Qui està Connectat | En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Cap a Barcelona [Ur] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Cap a Barcelona [Ur] Dt Gen 24, 2012 11:50 am | |
| Vaig agafar les coses i vaig sortir cap a fora. Me'n tornava a casa, després d'aquella monumental bronca de l'Elle. Després d'haver-la perdut, potser. Ja havia perdut dues persones en menys de vint-i-quatre hores.
Vaig posar-me una gorra de beisbol i vaig travessar el vestíbul, cap a fora. Malgrat tot, la llum del sol seguia molestant-me en excés, i fins i tot feia mal. Però potser allò em donava un motiu més per asserenar-me. Vaig mirar al meu voltant, un altre cop, i vaig passar per la porta, en direcció a Hogsmeade, on utilizaria un portarreu. | |
| | | Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Cap a Barcelona [Ur] Dt Gen 24, 2012 12:02 pm | |
| Vaig sortir corrent darrera en K. No m'havia sentit mentre el cridava des de les escales. Vaig fer un últim esprint i el vaig atrapar. Li vaig donar un copet a l'esquena perquè s'adonés que era allà.
- Kikus, espera'm, que vinc amb tu. T'acompanyo a Barcelona.- Vaig dir-li, seriosa. La meva veu denotava una seriositat irrevocable.
Me'l vaig mirar, esperant que em digués alguna cosa. | |
| | | Kikus Fortin Al més enllà
| Assumpte: Re: Cap a Barcelona [Ur] Dc Gen 25, 2012 3:01 am | |
| Vaig alçar els ulls al cel quan la noia va plantar-se al meu costat i va dir que vindria amb mi.
- Si no he deixat venir l'Elle, què et fa pensar que vull que vinguis tu? - vaig dir, amb la veu rogallosa; vaig treure una cigarreta i me la vaig posar a la boca, encenent-la amb un gest de vareta.
Vaig seguir caminant, cap a fora, absort. Gairebé sense pensar, per inèrcia. | |
| | | Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Cap a Barcelona [Ur] Dc Gen 25, 2012 3:18 am | |
| Em vaig creuar de braços i me'l vaig mirar, amb una cella alçada.
- Doncs perquè NECESSITES que t'hi acompanyi algú. I ja que no has deixat a l'Elle anar-hi, només em tens a mi per acompanyar-t'hi.
Vaig ventar l'aire quan va deixar anar el fum del tabac, però no li vaig dir res.
- A més, sé on vius. I si no em vols portar amb tu, m'aparetré davant la porta de casa teva i no deixaré de picar fins que no m'obriu la porta.
Vaig somriure-li.
- Vols agilitzar les coses, o vols portar-les pel camí llarg? | |
| | | Kikus Fortin Al més enllà
| Assumpte: Re: Cap a Barcelona [Ur] Dc Gen 25, 2012 5:47 am | |
| Vaig alçar una cella, cansat, però vaig assentir amb el cap.
- D'acord, doncs... anem. Et fa falta res?
La noia va fer que no, sense dir paraula, i vaig agafar-la de l'espatlla desaparetent del castell i aparetent davant de casa.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Cap a Barcelona [Ur] | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|