
- Què et sembla, el lloc...? - murmuro, en veu baixa, mentre l'acaricio a la panxa amb un dit. | |
| | | Jacqueline Van der Elst Sisè curs
Nombre de missatges : 246 Fecha de inscripción : 20/08/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dc Set 19, 2012 6:44 am | |
| Miro amb curiositat la sala, pero no l'arribo a veure sencera, ja que el Michael m'agafa de seguida i em duu a pes cap al llit. Ric quan em deixa allà i m'apropo a ell quan s'estira al meu costat.
-El lloc, dius...?- dic divertida, aguantant els calfreds que em fan les seves caricies a la meva panxa.- Hi han coses molt més interessants a fer que mirar el lloc...
Li faig un altre petó, apassionat, amb desig, i després li faig petons des del coll fins el lòbul de l'orella. | |
| | | Michael Underwood Sisè curs
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dc Set 19, 2012 7:10 am | |
| Quan sento els seus petons al coll i pujant fins a l'orella reprimeixo un calfred, i de seguida que recupero la compostura li torno els petons amb més èmfasi i desig que mai. Una mà trapella es fica sota la brusa i acaricia la panxa subtilment, fins que arriba als pits zelosament guardats per un sostenidor que maleeixo amb totes les meves forces durant uns segons.
- Sí, que n'hi ha, de coses més interessants... - dic, a cau d'orella, fluixet -. Però tu ja les has vistes, no?
Li faig un petó, apassionat, amb avidesa, amb fam d'ella. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dc Set 19, 2012 8:03 am | |
| Torno a sofrir un calfred quan sento la seva veu parlant-me a l'orella, i corresponc el petó que em fa, amb émfasi, amb ganes d'ell.
-Psé... potser no m'hi vaig fixar massa.- li trec la llengua divertida.- Recorda que em vaig girar de seguida... potser ho he oblidat...
Li faig un somriure, juganera, mentre sento les seves mans recorrent el meu cos, topant varies vegades amb els meus sostenidors.
-Hi ha alguna cosa que et molesta, Michael...?- li demano, mig rient, mentre els meus llavis tornen a pujar pel seu coll fent-li petons fins arribar al lòbul de l'orella, que mossego suament. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dc Set 19, 2012 9:20 am | |
| - Potser hi podem posar solució, a això que ho has oblidat... - dic, amb un somriure mentre la meva mà malda per desfer-se de la tanca dels sostenidors, que cedeix després d'uns segons.
Remugo, en un so entre un gemec i un sospir, quan em diu allò de trobar-me coses que em molesten i em comença a mossegar el lòbul de l'orella.
- Ara n'hi ha un menys - dic, quan la tanca cedeix -, però pel meu gust encara n'hi han massa...
Li descordo la brusa, amb calma, en un neguit anguniós que em manté expectant, desitjant desesperadament la noia que jeu sota meu, abraçada a mi. Els pits, grans i rodons, de la noia queden alliberats de la brusa i dels sostenidors, que en última instància arrenco d'una estrebada i llanço a uns quants metres de distància. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dc Set 19, 2012 9:35 am | |
| Li faig petits petons al coll mentre ell es desfà dels meus sostenidors i de la meva brusa. Quan me la lleva, per fi llançant-la a un costat. Veig el desig al seus ulls, i no puc evitar fer un somriure divertit, mentre em giro quedant jo a sobre d'ell.
-A mi també em molesten certes peces de roba...
Començo a llevar-li la camisa, desbotonant-la poc a poc i fent-li petons al seu cos a mesura que vaig deixant al descobert el seu pit i els seus abdominals. Quan llevo l'últim botó m'estiro damunt d'ell, llevant-li amb impaciència la camisa, i li faig un petó, sentint el calor que desprenia la meva pell en entrar en contacte amb la seva. Faig un gemec suau, mentre li faig un petó, amb més ganes d'ell. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dc Set 19, 2012 10:06 am | |
| Es desfà ràpidament de la meva camisa, estirant-se a sobre meu. Sento el tacte agradable de la seva pell contra la meva, la pressió dels seus pits contra el meu mentre les meves mans, juganeres, recorren la seva esquena i acaricien el cul, al descobert quan se li aixeca la faldilla curta que porta.
- Fa una estona em preguntava el motiu de la faldilla curta... però ara no me'n queixo - dic, picaresc, entre petons i carícies.
L'abraço, estrenyent-la contra mi, sentint el seu cos contra el meu, i després faig mitja volta i quedo a sobre altra vegada, mentre la beso al coll. Vaig baixant, fins als pits, fins als mugrons que s'endureixen de seguida, i després torno als seus llavis, que beso amb avidesa i necessitat. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dj Set 20, 2012 1:50 am | |
| Deixo anar un gemec quan sento els seus petons baixant pel meu coll (després de que és girés i quedés jo a sota) i rodejo el seu amb els meus braços quan ve a fer-me un als llavis. I després vaig cap a la seva orella, estrenyent-lo contra el meu cos.
-Així que t'agrada la meva faldilla...- li xiuxiuejo a cau d'orella- Doncs a mi no m'agraden gens els teus pantalons, tel's hauries de treure...
Les meves mans li acaricien l'esquena subtilment, baixant, fins que arribo als seus pantalons, que intento llevar com puc des de sota d'ell, mentre li faig un altre petó, amb desig d'aquells llavis que tant bé besen... | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dj Set 20, 2012 2:13 am | |
| Aixeco el cap, disposat a treure'm els pantalons, gairebé amb presses, però quan ho faig ja m'ha descordat el cinturó i el botó i me'ls ha baixat fins als genolls. Me n'acabo de desfer, llançant-los amb la resta de roba, que està feta un manyoc al costat del llit. Els bòxers no dissimulen gens la creixent erecció, i el membre, de tamany considerable, intimida fins i tot quan encara és cobert.
- Millor si estem en igualtat de condicions... - murmuro, mentre descordo la faldilla i la llanço amb la resta, sense deixar de besar-la i acariciar-la en tot moment.
| |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dj Set 20, 2012 5:04 am | |
| L'acaricio el cos suaument, mentre li faig petons. Les meves mans passen pel seu pit i després pels seus abdominals, poc a poc, amb una paciència que no demostren els meus llavis, que fan petons rapids i amb necessitat. Amb una mà frego el seu membre, encara cobert per els bóxers, pero que es visible l'erecció. Li faig una mossegada a l'orella i li xiuxiuejo:
-Sembla que el petit Michael està content...-Li faig una petita mossegada al llavi inferior, aguantant els calfreds que em donen les seves carícies, i sentint com cada vegada m'estic exitant més. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dj Set 20, 2012 5:55 am | |
| Reprimeixo un gemec de plaer en sentir la seva mà agafant-me el membre per sobre dels bòxers, i li faig un petó apassionat que demostra amb èmfasi com m'agrada ella i el que està fent.
- Dona... de "petit" només en té el nom - dic, picaresc -. I si el segueixes tocant així... s'animarà més i encara en tindrà menys, de petit.
Una mà trapella es fica sota les seves calces, maldant per arribar al cony de la noia que, per la sorpresa d'un dit que s'hi intenta ficar, està molt mullat, com reclamant que hi entri alguna cosa més grossa i plaent que un dit. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dj Set 20, 2012 6:20 am | |
| Corresponc amb ganes els petons que em fa, ganes d'ell... Sento els seus dits intentant ficar-se sota les meves calces, fent-me gemegar, mentre segueixo acaronant el seu membre, que va creixent sota els bóxers.
-Està una mica tancat el pobre, no?- li demano, entre gemecs i petons, ficant la meva mà dins dels seus bóxers.- És massa petita la seva gàbia...
Acarono suaument el seu membre un pic més i després li llevo els bóxers, deixant anar un gemec per les plaents carícies que em fa. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dj Set 20, 2012 6:40 am | |
| Els meus dits entren i surten amb facilitat del seu cony humit, i cada pocs segons es desvien, trapelles, masturbant el clítoris de la noia. Ella fica la mà dins dels meus bòxers i em comença a masturbar, a poc a poc; després es desfà dels calçotets i el meu penis s'alça esplendorós, immens, dur i dret com un pal, amb la punta de color vermell fosc.
- L'altra vegada no estava així quan el vas veure... - dic, a cau d'orella, mentre ella tanca la seva mà al voltant del membre i em masturba.
Em desfaig ràpidament de la poca roba que encara hi ha en escena, les seves calcetes, i començo a masturbar-la amb més ganes, amb tota l'intenció de fer que es corri. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dj Set 20, 2012 7:10 am | |
| Començo a masturbar-lo, fent una petita riallada quan em diu allò.
-Ja... ara sembla més content...
Sento com els seus dits m'estan deixant sense respiració. Em mossego el llavi, sentint unes petites onades de plaer que em recorren tot el cos. A mesura que em vaig exitant vaig masturbant-lo més ràpid, i començo a deixar petits crits, sentint un orgasme cada vegada més a prop.
-Michael... Michael...
I a la fi arriba, fent-me alçar l'esquena del llit, i arrancant-me un crit de plaer. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dj Set 20, 2012 8:14 am | |
| La noia també amb masturba amb més ganes, gairebé frenèticament, quan sent que s'aproxima a l'orgasme. I aleshores gemega el meu nom, repetides vegades, crida en una explosió de plaer, encorbant l'esquena i aferrant-se amb força, apretant amb la mà, el meu membre.
- Jacqueline... no crec que siguis capaç d'imaginar-te com de calent em poses només de veure't... o sigui que no en parlem ja de tenir-te als meus braços cridant de plaer perquè els meus dits són més hàbils que els de la majoria... - dic, rient, divertit, mentre la noia es recupera del daltabaix orgàsmic.
No és pas mentida, el que he dit. Estic excitadíssim i empalmadíssim, i només puc pensar en follar-me-la una vegada, i una altra, i una altra... Em deixo caure al seu costat, una mica a sobre seu, besant-la al coll mentre ella recupera la respiració. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dv Set 21, 2012 2:36 am | |
| Ric en sentir el que em diu, e intento regul.laritzar la meva respiracio, sentint els seus petons al meu coll. Reprimeixo un gemec, m'agrada massa que em bessin al coll...
-Només veurem?- li demano girant-me cap a ell.- I si... fes això?
Em posso damunt seu, i atrapo el seu membre entre les meves cames, quedant en contacte amb el meu entrecuix, i li faig petons des del coll fins als llavis, on li dono un petó ple de desig i necessitat. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dv Set 21, 2012 8:41 am | |
| - Oh-déu-meu - murmuro, quan atrapa el meu membre erecte entre les seves cames, contra el seu entrecuix humit.
Li corresponc el petó, apassionat, sentint com es mou tota ella, refregant el seu cony contra el meu penis, pretenent excitar-me més encara. Li faig un petó ple de desig i necessitat, mentre les meves mans l'acaricien a l'esquena, al cul i a les cuixes. Els meus ulls es troben un segon amb els seus, en un instant de passió desenfrenada que es reflecteix a la lluïssor dels ulls.
I aleshores la penetro, ajudant-me amb la mà per trobar l'entrada. Entro amb dolçor, sense presses, mantenint tota l'estona el contacte visual. Vull veure la seva ganyota de plaer quan el meu immens aparell arribi als racons més profunds de les seves entranyes. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Ds Set 22, 2012 2:36 am | |
| Clavo sense fer-li mal les ungles a les seves espatlles en sentir com em penetra poc a poc. Aguanto la respiració mentre em penetra, i esbufego un cop ja tot ell és dins meu. Me'l miro i li faig un altre petó, curt i suau, abans de començar a mourem cap endevant i cap endarrere, damunt seu. Gemego, sentint de nou les onades de plaer que em recorren tot el cos.
L'acaricio, li faig petons suaus, entre gemecs i esbufecs, mentre segueixo amb el moviment, cada vegada més ràpid...
-Oh... déu meu...- xiuxiuejo, abans de que un gemec de plaer s'escapés dels meus llavis. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Ds Set 22, 2012 11:07 pm | |
| Ella esbufega en sentir-me dins seu; els gemecs es fan mes forts i seguits quan comença a moure's en un vaivé acompassat i el meu penis entra i surt, cada vegada més gros, envermellit i dur, de les seves humides entranyes.
No m'adono fins al cap d'uns segons que jo també gemego, fluixet, a cada penetració. El moviment esdevé cada vegada més ràpid, mica en mica, i la cara de la noia m'indica que es torna a aproximar al clímax. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dg Set 23, 2012 6:57 am | |
| Gemego, a cada moviment que faig, que em em porta al cel... M'incorporo una mica, quedant asseguda damunt seu, movent-me amunt i avall, sentint-me més a prop de l'orgasme en cada penetració.
-Michael... jo... jo ja...
Estiro una mica el cap cap enrere, gemegant cada vegada més fort, s'apropa... | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dg Set 23, 2012 7:39 am | |
| S'incorpora una mica, aportant-me una espectacular vista dels seus pits, que es balancegen i boten a cada moviment de cadera, a compàs amb els gemecs. Murmura alguna cosa, pretenent indicar que s'aproxima a l'orgasme, i no puc evitar dibuixar un somriure, satisfet.
- Sshh... Tranquil·la, Jacqueline... - dic, en una cadena de sons que recorden més aviat un gemec -. Tu deixa't portar...
L'agafo pel cul, ajudant-la a pujar i baixar, mentre el seu cony humit engoleix repetidament el meu membre erecte. Sento com s'aproxima més i més a l'orgasme, sense dir res, només amb carícies i petons cada certs intervals de temps; jo aguanto com puc, tranquil, amb el clar objectiu de fer-li passar una estona inoblidable abans de lliurar-me completament a mans del plaer. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dg Set 23, 2012 8:50 am | |
| Agafo aire com puc, mentre segueixo fent petits bots, amb ajuda de les seves mans. Sento com poc a poc m'aproximo més i més a l'orgasme, i segueixo saltant, gemegant...
-Ja arribo....- gemego.
Em deixo anar, com em diu ell. Em deixo anar totalment, sentint-lo entrant i sortint de dins meu fins que de cop una onada més gran que la d'abans em recorre tot el cos. Arquejo l'esquena, estiro el cap cap enrere i crido de plaer, sense poder-ho evitar. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dl Set 24, 2012 5:34 am | |
| No puc evitar gemegar quan es corre per segona vegada; aviat, però, l'he agafat a pes i m'he aixecat, posant-me jo a sobre aquesta vegada i tornant-la a penetrar, amb dolçor, a poc a poc, al més pur estil missioner.
Els petons van i vénen, mentre començo un acompassat vaivé de cintura i arribo fins al fons del seu cony humit. Sento com, aquesta vegada, el clímax es decideix a acostar-se, mica en mica, i accelero una mica el ritme. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dl Set 24, 2012 6:31 am | |
| En pocs segons el Michael m'ha agafat i m'ha girat, quedant ell a dalt. Em torna a penetrar, li faig petons pel coll, fins arribar a l'orella que li torno a mossegar suaument, mentre ell cada vegada accelera més. Veig per la seva cara que està arribant, així que decideixo ajudar-lo, fent-li més petons, més caricies...
-Ets bastant bo...- li xiuxiuejo a l'orella, gemegant una mica. | |
| Assumpte: Re: Finite simple group of order two [Jac] Dt Set 25, 2012 8:13 am | |
| - Tu més... - murmuro, fent una ganyota i robant-li un petó, sentint com arribo al clímax.
Reprimeixo un crit, com puc, i em poso en tensió quan sento que arribo a l'orgasme i em corro a dins seu, dues, tres vegades. Em quedo uns segons en silenci, deixant-me caure suaument a sobre seu, i després li faig un altre petó.
- Buf... tu, molt més... - repeteixo, mentre faig mitja volta, sortint de dins seu, i em quedo al seu costat, estirat, de panxa enlaire. | |
| | | | Finite simple group of order two [Jac] | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|