Qui està Connectat | En total hi ha 15 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 15 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Camp d'entrenameeeeeeeeent! | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 9:23 pm | |
| Arribe a la sala guay, abans però havia passat per la casa per deixar Mosqui, el Penjat i agafar una vena per al braç. I després a la sala guay, arribe i demane el que vuic, un camp d'entrenament. Vuic disparar. Al entrar ho veig, armes a la meua dreta, espasses, sables, katanes, punyals...Em recorde, el meu esta brut de sang, l'he llavar. A l'altra banda, arcs, ballestes, fletxes. I el més guay, pistoles, rifles, bazookes... Em lleve la capa i la corbata i la deixe damunt d'una cadira, veig un radiocaset i el pose, aixi escolte música i és més guay. No s'escolta res, però de repent comença a sonar Bad Reputation, m'encanta aquesta canço és geniaaaaaal! Em dirigisc cap a la part on estan les pistoles i agafe una, te bales....si. Em vaig cap al camp de tir i comence a correr done un bot i dispare a un ninot, després em gire i li done a un altre, vaig corrent done una tombarella i dispare a un altre, com mola, si que es pot combinar les tecniques de lluita amb la pistola, que passada! Vaig corrent done, bot, volta i tir, guaaaay! Correc cap a la paret, vuic fer això de anar corrent i donar la volta en karate m'eixia...a veure, darrere, darrere, i corrrer, vaig corrent pose un peu en la paret i dona una volta, però no ix bé i és molt curt, bah, dons un altre dia. Em pose a correr i comence a disparar als ninots del costat, tir, volta, tir, correr, bot, tir. Uau! Però que guaaaaaay! Aço és genial! Disparar mola! Aleshores la canço s'acaba, però comença a sonar una altra, Banana Splits, aquesta també mola! Continue corrent i donant tombarelles, disparant i quan dispare veig que li he donat al cap.
- Uau, que passada! Toma, al cap! ahahahhahahahha!- dic rient amb la pistola a la mà.- hahahahahahahahahahahaha! | |
| | | Wendy G. Moore Tercer curs
Nombre de missatges : 1175 Fecha de inscripción : 27/09/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 9:38 pm | |
| Porto l'arc i el carcaix a l'esquena, com sempre. Com ja fa una semana que estem per Hogwarts tots, fins els nous s'han acostumat ja a veure'm amb l'arc a l'esquena i els monitors ja han deixat de dir-me que és perillós. Ja ho sé jo, per això ho porto al damunt! La Cova i el Nyan em persegueixen darrere meu. Obro la porta de la sala de la Necessitat, esperant trobar alguna cosa guay, i me la trobo. Vaja...
-Hey Cass!- li dic, mentre dispara a un ninot- Que fas? | |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 9:44 pm | |
| Em gire encara amb la pistola a la mà però baixe quan veig que és la Wen.
- Weeeeeeeeen! Disparar! I donar tombarelles mentres dispare, i bots i voltes, i disparar!- dic somrient. Senyale els dos ultims ninots.- Has vist? Els he disparat al cap!
Carregue de nou la pistola i apunte al ninot de la meua esquerra, cama, pit, cap!
- Has vist que guay? Estic aprenent coses noves.- em neteje la sang del llavi i em mire la Wen.- I tu venies a disparar amb l'arc? | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 9:48 pm | |
| -Sí, a disparar amb l'arc, i a deixar que la Cova i el Nyan poguessin moure's una mica, que es tornen boigs si es queden a la sala comuna tot el dia!- Llavors veig que el seu braç està mig envenat, de mala manera i alço una cella.- Que t'ha passat? Bé... no sé si vull saber-ho.- ric.
Deixo l'arc un segon al terra i busco per la meva bossa de perry l'ornitorrinc alguna poció per la Cass i se la llanço.
-Dues gotes al braç i com nou.- somric. | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 9:54 pm | |
| - Jo no he tingut la culpa.- dic agafant la poció, em lleve la vena, la deixe en una taula i em tire dos gotetes. Després se la torne.- Ell ha vingut jo estava abans, ell m'ha molestat.- em gire i dispare a un ninot, però no se que faig que li explote el cap, ua, que passada.
Em mire la part de les armes, i deixant la pistola un moment en la meua butxaca, primer però li pose el segur, vaig cap on estan les armes....a veure que agafe ara, que agafe ara...bazooka, ballesta, explosius...la cosa allargada amb un ganivet....somric, la cosa allargada! L'agafe i em mire la Wen.
- M'encanta aquesta sala! És brutal! | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 10:00 pm | |
| Agafo la poció i la fico de nou a la meva bossa. Després agafo l'arc i em vaig al seu costat.
-Mola. Està bé, per practicar punteria. Les pistoles i tot això venia amb la sala o t'ho has portat des de Grècia?- li demano, fent broma.
Preparo la fletxa estiro i la deixo anar. La fletxa es clava al pit del ninot que tinc davant.
-Guay. | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 10:07 pm | |
| Me la mire i ric.
- Oh, clar, si les duia dins de la maleta, per protegir-me.- dic rient.- Nah, venien aci, jo no sabia que en podia demanar, però Bam-Bam em va explicar nose que de la sala que no vaig entendre però que deia que si demane algo m'ho dona, i ho ha fet!
Ella es posa a un costat i jo a l'altre, vaig corrent done una volta a l'aire i li clave la cosa al pit, després em gire i li talle una cama i després li done una patada, m'encanta, m'encanta, m'encantaaaaaaa! | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 10:12 pm | |
| Ric, i començo a disparar als ninots, divertida. M'agrada disparar amb l'arc, perquè em relaxa molt, i em fa sentir bé. Encara que prefereixo disparar a les acromàntules del bosc prohibit, disparar als maniquís tampoc està gens malament.
Veig que la Cass va a disparar a un ninot, i abans que puga fer-ho una fletxa meva ja li ha atravessat el cap.
-Meu.- dic, treient-li la llengua. | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 10:19 pm | |
| Em mire la Wen rient.
- Eh, que era meu!- li dic.- Ala, no val!
Em mire el ninot i li dispare a un ull, no te gracia, si no ix sang no te gracia, podria ser més real. Que isquera sang, i viceres, i se li explotarà el cervell, aixi si que molaria, seria més guay. Agafe la cosa allargada i li talle a un la cama i comença a eixir sang, oooooooh que guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
- hahahahhahahahahahhahahahhahahahahhahahah.- dic rient, amb la cosa allargada a la mà.- aixi mola molt méeeeeeees, haahhahahahhaha, ix sang, hahahahahhahahahahha, que guaaaaaaaaaaaay! | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 10:23 pm | |
| Arrufo el nas. A mi no em fa molta gràcia que hi surti sang, em recorda a la Nicole, i no m'agrada.
Apunto a un altre ninot que a aparegut just darrere de la Cass i li disparo. Per sort, la sala ha vist que no m'agrada la sang, i del meu ninot no surt sang.
-Uo, quina passada, t'ha passat a tres centimetres i no t'he donat! | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 10:33 pm | |
| - Si? Que passada!- dic.- A mi m'agrada aço, mola molt, disparar i tallar coses.- li dic.
Deixe la cosa allargada en una estanteria i guardant la pistola a la butxaca de nou amb el segur, agafe una ballesta, i un carcaix.
- Saps? Un dia durant l'estiu li vaig dir a l'Ari de fer esgrima, perquè jo tenia la meua espassa, però no va voler. | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 10:37 pm | |
| -No? Però si és molt guay! Jo amb el Jack a vegades jugo a Karate, però a ell li agrada més el boxeig.
Agafo jo també una ballesta. Mai havia agafat una, només m'havia quedat amb l'arc. Potser m'anava bé també.
-L'Ari hauria de divertir-se més, no?
Disparo a un ninot i començo a riure., en veure les plomes que li surten. | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 10:45 pm | |
| - Veus? Jo per fer karate o arts marcials ho he de fer soles i fora de casa a la platja perquè si no la moleste.- dic.- Hi ha vegades que em posa dels nervis.
Apunte amb la ballesta al cap i explota, però no ix sang, eeeeh, jo volia sang! On esta la meua sang?
- És diverteix, però no amb mi, es passa tots els dies de l'estiu amb les seues amigues, el seu amic aquell que sempre que em mira riu i em diu que soc rara i que soc adoptada.- dic recordant-lo. I damunt l'Ari li segueix el rollo i no em protegeix, però jo la vuic igual, nose, és la meua germana, ella em punxa i passa de mi, jo passe d'ella, de menuda jugava més amb Bam-Bam que amb ella. Tu i el Jack moleu molt més.- li dic somrient.
Pose una nova fletxa i apunte al ninot, en tot l'ull! | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 10:59 pm | |
| Disparo amb la ballesta. Bé, tampoc se'm dona tan malament.
-Si li dona la raó pot ser és perquè li agrada el noi.- dic alçant les espatlles.
Disparo a dos ninots més, faig una volta i disparo a un altre. Ric.
-Eh, la ballesta mola! | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 11:07 pm | |
| - Que li agra...hahahahahhahaha, haahahahahha.- dic rient.- Aleshores te sentit.- dic.- Perquè més d'una nit l'he vist pujar a la seua habitació, no se que faran, supose que jugar a les cartes o parlar, encara que de vegades l'escolte cridar i riure, no se, jo quant em canse marxe a l'habitació del Nicolu. El que em pareix estrany es que els pares no l'escolten riure i jugar a les cartes. Encara que ells dormen més profundament i més lluny.
Agafe la ballesta i dispare al ninot, facil, no és dificil.
- La ballesta mola molt! I és més fàcil apuntar que amb l'arc. | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 11:22 pm | |
| -Doncs ja t'ho dic jo, li agrada segur.- ric.
Faig que sí amb el cap quan diu lo de la ballesta, però jo torno a agafar el meu arc. M'agrada massa fer tir amb arc. Disparo a tres ninots i torno a mirar la Cass, somrient.
-Potser si finalment es fan nòvios es més simpàtica i més agradable durant un temps, i fins i tot juga amb tu.- li dic, contenta. | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 11:28 pm | |
| - No se que dir-te, quan li vaig preguntar si em podia unir a jugar amb ells a les cartes per les nits es va enfadar moltisim, em va dir que em callarà la boca i que no diguera res. Mai l'havia vist tan enfadada. Em va agafar i em va fer entrar a la meua habitació i em va dir que a partir d'ara dorguera amb tapons. No vaig fer cas i vaig tornar a sentir-la eixa nit. Al dia següent el tio aquell em va donar un copet al muscle, nose a que juguen.
Deixe la ballesta i agafe una espassa, no és com la meua, però també va bé i faig estocades a un ninot que també te una espassa.
-Es que te l'he de presentar, segur que et cau supeeer bé.- li dic rient. | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 11:49 pm | |
| -Doncs jo tampoc ho sé.- li dic, alçant una cella, confosa.
Em quedo mirant a la Cass uns segons mentre fa estocades a un ninot. Després somric.
-Sí, potser sí em cauria bé...
Vaig cap on estan les armes i agafo una espassa.
-Alce su espada, plebeya!- li dic, rient, apuntant-la amb l'espassa. | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dt Set 11, 2012 11:54 pm | |
| - Vine algun dia, i te la presente.- dic.
Em gire donant un bot.
- haha, en guardia!- dic apuntant-la.- No podras contra mi!
Recorde quant varem fer esgrima en mig del saló gran, damunt la taula...guaaay, i tiravem coses.
- Guaay
Faig una estocada a l'espassa de la Wengi, posant-me en posició d'esgrima. | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dc Set 12, 2012 12:35 am | |
| Bloquejo l'atac de la Cass i ric, mentre em posso en posició d'atac.
-Preparada? Allà vaig!
I li faig una estocada de mosquetera com soc i després em moc cap aun costat, procurant que no m'ataqui.
-M'encanta l'esgrima! | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dc Set 12, 2012 12:42 am | |
| Done un botet i ataque la Wen per l'esquerra, ella para l'estocada i ataca.
- És geniaaal! Fer esgrima és molt guaaaaaaaaay!- em mire el braç, ja s'ha curat, guay.- Mosqueteeeeeereeeeeeees!
Canvie l'espassa de ma, i ataque amb l'altra ma, done una tombarella i l'ataque per darrere.
-hahahahahahaha | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dc Set 12, 2012 12:51 am | |
| Freno l'atac de cop i faig un petit salt cap endarrere, rient.
-Vine a per mi!- li dic, i corro cap a un altre costat del camp.
Em giro, espassa en mà, i veig com ve cap aqui.
-Va, ataca!- ric. | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dc Set 12, 2012 2:03 am | |
| Vaig corrent cap a la Wen i veig com les estanteries d'armes es van convertint en obstacles, taules, bote sobre una taula i d'ahi davant la Wen i done una estocada amb l'espassa.
- Ataque, ataque!- dic rient.- Uooooh!
Aleshores veig una corda penjada del sostre, no se d'on ha eixit, pero m'agafe a ella i em blanceje cap a una altra taula.
- Que guaaaaaaaay! | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dc Set 12, 2012 2:12 am | |
| Salto i corro cap on va la Cass, agafant una altra corda. Un pic estic a la seva taula somric i li trec la llengua.
-Ha aparegut de tot! Com mola!
I de cop entre la Cass i jo hi ha una gran muntanya de coixins. Somric.
-A destrossar-los tots!!! | |
| Assumpte: Re: Camp d'entrenameeeeeeeeent! Dc Set 12, 2012 2:20 am | |
| - A por ellos!
Agafe la corda i em llance damunt els coixins, rient sense parar.
- hahahahahahahaha!
I aleshores comence a donar-li estocades als coixins. Ens plenem de plomes, que guaaaay!
- hahahahahahahahahahaha, que divertiiiiit! Com molaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Trencaaar coixiiiins! | |
| | | | Camp d'entrenameeeeeeeeent! | |
|