Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Correspondència HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 16 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 16 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Correspondència HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Correspondència EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Correspondència EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Correspondència EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Correspondència EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Correspondència EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Correspondència

AutorMissatge
Invitat
Invitat

Correspondència Empty
MissatgeAssumpte: Correspondència   Correspondència EmptyDl Set 20, 2010 9:44 pm

Tot fent un tomb, vaig decidir que ja havia arribat l'hora de donar senyals de vida a casa. Vaig escriure una carta explicant als pares i a l'Emma, la meva germaneta, com eren les noves classes i en definitiva els dies del nou curs a Hogwarts. Vaig dirigir-me cap a la mussoleria a veure si trobava l'Hera (la meva òliba) i vaig xocar amb algú.

- Oh, perdona! Anava totalment despistada!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Correspondència Empty
MissatgeAssumpte: Re: Correspondència   Correspondència EmptyDl Set 20, 2010 9:49 pm

Havia anat a la mussoleria perquè havia de contestar-li una carta al meu tiet; ja sortia d'allà i vaig xocar amb alguna cosa. Llavors, una veueta em demanà disculpes.

- Tranquil·la, no passa res!! Què t'has fet mal? - després, mirant-me la noia fixament hi vaig caure - Ostres, jo a tu et conec! Tu ets la Lewis, de Ravenclaw!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Correspondència Empty
MissatgeAssumpte: Re: Correspondència   Correspondència EmptyDl Set 20, 2010 9:52 pm

- Emmm... sí, sóc jo. Però si em dius Marta molt millor ^^ Tu ets el Chuck Westler, oi?

"És clar que ho és, estúpida!" vaig pensar, però és que en aquells moments havia quedat en blanc.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Correspondència Empty
MissatgeAssumpte: Re: Correspondència   Correspondència EmptyDl Set 20, 2010 9:56 pm

- L'únic i inagualable Chuck Westler! - vaig dir tot fent-li l'ullet - Però dona, aixeca't d'enterra!

Amb un ràpid moviment la vaig agafar de la mà i vaig estirar-la cap amunt. I llavors, com que veia que la Marta no semblava que anés a dir res, vaig intentar treure-li una mica de conversa.

- Què, hora d'enviar el correu?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Correspondència Empty
MissatgeAssumpte: Re: Correspondència   Correspondència EmptyDl Set 20, 2010 10:01 pm

Mentre m'aixecava del terra vaig murmurar un "Gràcies" gairebé imperceptible, i em vaig quedar allà dreta com un estaquirot. Què em passava?? Segur que tot això era perquè encara era massa prest, el sol feia poc que havia sortit. Sí, havia de ser això. Després, vaig contestar-li:

- No, he vingut a emprenyar una mica els pobres mussols perquè m'avorria - i vaig riure -. No, no, ja era hora de dir alguna cosa als de casa (:
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Correspondència Empty
MissatgeAssumpte: Re: Correspondència   Correspondència EmptyDl Set 20, 2010 10:05 pm

- Pobres mussols... s'han hagut de topar amb tu! - i somrient-li vaig afegir - Bé, jo ja me n'anava. A veure si ens trobem un altre dia sense que tu acabis pel terra Wink Fins aviat! - i vaig marxar.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

Correspondència Empty
MissatgeAssumpte: Re: Correspondència   Correspondència EmptyDl Set 20, 2010 10:10 pm

- Jajaj, d'acord, procuraré no caure la pròxima vegada! Adéu - i vaig entrar a buscar l'Hera.

[Tema tancat!]
Tornar a dalt Ir abajo

Correspondència
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Mussolerissa-
Canviar a: