| Just smile [Nyx] | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Pierre Narbonne Beauxbatons
Nombre de missatges : 60 Fecha de inscripción : 11/09/2011
| Assumpte: Just smile [Nyx] Ds Oct 08, 2011 10:36 am | |
| Havia sortit a passejar pels terrenys de l'escola. Tot i tenir a la Gisèlle i a la Nyx voltant per allà, trobava a faltar frança. Era casa meva, i allò, ni res ni ningú ho canviaria.
Les meves passes van portar-me fins a un gran pont. Vaig aturar-me a la meitat i em vaig recolzar a la barana de pedra i vaig mirar avall, cap a l'aigua.
M'hi vaig quedar així una estona, mirant el corrent i llançant pedretes que s'estrellaven amb un "plop" quan arribaben a l'aigua.
Vaig sentir passes, darrera meu. | |
|
| |
Nyx Luckgarden Adult
Nombre de missatges : 202 Fecha de inscripción : 30/06/2011
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Ds Oct 08, 2011 10:42 am | |
| Vaig apropar-m'hi al Pierre. L'havia vist sortir del castell i l'havia seguit, ja que feia molt que no parlàvem i volia saber com li anava tot allò del canvi de clase.
-Bonjour- vaig somriure-li.- Com et va tot? Quasi ni t'he vist tots aquests dies! Què has estat fent?
Vaig fixar la vista al riu. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Ds Oct 08, 2011 10:50 am | |
| - Oh! Bonjour, Nyx, bonica! - Vaig dir, al girar-me quan vaig sentir la seva veu.- Doncs miga, una mica peg aquí, una mica peg allà... i ges de ges en concget.
Vaig pensar en tota la setmana. No havia anat pas malament del tot. Però encara necessitava adaptar-me.
- I tu què? Com pogtes el canvi d'école- Vaig preguntar, fent un intent de somriure.
Vaig girar-me i em vaig recolzar amb els colzes a la barana, de cara a ella. | |
|
| |
Nyx Luckgarden Adult
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Ds Oct 08, 2011 10:57 am | |
| Vaig escoltar el que em va dir i vaig somriure.
-Bé... Anant. Fent-me l'antisocial, com sempre, ja saps.
Ens coneixiem des de sempre, així que no valia la pena dir que havia fet molts i molts amics. Només els de l'equip de quidditch i no amb tots...
-Anyoro França.- vaig dir-li, mirant-lo.- Te'n recordes de Madame Maxime? I dels càstigs que possava? copiavem dues frases i ja estàvem llestos. Allò si que era un bon càstig, ningú aprenia res.- vaig riure. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Ds Oct 08, 2011 11:06 am | |
| -És cegt - Vaig dir, rient amb ella.- Madame Maxime ega la millog digectoga... Cgec que mai havia tingut ganes de tgeballag, ella.- Vaig abaixar la mirada, cap als meus peus.- Pegò saps què és el que més tgobo a faltag, de tot Fgança?
I vaig aixecar la vista cap a ella, mirant-la amb intensitat.
- A tu, Nyx. | |
|
| |
Nyx Luckgarden Adult
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Ds Oct 08, 2011 11:09 am | |
| Vaig riure quan em va dir que no tenia ganes de treballar. No, crec que Madame Maxime mai va tenir ganes de treballar i sempre ens va deixar anar a la nostra... pero comparant amb el boig del Dumbledore, sincerament, no se que es millor.
vaig veure com fixava els seus ulls en els meus i vaig mirar-lo, confosa.
-A mi? Però si jo estic aqui...- No entenia el que em deia. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Ds Oct 08, 2011 11:13 am | |
| -Nyx... - Vaig començar - Quan vaig haveg de venig aquí em vaig dig a mi mateix que ja no et tognagia a veuge o que, si ho feia, segia despgés de molt i molt de temps.
Vaig recordar el temps a l'escola.
- Gecogdes quan vam estag "sogtint"? Fagà aga un any i mig, més o menys...
La Nyx i jo havíem estat "sortint" durant un temps. I dic "sortint" perquè només havíem arribat al nivell de "petons i carícies". Res més.
- Vaig aggibag a estimag-te molt, saps? - Vaig tornar a dirigir la mirada al terra - De fet...
" De fet, segueixo fent-ho " Vaig pensar per a mi, però sense dir-ho en veu alta. | |
|
| |
Nyx Luckgarden Adult
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Ds Oct 08, 2011 9:38 pm | |
| Vaig recorda quan "sortiem" com ell mateix havia dit. Petons maldestres i caricies insegures. Teniem quinze anys i no en sabiem molt...
-Ho recordo.- vaig dir, somrient.- No en sabiem molt, pero a nosaltres ja ens anava bé...
Vaig veure com mirava el terra i deixava la frase sense acabar.
-De fet què, Pierre?- Vaig pentinar-li una mica els cabells que tenia.- Saps que jo també et vaig arribar a estimar molt, però que el meu pare ens va fer mudar-nos a mi i a la meva familia i no vaig poder tornar a Beauxbatons fins a l'any següent... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Ds Oct 08, 2011 11:59 pm | |
| Vaig tancar els ulls per gaudir d'aquella carícia que em va fer.
Em va dir que m'havia estimat molt però que per culpa del seu pare va haver de marxar.
- Ho sé, això, Nyx. Ja sé que tu no volies magxag... - Després em va preguntar sobre la frase que havia deixat a mitjes.
"Ara o mai, Pierre. Diga-li."
Vaig aixecar el cap i vaig dirigir els meus ulls cap als seus. Vaig allargar una mà i li vaig agafar la seva. Amb l'altra li vaig agafar de la cintura i me la vaig apropar a mi, quedant a una distància prudencial d'espai vital.
La vaig mirar intensament als ulls.
- Que no t'he oblidat, Nyx. Que segueixo estimant-te - Li vaig dir.
I abans de que ella pogués respondre res, la vaig atansar més cap a mi, deixant la mà de la cintura a l'esquena, li vaig deixar anar la mà que subjectava i li vaig passar per darrera del coll.
I vaig fer que els nostres llavis s'ajuntessin en un petó dolç, d'anyorança. | |
|
| |
Nyx Luckgarden Adult
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Dg Oct 09, 2011 1:09 am | |
| -El meu pare mai pregunta si ens va bé.
Llavors va aixecar el cap i em va mirar. Va agafar la meva mà i em va apropar a ell. Com sempre havia fet abans, i jo, com sempre, me l'havia quedat mirant als ulls mentre em va dir aquelles paraules.
"Que no t'he oblidat, Nyx. Que segueixo estimant-te"
No vaig dir res, no vaig tenir temps. Em va apropar més a ell, jo no em vaig resistir, no volia fer-ho. Va possar una mà a la meva esquena i l'altra darrere del meu coll, i em va besar.
Vaig tancar els ulls i em vaig deixar anar. Vaig passar els meus braços per darrere del seu coll mentre sentia una escalfor al meu pit. Un desitg enterrat ben a dins meu s'havia fet veritat.
-Pierre...- vaig dir-li, quan el petó va acabar. No sabia molt bé que dir, fins que vaig recordar una frase d'una película.- "The greatest thing you'll ever learn is just to love and be love in return" | |
|
| |
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Dg Oct 09, 2011 1:42 am | |
| I em va correspondre a aquell petò que jo tenia tantes ganes de fer-li quan la vaig veure per primera vegada a la Sala Comuna aquell dia.
No va oposar cap mena de resistència. Al contràri. Em va passar els braços pel coll, en una abraçada, i em va tornar aquell petò.
Va dir el meu nom quan el petó va acabar i se'm va quedar mirant, com feia abans.
-The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return - Em va dir. No vaig poder evitar somriure.
La vaig abraçar, passant-li les dues mans per l'esquena.
- And you know I love you so much, mon amour. - Li vaig contestar, tal i com feia a l'escola quan ella em deia allò.
I no em vaig separar d'ella, em vaig quedar així una bona estona, abraçant-la. | |
|
| |
Nyx Luckgarden Adult
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Dg Oct 09, 2011 2:43 am | |
| Vaig abraçar-lo ben fort, deixant anar un riure quan ell em va contestar. Vaig amagar el rostre al seu coll i se'l vaig besar.
Tot com abans.
-Je t'aime...
Vaig seguir abraçada a ell amb força, després vaig anar deixant-lo anar poc a poc.
-No sents com se't va un gran pes de sobre?- vaig dir-li, somrient. A mi em passava. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Dg Oct 09, 2011 2:55 am | |
| Vaig reprimir un calfred quan vaig sentir el contacte dels seus llavis amb el meu coll.
- Moi aussi - Vaig respondre-li, estrenyent-la amb força contra meu. Vaig anar pentinant-li els cabells.
Em va deixar anar, a poc a poc, i em va mirar.
- No sents com se't va un gran pes de sobre? - Em va dir.
- Si - Vaig assentir- Un pes enogme.
Li vaig aixecar la barbeta amb una mà i vaig tornar a fer-li un petó. Aquella vegada llarg i amb delit, perquè no volia seprara-me'n. | |
|
| |
Nyx Luckgarden Adult
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Dg Oct 09, 2011 3:18 am | |
| Em va aixecar la barbeta i em va tornar a fer-me un petó, llarg. Vaig correspondre-li, feliç.
-Llavors... Quedem com abans?- vaig demanar-li en separar-nos, fixant els meus ulls en els seus. M'encantaven quan brillaven. Vaig acariciar-li la galta- Com fa un any i mig?
Vaig somriure-li, recordant. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Dg Oct 09, 2011 3:25 am | |
| - I per sempge... - Vaig contestar-li, torçant el cap cap on ella tenia la seva mà, per gaudir de la carícia.
Li vaig aguantar la mirada. Aquells ulls... Em portaven masses bons records com per desfer-me'n d'ells. Vaig somriure.
Li vaig començar a fer petons per tot el coll i, quan vaig arribar a l'orella, li vaig xiuxiuejar...
- Que ho celebgagem d'alguna manega? - Vaig dir, mirant-la intensament un altre cop i picant-li l'ullet.
Li vaig tornar a fer un petó, feliç. | |
|
| |
Nyx Luckgarden Adult
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Dg Oct 09, 2011 6:53 am | |
| Vaig riure i vaig apropar els meus llavis a la seva orella.
-Es clar que sí.- Vaig fer-li un petó a la galta.- Com vulguis.
Vaig apropar els meus llavis als seus i li vaig fer un petó llarg i intens.
-Et trobava a faltar... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Dg Oct 09, 2011 7:10 am | |
| Li vaig correspondre a aquell petò que em va fer.
- Jo també t'he tgobat molt a faltag... No saps quant... - I la vaig estrènyer contra mi, una altra vegada, amb por que marxés.
Vam estar una estona sense dir-nos res, abraçats i donant-nos petons de tant en tant. Aquells petons ja no eren els petons maldestres que ens donàvem fa dos anys...aquests petons eren el que demostraven a l'altre quant l'haviem trobat a faltar.
- Nyx... - Vaig dir, trencant el silenci - Com és que el teu page et va enviag aquí? | |
|
| |
Nyx Luckgarden Adult
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Dl Oct 10, 2011 2:10 am | |
| Varem passar una estona sense dir res, abraçats i donant-nos petons de tant en tant, fins que ell va trencar el silenci.
-Bé... mai m'ho ha dit, però crec que és per que no li acabava d'agradar Beauxbatons. Segons ell Hogwarts era la millor escola, encara que ho hagués "sang de fang" everywhere.- vaig rodar els ulls.
Vaig sospirar.
-En fi, deixem al meu pare que ja l'haig d'aguantar massa a les vacances. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Dl Oct 10, 2011 12:46 pm | |
| - Bé... Sempge ha estat una mica gaget el teu page... - Vaig comentar, de passada.
Li vaig tornar a donar un petò, llarg, molt llarg. I dolç, molt dolç. Tant llarg i tant dolç que quan me'n vaig separar no sabia ben bé on era.
- Tenia tantes ganes de tenig-te entge els meus bgaços, Nyx... - Vaig dir, amb un sospir mentre l'abraçava - T'he tgobat tant a faltag - Vaig repeteir, per darrera vegada. | |
|
| |
Nyx Luckgarden Adult
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Dt Oct 11, 2011 5:01 am | |
| -Nah, la rareta de la familia soc jo, el Percy es com ell...- vaig sospirar.
Em va fer un petó, llarg, agradable. Vaig decidir deixar-me anar i oblidar-me de tot per pensar només en ell. Vaig acariciar el seu nas amb el meu, com els esquimals, somrient.
-Saps molt bé que jo també.- Vaig baixar el cap i el vaig repossar al seu pit. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Dt Oct 11, 2011 11:33 pm | |
| Vaig arronsar el nas quan me'l va acariciar, com feia abans.
- Bé, gageta o no, a mi m'aggades tal i com ets, Nyx - Vaig comentar - I peg això estic aquí amb tu, aga.
Li vaig començar a pentinar els cabells, distretament, ja que ella havia reposat el cap sobre el meu pit.
Estava tant feliç en aquests moments. | |
|
| |
Nyx Luckgarden Adult
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Dg Oct 16, 2011 7:58 am | |
| Vaig sospirar mentre ell em pentinava una mica.
"No ho entens... però ho entendràs..."
Pensava explicar-li tot allò dels muggles, però més endevant, ara estava massa bé com per explicar problemes personals... a més, el millor era no dir-ho.
-T'estimo- vaig fer-li un petó.- Però crec que hauriem d'anar cap a Hogwarts ja, que es farà fosc... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Just smile [Nyx] Dg Oct 16, 2011 8:17 am | |
| Es va quedar allà amb mi, quieta, mentre jo la pentinava.
Després em va mirar i em va dir que m'estimava.
- Je t'aime aussi... - I li vaig alçar la barbeta per fer-li un petó dolç.
Vaig passar-li les mans per la cintura i la vaig mirar als ulls.
- Anem tigant, doncs? - Ella va assentir.
La vaig agafar de la mà i els dos vam començar a caminar cap a Hogwarts, amb la llum del sol que es ponia darrera les muntanyes.
[TEMA TANCAT] | |
|
| |
| Just smile [Nyx] | |
|