Qui està Connectat | En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| PETARDSS!!! [Derek] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Cathy Smith Quart curs
Nombre de missatges : 156 Fecha de inscripción : 23/02/2012 Edad : 27 Ubicació : Qui sap?
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: PETARDSS!!! [Derek] Dj Abr 19, 2012 8:52 am | |
| Estavam apunt d'arribar als jardins quan vaig veure el lloc perfecte, era un troset pla amb una roca gran o ens podiem posar aal darrere.
-Que et sembla aquí?- li vaig dir. | |
| | | Derek Green Sisè curs
Nombre de missatges : 28 Fecha de inscripción : 24/09/2011
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: PETARDSS!!! [Derek] Dv Abr 20, 2012 7:04 am | |
| -On et sembli bé. - Vaig dir, amb un somriure. - Ja saps que jo d'això no controlo massa...
Vaig asseurem a la roca, amb un somriure.
- L'encens tu, el primer? - Vaig preguntar, mentre em fixava en la caixa de color blau, plena de petards. | |
| | | Cathy Smith Quart curs
Nombre de missatges : 156 Fecha de inscripción : 23/02/2012 Edad : 27 Ubicació : Qui sap?
| Assumpte: Re: PETARDSS!!! [Derek] Dv Abr 20, 2012 7:15 am | |
| -Mmmm... mes igual, vols que t'ensenyi i així encens tu el primer??-
M'ho estava passan molt bé amb aquell noi, era molt simpatic. Vaig posar la ma dins de la caixa de petards i li vaig allargar un.
-Be, el primer que has de fer es agafar un petard!- li vaig dir amb una riatlleta | |
| Assumpte: Re: PETARDSS!!! [Derek] Dg Abr 22, 2012 12:47 am | |
| Vaig agafar el petard que em donava amb compte. No estava molt segur d'allò. - Val- Vaig dir, amb un somriure- Primer plas fet.
-I m'imagino que el segon pas és encendre'l, veritat?- Vaig dir, mentre treia la vareta de la butxaca. - Amb un Lumos o...? - Vaig preguntar, sense saber què fer. | |
| Assumpte: Re: PETARDSS!!! [Derek] Dg Abr 22, 2012 8:34 am | |
| -I que et sembla i l0'encenem amb això?, vaig treure un encenedor de la butxaca i li vaig ensenyar, endavant!-
M'ell vaig quedar mirant, casi enbobada i vaig esperar a que em digues algu que em fes reaccionar. | |
| Assumpte: Re: PETARDSS!!! [Derek] Dg Abr 22, 2012 10:13 am | |
| -Ah, doncs potser sí que va millor això, no?- Vaig dir, mentre agafava l'encenedor que em donava. - Gràcies.
- A veure...- Vaig agafar l'encenedor i el vaig provar. - Així que l'encenc, el deixo caure i m'allunyo, no?
-Cathy?- Vaig preguntar, al veure que no em feia molt cas. | |
| Assumpte: Re: PETARDSS!!! [Derek] Dg Abr 22, 2012 10:16 am | |
| De cop vaig sentir el meu nom.
-Ah! sisi, encent-lo i surtim correns!-
El Derek va encendre el petard el mes lluny possible de la seva cara que va poder i el va soltar, com vaig veure que estava una mica asustat el vaig estirar del braç i el vaig rodejar amb els braços de tal manera que una pedra no deixes que ens passes res. | |
| | | | PETARDSS!!! [Derek] | |
|