Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 16 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 16 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D

2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D Empty
MissatgeAssumpte: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDs Nov 26, 2011 7:49 am

Anava amb la Wen passejant per un dels passadis donant botets, feliç.

- I aleshores la vaig tirar des de la cala! hahahahha i...i l'Ari em va renyir, però la cara que va posar va valdre la pena!

Aleshores em vaig fixar que el passadis em sonava.

- Aquest passadis em sonaaaaa! Mooooooooooooolt! ooooooooh! ja se! ja se! ja seeee quin és! l'espassaaaaaaa!

Vaig tirar a correr , al girar-me, vaig vore que la Wen no em seguia.

- Vineeeeee! Vaig trobar una cosa guay a aquest passadis!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Nombre de missatges : 1175

Estatus
Estudis: No acreditat

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDs Nov 26, 2011 7:53 am

Vaig riure. Sempre que estava amb la Cass m'imaginava milers i milers de malifetes. Quan anavem mmig saltant mig caminant, la Cass es va enrecordar d'alguna cosa i va començar a córrer. La vaig seguir confosa.

-Una cosa guay? que es? que es? que es???
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDs Nov 26, 2011 7:59 am

Vaig seguir corrent.

- Una cosa moooooooooooooooooooolt guay!!

Vaig arribar al lloc on havia estat amb la Blink.

- Miraaaaaaaa! Una espassaaaaaaaaaaaaaa!!!! I ahi....ahi.- vaig senyalar una porta tancada.- Ahí hi ha coses guays, vaig obrir la porta ho vaig vore i la porta es va tancar! Una espassaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Tinc una espassaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Es pot agafar, oi? Oi? Oi?
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDs Nov 26, 2011 8:06 am

-Una espassaaaaaaaaaaaaaa!- vaig cridar i vaig voler agafar-la.- Dius que hi han coses guays? entrem entreeeeeeem!

Vaig obrir la porta.

-Uoooooooooooooo! vine vine vieneeee!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDs Nov 26, 2011 8:10 am

- Ooooooooh! Espera! Vuic la meua espassa!- vaig apuntar a la vitrina.- Com es deia aquell que...que feia que les cosess...que les coses vagen cap a tu? Emm.....Accio! Accio espassa!

I l’espassa va vindre a mi! Ooooooooooh i era moooooolt guay! I no pesava! La vaig menejar.

- Miraaaaa! Tinc una espassa! I mola molt!!- la vaig enganxar en el cinturo, em quedaria l’espassa, molava molt.

Vaig anar cap a la porta.

- Entreeem! Entreeeeeem!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDs Nov 26, 2011 8:18 am

-Uooooooooooo! miraaaaaaaaa

Vaig córrer cap a un arc platejat que hi havia a un costat.

-Quina passadaaaaaaaaaaa

Vaig agafar-ho i vaig mirar la corda. Vaig tensar-la millor i vaig mirar a la Cass.

-Busca si hi han fletxes!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDs Nov 26, 2011 8:21 am

Vaig entrar a la sala i....i...era plena d’armes medievals i de coses guays.

- Ooooooooooooooooooooooh! Una ballesta! Una ballesta!- va dir que buscarà fletxes.- Fletxeees....fletxeees

Vaig anar cap a una taula plena de pols, molta pools i plena de papers, però no hi havien fletxes, aleshores vaig vore un bagul, el vaig obrir i estava pleeeeeee de fletxes de tot tipus.

- Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! Aci hi ha molta pols, aço no ho ha tocat ningú des de fa anys! He trobat fletxess! Moooooooooooltes fletxes! I una ballesta! Miraaaaaaa! Una ballesta i una espassa! Tinc armes medievals!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDs Nov 26, 2011 8:30 am

-Uooooooooooooououououoo!

Vaig anar i vaig veure la ballesta. Després vaig agafar fletxes, vaig agafar l'arc, vaig tensar-lo i vaig disparar contra una paret. La fletxa es va clavar just entre dues pedres.

-Uooooooooooooooo!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDs Nov 26, 2011 8:33 am

-Ooooooooooooooooooh! Ens ho quedem si? Si?! Siiiiiiiiii!

Vaig començar a correr per la sala mirant tot el que hi havia, armes, armadures, papers i espasses.

- Hi ha més espasses, però la meua mola molt més!.- vaig menejar l’espassa en l’aire.- Zas! Zas! Espasses! Ballestes! Espasses! Ballestes! Aaaaarcs! Ens ho quedem bounce I serem més guays! I molem! Torna a disparar!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDs Nov 26, 2011 8:55 am

Vaig somriure a la Cass. Estava molt emocionada. Vaig agafar una altre fletxa i vaig tensar l'arc. Vaig tancar un ull i vaig apuntar a on dues pedres es juntaven i feien un petit forat.

Vaig deixar anar la fletxa i va clavar-se al lloc on mirava. Em vaig quedar uns segons mirant, sense creure-m'ho.

-Uo. Quina passada... Ens ho quedem!- vaig dir, contenta.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDg Nov 27, 2011 7:11 am

- Béeee!

Vaig començar a buscar i vaig trobar un punyalet, petit, per a dur al cinturo i també tenia un cinturo! M'ho vaig possar.

- Mira Weeen! Miraaa! Un punyalet! Em quedare les dues coses, el punyalet i l'espassa!

La Wen continuava amb l'arc.

- M'encanta el teu arc, ho fas geniaaaaaaaaal! Jo també vuic apendre! bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDg Nov 27, 2011 8:16 am

Vaig anar corrents a cercar les dues fletxes que havia deixat clavades a la paret.

-Uo. Mai he fet tir amb arc, però sembla que se'm dona molt bé!!! com molaaaaaaaa. T'ensenyaré!

vaig tornar a tensar l'arc, però el vaig destensar.

-Això ho hem d'ensenyar a l'Agatha, ja veuras quin riuuuuuuure!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDg Nov 27, 2011 8:22 am

- Doncs ho fas geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!

Vaig començar a menejar l’espassa.

- L’espassa mola moooolt! Podriem fer algun dia, un duel! Aci hi han moooooooltes espasses! L’habitació mola moltissim! Vindrem un altre cop oi? Oi? I ens quedarem coses, també hi han armadures i papers, de que seran els papers? Tot te molta pols, pot ser és antic, tot te pinta de ser mooooolt antic, si és antic, vol dir que no és de ningú, aleshores en ho podem quedar...les coses antigues molen molt!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDg Nov 27, 2011 8:25 am

Vaig agafar una espassa i vaig apuntar-la, rient.

-En guàrdia, mosquetera!

vaig començar a riure sense poder parar, amb l'arc penjat de l'espatlla.

-Mola moltíiiiiiiiiiiiiiiiiiisim!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDg Nov 27, 2011 8:28 am

-Ooooooooooooh!- vaig agafar l’espassa I em vaig possar en guardia.- En guardia…Pothos!- vaig començar a riure.- Tu ets Pothos i jo Athos!

Vaig donar-li amb l’espassa a l’espassa de la Wen, i oooh! M’agradava, no era complicat!

- Aço mola moltissim! Oooooh!!- vaig atacar de nou i ella es va defendre.- Mola molt…molem molt!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDg Nov 27, 2011 8:51 am

Vaig parar el seu atac, i després el seguent i el seguent.

-Eeeeeh, no es molt dificil!

Vaig atacar jo i ella es va defensar ràpidament, i després quan ella va atacar vaig ajupir-me.

-Molaaaaaaaa!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDg Nov 27, 2011 9:20 am

Vaig tornar a atacar.

- És molt facil! I molt divertit!- començava a emocionar-me. Em vaig defensar quan ella em va atacar.- Som bones! Segur que guanyem a algu en un duel! Hahahaha- la Wen em va atacar i vaig fer un movimet, com en aquella pel.licula...Matrix! Vaig fer un moviment a lo matrix.- Has vist? Has vist el que he fet? Que guaaaaaaay!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDg Nov 27, 2011 9:44 am

Vaig començar a riure i a riure i a riure un altre pic.

-Ara no podràs esquivar-ho!

i vaig atacar-la un altre cop, rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDg Nov 27, 2011 9:54 am

Em va atacar de nou i vaig donar un bot al costat per a que no em donara.

- hahahahaha, no m'has donat!- vaig continuar atacant i defenent-me.

Vaig botar sobre una taula que estava buida, la dels papers no era, era una altra.

- Hahahaha, Athoooos! Athooos rules! Hahaha!!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDg Nov 27, 2011 10:03 am

-Ja pots resar per que no agafi l'arc!- vaig començar a riure.

Vaaig pujar jo també a la taula

-Weeeeeeeeeeeeeeeeee! visca nosaltres! (?)
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDg Nov 27, 2011 10:13 am

- Si agafes l'arc i les fletxes segur que me guanyes.- vaig dir donant un bot, la taula es va moure, pero bah...vaig tornar a atacar.- Si, un dia tu amb l'arc i fletxes i jo amb l'espassa! La posare a l'habitació i el punyalet el dure sempre amb mi! Visca nosaltreees!! Li ho direm a Rue! Pot sér ella tambe vol algo guay d'aci!- em vaig defendre quan em va atacar de nou, ajupint-me. Vaig fer un d'aquells passos guays que feien en...en..esgrima! Estavem fent esgrima.- Pothoos! Estem fent esgrima!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDg Nov 27, 2011 10:24 am

-La Rue no crec que vulgui res.- vaig dir, defentsant-me. Vaig fer un pas enrere.- Però li podem ensenyar a l'Eddie! A ell si que li pega més! i a la Bam-Bam i a l'Allie!!- vaig atacar-la.- Jo em portaré l'arc i les fletxes^^ weeeeeeeeeeeeeeee
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDg Nov 27, 2011 10:29 am

- Oooh! Segur que a l'Eddie si li agrada i a Bam-Bam!- em vaig defensar i vaig botar a una altra taula tambe buida.- Hahaha, aço mola molt! I mola molt botar de taula en taula!- vaig atacar des de l'altra taula.- Yeah!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDg Nov 27, 2011 10:36 am

Vaig fer un salt quan em va atacar, i la taula ja no va poder més i va caure. Així ue em vaig veure aseguda tamunt una taula rompuda. Vaig mirar-la uns segons i després vaig començar a riure.

-Si, mola, pero ho hauriem de deixar de fer, fa mal al cul... - i vaig començar a riure un altre pic.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D   L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D EmptyDg Nov 27, 2011 10:49 am

Vaig començar a riure.

- hahahaha, per`o estas be, no? Es que les taules spn velles, nor al que es trenquen, no seria igual si foren les taules del Gran Salo...ohh.- vaig fer un riure nervios.- El Gran Salo! Les taules d'alli, són més resistents, segur que no es trenquen.- vaig baixar de la taula i vaig agafar de la m`a a la wen, alçant-la.- En guardiaa!
Tornar a dalt Ir abajo

L'espassaaaaaaaaaaaaa! Uueueueueueue! Tinc una espassaaaaaaa!! :D
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Passadissos-
Canviar a: