Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Fieshta Loca, Sham! [Sam] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Fieshta Loca, Sham! [Sam] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Fieshta Loca, Sham! [Sam]

2 participantes
AutorMissatge
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

Fieshta Loca, Sham! [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDj Oct 13, 2011 10:56 pm

Havíem sortit de Les Tres Escombres abraçats i tambalejant-nos, per culpa de la dosi alta d'alcohol.

Llavors em vaig aturar i vaig començar a cantar, mentre remenava les caderes.

- Dale a tu cueerpo alegria macarena que tu cuerpo esh pa darle alegria cosha buena, dale a tu cuerpo alegria macarena, EEEEEEEEEEEEEEEH Macarena! - I vaig saltar cap a un costat, cosa que va fer que xoqués amb en Sam.

- Uuuh! Sham, I amb sho shorry! - Vaig dir, posant-me davant seu i tocant-li el lloc on havia xocat amb ell - T'he fet mal? - Vaig preguntar, intentant aguantar-me el riure i intentant, sense gaire èxit, aguantar-me dreta.
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson

Nombre de missatges : 140

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDj Oct 13, 2011 11:00 pm

- Nooo, no m'hash fet geensh de mal, no et preocupish!

Vaig agafar-la per la cintura, perquè semblava que s'anés a caure, i vaig dir, rient:

- Vishilaaaa, no et caiguiiish! Que metershe una oshtia duele mushooo!

I l'hòstia me la vaig fotre jo. Vaig perdre l'equilibri, i em vaig caure a terra. Problema? Les meves mans encara estaven agafant l'Ursula, que va caura a sobre meu.

- Perdona Urshula! - vaig dir, obrint molt la boca, com de sorpresa -. T'hash fet mal?
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDj Oct 13, 2011 11:09 pm

Em va agafar de la cintura, dient-me que fotre's una hòstia feia mal. Molt de mal. Vaig assentir, vigorosament.

- Esh que el terra dona voltesh, Sham. No sh'atura.

Llavors ell va perdre l'equilibri, amb tant mala pata que encara em seguia subjectant. I vam anar a parar els dos al terra. Jo sobre seu.

- No passha resh! He caigut shobre teu! Tu etsh el que et deush haver fet mal...- I me'l vaig quedar mirant, directament als ulls.

No em vaig aixecar, més que res perquè tot em rodava.

Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDj Oct 13, 2011 11:18 pm

- NooooOOoo, no m'he fet mal, shoooo!

Vaig recolzar el cap a terra, tot donava voltes, i l'Ursula m’esclafava. Vaig enfocar-la, i en un minisegon de sobrietat vaig pensar que era realment maca. Però després tot va rodar de nou, i vaig riure, amb riure de borratxo.

- Urshulaaa! Tensh quatre uuuullsh, a quin mésh macooo!
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDj Oct 13, 2011 11:28 pm

Vaig començar a riure, amb ell. No podia parar. I després em va dir que tenia quatre ulls.

- A shi? - Vaig fer, posant-me guenya, intentant veure'm els ulls.- Donsh crec que nomésh n'hauria de tenir dosh.

Em vaig incorporar com vaig poder, quedant asseguda sobre seu. Ell a terra, recolzant el cap a la pedra.

- Creush que m'ho hauria d'anar a fer mirar, aishò delsh ullsh? - Vaig dir, encara rient descontroladament.
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDj Oct 13, 2011 11:35 pm

- No ho sheee, depeen! - vaig exclamar.

Vaig mirar-la, asseguda sobre meu amb tanta naturalitat, i vaig riure, sense saber ben bé per què. Vaig alçar una mà per gratar-me el cap, pensatiu, i vaig dir:

- T'ho hash de fer miraar shi tu t'ho veush malameent! Però shi tu et veush dosh uulsh, llavorsh tooot va bé!
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDj Oct 13, 2011 11:43 pm

- Volsh dir? - Vaig preguntar. Vaig alçar una mà i em vaig tocar els ulls. Sí, en tenia dos, i seguien al mateix lloc - Sho crec que eshtan bé, Sham... Potsher hauries d'anar-hi tu, a mirar-te'lsh.

Em vaig quedar allà, asseguda sobre seu i mirant-lo. Llavors em va agafar no sé què dins meu que va fer que m'arrepengés sobre el seu pit i m'inclinés cap a ell...

...I ajuntés els meus llavis amb els seus, en un petó curt.
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDv Oct 14, 2011 12:40 am

El que va fer em va agafar desprevingut. Mentrestant dins meu totes les parts del meu cervell discutien.

Sam, no hauries hagut de beure tant - deia la consciència.

Va, deixem-lo, un dia és un dia! - deia una part esbojarrada de mi.

És igual, ha begut massa! - contestava la consciència, irritada.

Però el voleu deixar en pau? Li acaben de fer un petó! - va dir una part de mi que desconeixia (el cor, potser?)

CALLEU TOTSH, HÒSHTIA, JA, NO? TANTA TONTERIA... DEISHEU QUE FASHI EL QUE VULGUI! vaig dir jo al meu interior.

Vaig mirar a les Ursules... Dic, a l'Ursula, i li vaig acaronar la galta, abans de fer-li jo un altre petó.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDv Oct 14, 2011 1:52 am

Vaig veure com es quedava totalment parat, mirant-me. Semblava que dins seu s'hi estava lliurant una batalla encarnissada.

- Oshtres, Sham...- vaig fer, incorporant-me de nou i posant-me les mans a la boca - Ho shento moltisshim! Ha shigut un arrebato de pashión...

Però abans de que pogués acabar, em va acaronar la galta i em va apropar a ell per fer-me un petó.

Quan em vaig separar, el vaig mirar intensament als ulls.

- Lo teu també ha shigut un arrebato de pashión?
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDv Oct 14, 2011 2:33 am

- Lo teu també ha shigut un arrebato de pashión?

Vaig mirar-me-la, rient.

- Shi, crec que shi... No she, tenim elsh dosh arrebatosh de pashión apashionadamenta apashionada! - vaig exclamar, rient.

Vaig mig incorporar-me, i la vaig abraçar amb força.

- Jo shóc un apashionat, Urshula...
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDv Oct 14, 2011 8:53 am

Es va mig incorporar, i em va abraçar, fort.

- Jo shóc un apashionat, Urshula...

Com que encara notava els efectes de l'alcohol en mi, vaig "agafar-me" a on vaig poder. I el que vaig trobar va ser el seu cap. Li vaig posar les mans a cada galta i li vaig alçar per poder arribar bé als seus llavis.

Abans de tornar a fer-li un petó vaig dir-li:

- Doncsh deishem que aquesht arrebato shurti de noshaltresh, no?

I vaig fer-li un altre petó, dolç.
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDv Nov 04, 2011 11:01 am

- Pero aqui no, preshiosha, que si ens veu en John sh'enfadara una miqueta... - vaig dir.

Vaig agafar-la a pes de braços, i me la vaig endur fins a una cantonada. La vaig deixar a terra, la vaig abraçar per la cintura, i la vaig besar als llavis, apassionadament.

- Vishca la pashióoooo!
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDs Nov 05, 2011 12:24 pm

- I perquè sh'hauria d'enfadar, en John? - Vaig preguntar, curiosa i posant-me guenya al veure'l tant a prop.

Em va aixecar a pes, mentre em deia que anéssim a un lloc més... I em va portar a una cantonada, deixant-me a terra i besant-me, apassionadament. Vaig correspondre-li gratament al petó i em vaig deixar fer.

Llavors va cridar, amb totes les seves forçes.

Jo vaig riure i vaig tirar el cap enrere.

- VISHCAAA! - Vaig fer jo a la meva vegada, tirant el cap enrere i aixecant la mà al cel.

Me'l vaig mirar i vaig somriure, contenta.
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDt Nov 15, 2011 9:59 am

- Perque al John no li agraden shens elsh que beuen masha... I noshaltresh ensh em pashat una miqueta, no creeeush?

No vaig deixar que respongués, perquè la vaig empresonar entre el meu cos, musculós i gran, i la paret. Vaig passar-li els braços per la cintura, apretant-la contra la paret, i li vaig tornar a fer un petó.

- You don't know you're beautifuuul... T'hat'sh what makesh you beautiful!

Vaig posar-me a cantar en separar-me una mica d'ella i deixar-li espai per respirar, però seguíem molt a prop l'un de l'altre.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDt Nov 15, 2011 10:12 am

No vaig debatir-me a la presó que em va fer entre el seu cos i la paret i vaig deixar que m'agafés de la cintura mentre em besava.

Després, es va posar a cantar. No vaig poder evitar deixar anar una rialla i mirar-lo amb passió.

- Vale, Sham... No ho fashish mésh aishò de cantar... Ho fash realment malament - No sabia si era pels efectes de l'alcohol o què, però havia desafinat d'allò més.

- Però ara a mi, aishò no m'importa... Jo el que vull ésh que no parish de donar-me aqueshtsh petonsh tant dolshosh que em fash...

I li vaig passar la mà pel cabell, en una carícia.
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDt Nov 15, 2011 12:20 pm

- Doncsh normalment canto prou be... - vaig comentar.

Vaig acostar-me a ella, i li vaig murmurar a l'orella:

- Etsh preshiosha, Urshula Black...

Dit això la vaig mig aixecar en braços i li vaig tornar a fer un petó, llarg, dolç i apassionat a la vegada.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDt Nov 15, 2011 12:38 pm

Vaig treure-li la llengua quan em va dir que cantava prou bé.

- Doncsh m'ho haurash d'enshenyar un dia d'aqueshtsh, quan no anem tant borratxshosh...

Em va alçar, com si fos feta de paper i em va tornar a besar, dolçament i durant molta estona. Vaig tancar els ulls i vaig seguir gaudint d'aquell moment. D'ell.

El sol ja havia començat a decaure per darrere les cases de Hogsmeade, i el fred començava a apoderar-se dels carrers.

- Sham... comensha a fer biruji...- Vaig dir, en una de les pauses de la traca de petons.
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDc Nov 16, 2011 11:23 am

- Sha t'ho enshenyaré, Urshula, ho prometo...

Vaig fer que m'envoltés amb les cames perquè no caigués, i li vaig acaronar el cabell.

- Shi volsh anem tiran cap al cashtell, i hi anem agafatsh de la ma perque etsh preshioshaaa.

Vaig baixar-la, esperant la seva resposta mentre li feia petonets al coll.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDc Nov 16, 2011 11:34 am

Vaig encreuar les cames per darrera la seva esquena, tot i que amb l'estat d'embriaguesa que duia a sobre, em va semblar molt heroic tot plegat.

Vaig somriure quan em va proposar d'anar tirant cap al castell. Em va baixar i em va començar a donar petons pel coll.

- Volsh dir que ens deisharan entrar amb aqueshtesh pintesh?- Vaig dir, referint-me al fet que se'ns notava una mica que haviem begut...
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDj Nov 17, 2011 12:01 pm

- Sho crec que shi entrem shenshe fer shoroll ensh deisharan entrar shenshe cap tipush de problema!

Vaig somriure, content. Vaig intentar caminar recte (repeteixo, intentar), arrosegant l'Ursula.

- Sho crec que no she n'adonaran, no shensh nota gairebe gensh...
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDg Nov 20, 2011 12:46 pm

- Nooooooo! I aaaaara! Que sh'ensh ha de notar, a noshaltres?

Vaig fer un però gràcies a que en Sam em tenia agafada no vaig anar a petar al terra.

- Shoooooo torooo! Quieta aquí! No cal que caiguish! - Em vaig dir a mi mateixa, parant-me per intentar recuperar l'equilibri.

Estàvem a moltissima distància del castell, però tot i així vaig aixecar un dit i me'l vaig posar als llavis.

- Shhhhht! - Vaig fer, apropant-me a en Sam i tocant el seu nas amb la punta del meu- Hem de callar! Que shi no ensh shentiran!
Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson

MissatgeAssumpte: Re: Fieshta Loca, Sham! [Sam]   Fieshta Loca, Sham! [Sam] EmptyDt Nov 22, 2011 10:19 am

Vaig riure, i la vaig agafar perquè no caigués.

- Sí, shhht! - vaig fer -. Que no ensh shentin!

Vaig agafar-la en braços, i vaig començar a caminar.

- Shi dishimulem, Ur, no ensh pillaran maaaai de la vida.

Li vaig fer un últim petó, i ens vam allunyar cap a Hogwarts.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

Fieshta Loca, Sham! [Sam]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Hogsmeade :: Carrers-
Canviar a: