Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Ofegant les penes HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 16 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 16 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Ofegant les penes HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Ofegant les penes EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Ofegant les penes EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Ofegant les penes EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Ofegant les penes EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Ofegant les penes EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Ofegant les penes

Ir abajo 
AutorMissatge
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Ofegant les penes Empty
MissatgeAssumpte: Ofegant les penes   Ofegant les penes EmptyDl Gen 23, 2012 7:36 am

Vaig aparetre al mig de Hogwarts, després d'uns instants perdut al mig de Barcelona. Perdut emocionalment, arrossegat per un torrent de records amb el meu pare, el mateix home que m'havia cuidat des de petit i que ara era mort. No havia pogut aguantar-ho, i me n'havia tornat.

Però necessitava alguna cosa més. No podia tornar a Hogwarts, després del que havia passat. Vaig entrar al Cap de Senglar amb els ulls plorosos, cansat, i em vaig asseure a la taula del racó més fosc i amagat.

- Bones, què et poso?

- Euh... Aigua de foc. Porta'n molta... - vaig dir, amb la veu rogallosa.

Vaig esperar uns instants, i quan per fi em va portar una gerra grossa d'aigua de foc, vaig començar a beure. Ni tan sols allò era suficient. Vaig fer una ganyota, però l'estrès va superar-me i la meva mà va lliscar fins a la meva butxaca interior, on sempre hi guardava un paquet de cigarretes.

- Un any i mig... un any i mig, però ja no puc més... - vaig dir, mirant fixament al paquet abans de treure'n un i encendre'l amb un gest de vareta.

La primera calada, la inhalació d'aquell aromatitzat fum de tabac que no havia tastat en més d'un any, va relaxar-me més que la beguda. Intercalava el tabac i l'alcohol, bevent i fumant gairebé frenèticament. A la fi, quan ja no em quedava tabac i havia pres quatre gerres d'aigua de foc, vaig aixecar-me.

El món rodava, més del compte, però vaig aguantar-me dret i vaig començar a caminar. Vaig pagar (en excés, però m'importava poc) al taverner i vaig anar fins al carrer. I, un cop allà, vaig aparetre a Hogwarts, als jardins, prop de l'antiga cabana del guardaboscos.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Ofegant les penes
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Hogsmeade :: Cap de Senglar :: Roleig-
Canviar a: