Qui està Connectat | En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Enfrontant-se a les pors. | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Cathy Smith Quart curs
Nombre de missatges : 156 Fecha de inscripción : 23/02/2012 Edad : 27 Ubicació : Qui sap?
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Enfrontant-se a les pors. Dg Abr 08, 2012 7:02 am | |
| -Gràcies! tu també ets molt simpatica!
Em vaig posar a riure.
-Si, estava a la batalla, nomes começar una noia que es deia elle em va fer un tall a la cama però hem van ajudar i ja esta, per sort tot ha sortit be, mes o menys.. | |
| | | Lilian Bell Auror
Nombre de missatges : 1481 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Enfrontant-se a les pors. Dg Abr 08, 2012 7:07 am | |
| Vaig somriure.
-La Darkwood, eh? Jo la vaig deixar fora de combat. Encara que allò em va suposar caure jo... crec que tant el Ventigmila com el Fortin li tenen estima, a la mala puta d'ella.
Vaig sospirar. | |
| | | Cathy Smith Quart curs
Nombre de missatges : 156 Fecha de inscripción : 23/02/2012 Edad : 27 Ubicació : Qui sap?
| Assumpte: Re: Enfrontant-se a les pors. Dg Abr 08, 2012 7:11 am | |
| -Si, vaig veure que estaven molt units, ja et dic jo que si no hagues tingut l'ajuda d'ells no hagues durat tant...-
Li vaig picar l'ullet.
-Es que t'asseguro que si la torno a veure aquest cop anire preparada....- | |
| | | Lilian Bell Auror
| Assumpte: Re: Enfrontant-se a les pors. Dg Abr 08, 2012 7:15 am | |
| -Es una bruixa forta, Cathy. Jo la vaig guanyar pels pels, i a sobre em varen quedar cicatrius. No t'hi enfrontis sola. No encara. Ens hem de fer forts.
Vaig mirar les cadires.
-I el valor es una manera de ser forta. | |
| Assumpte: Re: Enfrontant-se a les pors. Dg Abr 08, 2012 7:20 am | |
| -Si, suposo.... Espero estar preparada quan arribi el moment, he vist que aquí tots sou molt bons amb la vareta i que una noia com jo no te mltes posibilitats de sobreviure, pero tens raó el valor ens fa forts i d'això si que en tinc! Gracies Lils, es serio gràcies-
Vaig mirar la meva cama, encara em ffeia mal peró no tant com a ella, lo que li van fer va ser terrible.. | |
| | | Lilian Bell Auror
| Assumpte: Re: Enfrontant-se a les pors. Dg Abr 08, 2012 7:27 am | |
| -Vale, escoltam Cathy.
Vaig possar-me seriosa.
-Pasi el que pasi, d'acord? Pasi el que pasi, al peu del canó. Mai t'has de rendir, perquè si fas front a un problema, es una actitud molt més bona que donar-li l'esquena. Sempre disponible, sempre amb ganes de seguir... i encara que hi hagin mal moments, moments horribles que et perseguiran per sempre, t'has d'esforçar de recordar els bons moments. Perquè es així, com s'ha de viure, dels bons records. | |
| Assumpte: Re: Enfrontant-se a les pors. Dg Abr 08, 2012 7:33 am | |
| -Vale, si, perdó, esque... nose.... soc molt mes petita ii... no vaig veure a casi cap de la meva edat rondan per allà, però si tens raó en aquest moments s'ha de tenir una actitud bona, seguir endavant si, si!-
| |
| | | Lilian Bell Auror
| Assumpte: Re: Enfrontant-se a les pors. Dg Abr 08, 2012 7:40 am | |
| -Bé... jo ara me'n tinc que anar, maca... He de fer unes quantes coses.
Vaig fer una última ullada a la sala.
-Ens veiem per la sala comuna, d'acord? Adéu!
[Surto del Tema] | |
| Assumpte: Re: Enfrontant-se a les pors. Dg Abr 08, 2012 7:44 am | |
| -D'acord, jo també tinc coses a fer, i gràcies.. en serio gràcies! fins desprès!-
Va donar una ultima ullada a la sala i s'en va anar, hem vaig quedar un rato allaà pensant en tot alló, finalment vaig marxar...
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Enfrontant-se a les pors. | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|