Qui està Connectat | En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Calfant-nos. | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Calfant-nos. Ds Oct 02, 2010 10:08 pm | |
| - Perque no em sorpren.- vaig dir riguent- Doncs algun dia et vindras amb mi a passetjar mentres neva, i em dona igual el que digues, perque ho faras- vaig dir a Erin. Despres vaig beure un poc de batut.- Mmmmm xocolateeee. | |
| | | Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Calfant-nos. Dl Oct 04, 2010 3:47 am | |
| - I qui et diu que no t'obligaré jo a quedar-te dintre?- vaig preguntar, riallera. | |
| | | Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Calfant-nos. Dl Oct 04, 2010 6:14 am | |
| - No podries, saps que quan vuic alguna cosa ho faig i tu acabaries acompanyant-me- vaig dir riguent.- I si no puc jo sola, amb Marta, eh que si?- vaig preguntar a Marta. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Calfant-nos. Dt Oct 05, 2010 3:20 am | |
| - Oh, i tant! Em sap greu Erin, però contra les dues ja no podries ^^ A més, no sé com podries resistir-te a una proposició així! - vaig dir somrient. Vaig beure un altre glop de batut mentre passejava la vista pel local - Que estrany, no? Hi ha poca gent, trobo! On deu ser tothom? |
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
| Assumpte: Re: Calfant-nos. Dv Oct 08, 2010 2:11 am | |
| - és veritat- vaig dir- no hi ha gaire gent. Millor per nosaltres, doncs! Sempre s'està molt millor aquí quan no hi ha gaire gent.
(OFF: com que el tema ja no dóna i estava aparcat, pregunto si tanquem. si no voleu fer-ho, edito)
Vaig veure que ja ens havíem acabat els batuts.
- Què us sembla si anem marxant ja?- vaig dir- Vinga, jo convido si em prometeu que no em fareu anar fora mentre nevi- vaig somriure. | |
| | | Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Calfant-nos. Dv Oct 08, 2010 5:21 am | |
| - Si, pot ser ja deuriem de marxar, encara que encara jo em quedaria més temps- vaig dir.- Ho sent Erin, però aleshores pague jo.- vaig dir mentres agafava les monedes i em dirigia cap la barra, després de pagar, vaig tornar on estaven Marta i Erin.- Val, ja podem marxar- vaig dir riguent, ja que me havia fet gràcia la cara que Erin havia posat. | |
| Assumpte: Re: Calfant-nos. Dv Oct 08, 2010 5:25 am | |
| - Mai canviaràs, oi?- va fer que no- No ho facis- vaig dir somrient- però ja et dic que no aniré a caminar per la neu.
Totes tres vam començar a tirar cap a Hogwarts, ja escalfadetes.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Calfant-nos. | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|