Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Cita... em, poc romàntica. [Bi] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Cita... em, poc romàntica. [Bi] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Cita... em, poc romàntica. [Bi] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Cita... em, poc romàntica. [Bi] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Cita... em, poc romàntica. [Bi] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Cita... em, poc romàntica. [Bi] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Cita... em, poc romàntica. [Bi] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Cita... em, poc romàntica. [Bi]

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Cita... em, poc romàntica. [Bi] Empty
MissatgeAssumpte: Cita... em, poc romàntica. [Bi]   Cita... em, poc romàntica. [Bi] EmptyDl Abr 09, 2012 10:45 am

Vaig aparetre en aquell carreró fosc on havia anat a parar un dels primers dies de la meva vinguda a la gran bretanya. Era un carreró on no solia anar la gent, i si anava, ho feia per passar a un altra lloc. NO era molt agradable, però ens permetia ser nosaltres mateixos sense preocupar-nos de prendre poció de mutació.

Havia enviat un patronus a la Bi, manipulat màgicament perquè només se li aparegués quan estigués sola i en condicions d'escoltar, per que em vingués a veure allà. Necessitava veure-la, i no em bastaven les reunions generals... l'estimava massa.

I allà em vaig quedar, esperant, pensant en que potser no era tan bo, que estimés amb tanta émfasi a una persona. Sabia que no ho podia canviar, però era un punt débil que tothom podia veure, i jo no m'hauria de permetre tenir punts débils.
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni


Nombre de missatges : 295
Fecha de inscripción : 28/09/2011
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Gryffindor

Cita... em, poc romàntica. [Bi] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cita... em, poc romàntica. [Bi]   Cita... em, poc romàntica. [Bi] EmptyDv Abr 13, 2012 10:00 am

Tan bon punt va aparèixer aquell patronus a la meva habitació vaig deixar anar la guitarra. Havia estat mig estirada al llit, tocant notes sense centrar-me gaire. Vaig afanyar-me a sortir de l'escola d'amagat, i quan vaig ser lluny vaig aparetre a la Ronda Golallop. I allà estava ell. El meu Bruno.

- Bruno... - vaig murmurar.

Vaig començar a caminar cap a ell, a córrer, fins que vaig saltar sobre seu i el vaig abraçar, agafant-lo per sorpresa, ja que estava d'esquenes a mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Cita... em, poc romàntica. [Bi] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cita... em, poc romàntica. [Bi]   Cita... em, poc romàntica. [Bi] EmptyDs Abr 14, 2012 1:21 am

Vaig sentir com unes mans m'abraçaven i vaig actuar ràpidament. Vaig girar-me bruscament i vaig empenyer a qui m'havia abraçat, apuntant-lo amb la vareta. Havia estat una reacció totalment instintiva, però quan vaig veure el rostre de la Bi mirant-me, vaig baixar la vareta ràpidament i vaig abraçar-la amb força.

-Ho sento... tinc els nervis a flor de pell...

Vaig besar-la, feliç de veure-la.

-Com estàs? Com va tot, per Hogwarts?
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni


Nombre de missatges : 295
Fecha de inscripción : 28/09/2011
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Gryffindor

Cita... em, poc romàntica. [Bi] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cita... em, poc romàntica. [Bi]   Cita... em, poc romàntica. [Bi] EmptyDj Abr 26, 2012 3:15 am

- Tranquil, és normal...

Vaig somriure, acariciant-li la galta amb suavitat, fent-li un altre petó i abraçant-lo amb força.

- La veritat és que a Hogwarts tot està més tranquil del que esperava. La gent ha anat assimilant les morts, i, encara que hi hagi més vincles, en el fons també hi ha més desconfiança...

Vaig mirar-lo als ulls, amb un somriure, abans de fer-li un altre petó.

- I pel quarter com va tot?
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Cita... em, poc romàntica. [Bi] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cita... em, poc romàntica. [Bi]   Cita... em, poc romàntica. [Bi] EmptyDl Abr 30, 2012 1:08 am

-Avorrit, sense tu.- li dic, abans de besar-la.

Després del petó, me la quedo mirant. Admirant-la. Encara no m'ho crec, que ella també m'estimi, que després de tant de temps, la tinc amb mi, i que em seguirà allà on vagi.

-Et trobo tan a faltar, Bi...

L'abraço entre els meus braços. No sé que pensaria el Fortin d'això, encara que ara mateix m'importa poc. Que pensi el que vulgui, que jo ja estic content.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Cita... em, poc romàntica. [Bi]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Cita al clar del bosc

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda Golallop-
Canviar a: