Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Just smile [Nyx] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 37 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 37 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Just smile [Nyx] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Just smile [Nyx] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Just smile [Nyx] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Just smile [Nyx] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Just smile [Nyx] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Just smile [Nyx] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Just smile [Nyx]

2 participantes
AutorMissatge
Pierre Narbonne
Beauxbatons
Beauxbatons
Pierre Narbonne

Nombre de missatges : 60

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDs Oct 08, 2011 10:36 am

Havia sortit a passejar pels terrenys de l'escola. Tot i tenir a la Gisèlle i a la Nyx voltant per allà, trobava a faltar frança. Era casa meva, i allò, ni res ni ningú ho canviaria.

Les meves passes van portar-me fins a un gran pont. Vaig aturar-me a la meitat i em vaig recolzar a la barana de pedra i vaig mirar avall, cap a l'aigua.

M'hi vaig quedar així una estona, mirant el corrent i llançant pedretes que s'estrellaven amb un "plop" quan arribaben a l'aigua.

Vaig sentir passes, darrera meu.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

Nombre de missatges : 202

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDs Oct 08, 2011 10:42 am

Vaig apropar-m'hi al Pierre. L'havia vist sortir del castell i l'havia seguit, ja que feia molt que no parlàvem i volia saber com li anava tot allò del canvi de clase.

-Bonjour- vaig somriure-li.- Com et va tot? Quasi ni t'he vist tots aquests dies! Què has estat fent?

Vaig fixar la vista al riu.
Tornar a dalt Ir abajo
Pierre Narbonne
Beauxbatons
Beauxbatons
Pierre Narbonne

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDs Oct 08, 2011 10:50 am

- Oh! Bonjour, Nyx, bonica! - Vaig dir, al girar-me quan vaig sentir la seva veu.- Doncs miga, una mica peg aquí, una mica peg allà... i ges de ges en concget.

Vaig pensar en tota la setmana. No havia anat pas malament del tot. Però encara necessitava adaptar-me.

- I tu què? Com pogtes el canvi d'école- Vaig preguntar, fent un intent de somriure.

Vaig girar-me i em vaig recolzar amb els colzes a la barana, de cara a ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDs Oct 08, 2011 10:57 am

Vaig escoltar el que em va dir i vaig somriure.

-Bé... Anant. Fent-me l'antisocial, com sempre, ja saps.

Ens coneixiem des de sempre, així que no valia la pena dir que havia fet molts i molts amics. Només els de l'equip de quidditch i no amb tots...

-Anyoro França.- vaig dir-li, mirant-lo.- Te'n recordes de Madame Maxime? I dels càstigs que possava? copiavem dues frases i ja estàvem llestos. Allò si que era un bon càstig, ningú aprenia res.- vaig riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Pierre Narbonne
Beauxbatons
Beauxbatons
Pierre Narbonne

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDs Oct 08, 2011 11:06 am

-És cegt - Vaig dir, rient amb ella.- Madame Maxime ega la millog digectoga... Cgec que mai havia tingut ganes de tgeballag, ella.- Vaig abaixar la mirada, cap als meus peus.- Pegò saps què és el que més tgobo a faltag, de tot Fgança?

I vaig aixecar la vista cap a ella, mirant-la amb intensitat.

- A tu, Nyx.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDs Oct 08, 2011 11:09 am

Vaig riure quan em va dir que no tenia ganes de treballar. No, crec que Madame Maxime mai va tenir ganes de treballar i sempre ens va deixar anar a la nostra... pero comparant amb el boig del Dumbledore, sincerament, no se que es millor.

vaig veure com fixava els seus ulls en els meus i vaig mirar-lo, confosa.

-A mi? Però si jo estic aqui...- No entenia el que em deia.
Tornar a dalt Ir abajo
Pierre Narbonne
Beauxbatons
Beauxbatons
Pierre Narbonne

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDs Oct 08, 2011 11:13 am

-Nyx... - Vaig començar - Quan vaig haveg de venig aquí em vaig dig a mi mateix que ja no et tognagia a veuge o que, si ho feia, segia despgés de molt i molt de temps.

Vaig recordar el temps a l'escola.

- Gecogdes quan vam estag "sogtint"? Fagà aga un any i mig, més o menys...

La Nyx i jo havíem estat "sortint" durant un temps. I dic "sortint" perquè només havíem arribat al nivell de "petons i carícies". Res més.

- Vaig aggibag a estimag-te molt, saps? - Vaig tornar a dirigir la mirada al terra - De fet...

" De fet, segueixo fent-ho " Vaig pensar per a mi, però sense dir-ho en veu alta.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDs Oct 08, 2011 9:38 pm

Vaig recorda quan "sortiem" com ell mateix havia dit. Petons maldestres i caricies insegures. Teniem quinze anys i no en sabiem molt...

-Ho recordo.- vaig dir, somrient.- No en sabiem molt, pero a nosaltres ja ens anava bé...

Vaig veure com mirava el terra i deixava la frase sense acabar.

-De fet què, Pierre?- Vaig pentinar-li una mica els cabells que tenia.- Saps que jo també et vaig arribar a estimar molt, però que el meu pare ens va fer mudar-nos a mi i a la meva familia i no vaig poder tornar a Beauxbatons fins a l'any següent...
Tornar a dalt Ir abajo
Pierre Narbonne
Beauxbatons
Beauxbatons
Pierre Narbonne

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDs Oct 08, 2011 11:59 pm

Vaig tancar els ulls per gaudir d'aquella carícia que em va fer.

Em va dir que m'havia estimat molt però que per culpa del seu pare va haver de marxar.

- Ho sé, això, Nyx. Ja sé que tu no volies magxag... - Després em va preguntar sobre la frase que havia deixat a mitjes.

"Ara o mai, Pierre. Diga-li."

Vaig aixecar el cap i vaig dirigir els meus ulls cap als seus. Vaig allargar una mà i li vaig agafar la seva. Amb l'altra li vaig agafar de la cintura i me la vaig apropar a mi, quedant a una distància prudencial d'espai vital.

La vaig mirar intensament als ulls.

- Que no t'he oblidat, Nyx. Que segueixo estimant-te - Li vaig dir.

I abans de que ella pogués respondre res, la vaig atansar més cap a mi, deixant la mà de la cintura a l'esquena, li vaig deixar anar la mà que subjectava i li vaig passar per darrera del coll.

I vaig fer que els nostres llavis s'ajuntessin en un petó dolç, d'anyorança.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDg Oct 09, 2011 1:09 am

-El meu pare mai pregunta si ens va bé.

Llavors va aixecar el cap i em va mirar. Va agafar la meva mà i em va apropar a ell. Com sempre havia fet abans, i jo, com sempre, me l'havia quedat mirant als ulls mentre em va dir aquelles paraules.

"Que no t'he oblidat, Nyx. Que segueixo estimant-te"

No vaig dir res, no vaig tenir temps. Em va apropar més a ell, jo no em vaig resistir, no volia fer-ho. Va possar una mà a la meva esquena i l'altra darrere del meu coll, i em va besar.

Vaig tancar els ulls i em vaig deixar anar. Vaig passar els meus braços per darrere del seu coll mentre sentia una escalfor al meu pit. Un desitg enterrat ben a dins meu s'havia fet veritat.

-Pierre...- vaig dir-li, quan el petó va acabar. No sabia molt bé que dir, fins que vaig recordar una frase d'una película.- "The greatest thing you'll ever learn is just to love and be love in return"
Tornar a dalt Ir abajo
Pierre Narbonne
Beauxbatons
Beauxbatons
Pierre Narbonne

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDg Oct 09, 2011 1:42 am

I em va correspondre a aquell petò que jo tenia tantes ganes de fer-li quan la vaig veure per primera vegada a la Sala Comuna aquell dia.

No va oposar cap mena de resistència. Al contràri. Em va passar els braços pel coll, en una abraçada, i em va tornar aquell petò.

Va dir el meu nom quan el petó va acabar i se'm va quedar mirant, com feia abans.

-The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return - Em va dir. No vaig poder evitar somriure.

La vaig abraçar, passant-li les dues mans per l'esquena.

- And you know I love you so much, mon amour. - Li vaig contestar, tal i com feia a l'escola quan ella em deia allò.

I no em vaig separar d'ella, em vaig quedar així una bona estona, abraçant-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDg Oct 09, 2011 2:43 am

Vaig abraçar-lo ben fort, deixant anar un riure quan ell em va contestar. Vaig amagar el rostre al seu coll i se'l vaig besar.

Tot com abans.

-Je t'aime...

Vaig seguir abraçada a ell amb força, després vaig anar deixant-lo anar poc a poc.

-No sents com se't va un gran pes de sobre?- vaig dir-li, somrient. A mi em passava.
Tornar a dalt Ir abajo
Pierre Narbonne
Beauxbatons
Beauxbatons
Pierre Narbonne

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDg Oct 09, 2011 2:55 am

Vaig reprimir un calfred quan vaig sentir el contacte dels seus llavis amb el meu coll.

- Moi aussi - Vaig respondre-li, estrenyent-la amb força contra meu. Vaig anar pentinant-li els cabells.

Em va deixar anar, a poc a poc, i em va mirar.

- No sents com se't va un gran pes de sobre? - Em va dir.

- Si - Vaig assentir- Un pes enogme.

Li vaig aixecar la barbeta amb una mà i vaig tornar a fer-li un petó. Aquella vegada llarg i amb delit, perquè no volia seprara-me'n.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDg Oct 09, 2011 3:18 am

Em va aixecar la barbeta i em va tornar a fer-me un petó, llarg. Vaig correspondre-li, feliç.

-Llavors... Quedem com abans?- vaig demanar-li en separar-nos, fixant els meus ulls en els seus. M'encantaven quan brillaven. Vaig acariciar-li la galta- Com fa un any i mig?

Vaig somriure-li, recordant.
Tornar a dalt Ir abajo
Pierre Narbonne
Beauxbatons
Beauxbatons
Pierre Narbonne

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDg Oct 09, 2011 3:25 am

- I per sempge... - Vaig contestar-li, torçant el cap cap on ella tenia la seva mà, per gaudir de la carícia.

Li vaig aguantar la mirada. Aquells ulls... Em portaven masses bons records com per desfer-me'n d'ells. Vaig somriure.

Li vaig començar a fer petons per tot el coll i, quan vaig arribar a l'orella, li vaig xiuxiuejar...

- Que ho celebgagem d'alguna manega? - Vaig dir, mirant-la intensament un altre cop i picant-li l'ullet.

Li vaig tornar a fer un petó, feliç.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDg Oct 09, 2011 6:53 am

Vaig riure i vaig apropar els meus llavis a la seva orella.

-Es clar que sí.- Vaig fer-li un petó a la galta.- Com vulguis.

Vaig apropar els meus llavis als seus i li vaig fer un petó llarg i intens.

-Et trobava a faltar...
Tornar a dalt Ir abajo
Pierre Narbonne
Beauxbatons
Beauxbatons
Pierre Narbonne

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDg Oct 09, 2011 7:10 am

Li vaig correspondre a aquell petò que em va fer.

- Jo també t'he tgobat molt a faltag... No saps quant... - I la vaig estrènyer contra mi, una altra vegada, amb por que marxés.

Vam estar una estona sense dir-nos res, abraçats i donant-nos petons de tant en tant. Aquells petons ja no eren els petons maldestres que ens donàvem fa dos anys...aquests petons eren el que demostraven a l'altre quant l'haviem trobat a faltar.

- Nyx... - Vaig dir, trencant el silenci - Com és que el teu page et va enviag aquí?
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDl Oct 10, 2011 2:10 am

Varem passar una estona sense dir res, abraçats i donant-nos petons de tant en tant, fins que ell va trencar el silenci.

-Bé... mai m'ho ha dit, però crec que és per que no li acabava d'agradar Beauxbatons. Segons ell Hogwarts era la millor escola, encara que ho hagués "sang de fang" everywhere.- vaig rodar els ulls.

Vaig sospirar.

-En fi, deixem al meu pare que ja l'haig d'aguantar massa a les vacances.
Tornar a dalt Ir abajo
Pierre Narbonne
Beauxbatons
Beauxbatons
Pierre Narbonne

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDl Oct 10, 2011 12:46 pm

- Bé... Sempge ha estat una mica gaget el teu page... - Vaig comentar, de passada.

Li vaig tornar a donar un petò, llarg, molt llarg. I dolç, molt dolç. Tant llarg i tant dolç que quan me'n vaig separar no sabia ben bé on era.

- Tenia tantes ganes de tenig-te entge els meus bgaços, Nyx... - Vaig dir, amb un sospir mentre l'abraçava - T'he tgobat tant a faltag - Vaig repeteir, per darrera vegada.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDt Oct 11, 2011 5:01 am

-Nah, la rareta de la familia soc jo, el Percy es com ell...- vaig sospirar.

Em va fer un petó, llarg, agradable. Vaig decidir deixar-me anar i oblidar-me de tot per pensar només en ell. Vaig acariciar el seu nas amb el meu, com els esquimals, somrient.

-Saps molt bé que jo també.- Vaig baixar el cap i el vaig repossar al seu pit.
Tornar a dalt Ir abajo
Pierre Narbonne
Beauxbatons
Beauxbatons
Pierre Narbonne

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDt Oct 11, 2011 11:33 pm

Vaig arronsar el nas quan me'l va acariciar, com feia abans.

- Bé, gageta o no, a mi m'aggades tal i com ets, Nyx - Vaig comentar - I peg això estic aquí amb tu, aga.

Li vaig començar a pentinar els cabells, distretament, ja que ella havia reposat el cap sobre el meu pit.

Estava tant feliç en aquests moments.
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDg Oct 16, 2011 7:58 am

Vaig sospirar mentre ell em pentinava una mica.

"No ho entens... però ho entendràs..."

Pensava explicar-li tot allò dels muggles, però més endevant, ara estava massa bé com per explicar problemes personals... a més, el millor era no dir-ho.

-T'estimo- vaig fer-li un petó.- Però crec que hauriem d'anar cap a Hogwarts ja, que es farà fosc...
Tornar a dalt Ir abajo
Pierre Narbonne
Beauxbatons
Beauxbatons
Pierre Narbonne

Just smile [Nyx] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Just smile [Nyx]   Just smile [Nyx] EmptyDg Oct 16, 2011 8:17 am

Es va quedar allà amb mi, quieta, mentre jo la pentinava.

Després em va mirar i em va dir que m'estimava.

- Je t'aime aussi... - I li vaig alçar la barbeta per fer-li un petó dolç.

Vaig passar-li les mans per la cintura i la vaig mirar als ulls.

- Anem tigant, doncs? - Ella va assentir.

La vaig agafar de la mà i els dos vam començar a caminar cap a Hogwarts, amb la llum del sol que es ponia darrera les muntanyes.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

Just smile [Nyx]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Pont-
Canviar a: